kyllä olisi rahaa maailmassa
kyllä sitä sotimiseenkin löytyy ilman mukinoita
turha inistä lopettaisivat miehet sotimisen
9
632
Vastaukset
- 1eero
Tuskin kansa haluaa sotia, esitä kysymys niille päättäjille jotka aiheuttavat konfliktit.
Vuosi sitten eduskunta hyväksyi sotilaiden pakottamisen operaatioihin ulkomailla hallituksen äänin. Naiset äänestivät lain puolesta siinä kuin miehetkin. Laki tarvittiin, että päästää maailmalle (USA:N komennossa!) kriisipesäkkeisiin harjoittelemaan sotaa uusilla Horneteilla ja ilmasta maahan -ohjuksilla.
- komeiusss
tyhmiä naisia!
- komeiusss
tyhmiä naisia!
- Totisesti
Yeap, mania maailmassa on riittävästi, se vain jaetaan epäoikeudenmukaisesti ja vallanhimoisten valtioitten ja yhteiskuntien kaapin päälle pullistelemaan päässeitten aivoituksilla.
- sinikkkae
sekä sotimiseen, tappamiseen, aseisiin ja sellaiseen, eikä perään kysellä, ett riittääkö raha, niihin ei edes epäillä, ett riittääkö, ikinä ei ole kesken loppunut niiden rahoitus, muissa jutuissa kyllä,kuten lasten hoiva ja huolenpitoon ei riitä rahaa, lapsia kuolee..
- Välittäminenonilmaista
Totta toinen puoli. Lasten hoivan ja huolenpidon tärkein pointti ei ole kuitenkaan raha kuten nykyään annetaan ymmärtää. Se kaikki muu ymmärrys näyttää olevan pahasti kateissa.
- Sisäpiiritieto
Laki mahdollistaa suomalaisten vapaaehtoisten ammattisotilaiden lähettämisen EU:n esittämiin tehtäviin. Lain tarkoituksena on edistää EU:n yhteisen puolustuksen rakentamista ja avunsaantia muilta EU-mailta kriisin kohdatessa Suomea.
Tällä ei ole mitään tekemistä Naton tai USAn kanssa. Molemmilla on aivan riittämiin joukkoja ja arsenaalia ilman meitäkin.
Nato ei hyökkää mihinkään maahan, se on puolustusliitto eikä USA ei johda Suomen puolustusvoimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521