turha inistä lopettaisivat miehet sotimisen

limtupienn

kyllä olisi rahaa maailmassa

kyllä sitä sotimiseenkin löytyy ilman mukinoita

9

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

      Tuskin kansa haluaa sotia, esitä kysymys niille päättäjille jotka aiheuttavat konfliktit.

    • Vuosi sitten eduskunta hyväksyi sotilaiden pakottamisen operaatioihin ulkomailla hallituksen äänin. Naiset äänestivät lain puolesta siinä kuin miehetkin. Laki tarvittiin, että päästää maailmalle (USA:N komennossa!) kriisipesäkkeisiin harjoittelemaan sotaa uusilla Horneteilla ja ilmasta maahan -ohjuksilla.

      • komeiusss

        tyhmiä naisia!


      • komeiusss

        tyhmiä naisia!


      • komeiusss kirjoitti:

        tyhmiä naisia!

        Ja miehiä!


    • Totisesti

      Yeap, mania maailmassa on riittävästi, se vain jaetaan epäoikeudenmukaisesti ja vallanhimoisten valtioitten ja yhteiskuntien kaapin päälle pullistelemaan päässeitten aivoituksilla.

      • sinikkkae

        sekä sotimiseen, tappamiseen, aseisiin ja sellaiseen, eikä perään kysellä, ett riittääkö raha, niihin ei edes epäillä, ett riittääkö, ikinä ei ole kesken loppunut niiden rahoitus, muissa jutuissa kyllä,kuten lasten hoiva ja huolenpitoon ei riitä rahaa, lapsia kuolee..


      • Välittäminenonilmaista

        Totta toinen puoli. Lasten hoivan ja huolenpidon tärkein pointti ei ole kuitenkaan raha kuten nykyään annetaan ymmärtää. Se kaikki muu ymmärrys näyttää olevan pahasti kateissa.


    • Sisäpiiritieto

      Laki mahdollistaa suomalaisten vapaaehtoisten ammattisotilaiden lähettämisen EU:n esittämiin tehtäviin. Lain tarkoituksena on edistää EU:n yhteisen puolustuksen rakentamista ja avunsaantia muilta EU-mailta kriisin kohdatessa Suomea.

      Tällä ei ole mitään tekemistä Naton tai USAn kanssa. Molemmilla on aivan riittämiin joukkoja ja arsenaalia ilman meitäkin.
      Nato ei hyökkää mihinkään maahan, se on puolustusliitto eikä USA ei johda Suomen puolustusvoimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe