kyllä olisi rahaa maailmassa
kyllä sitä sotimiseenkin löytyy ilman mukinoita
turha inistä lopettaisivat miehet sotimisen
9
589
Vastaukset
- 1eero
Tuskin kansa haluaa sotia, esitä kysymys niille päättäjille jotka aiheuttavat konfliktit.
Vuosi sitten eduskunta hyväksyi sotilaiden pakottamisen operaatioihin ulkomailla hallituksen äänin. Naiset äänestivät lain puolesta siinä kuin miehetkin. Laki tarvittiin, että päästää maailmalle (USA:N komennossa!) kriisipesäkkeisiin harjoittelemaan sotaa uusilla Horneteilla ja ilmasta maahan -ohjuksilla.
- komeiusss
tyhmiä naisia!
- komeiusss
tyhmiä naisia!
- Totisesti
Yeap, mania maailmassa on riittävästi, se vain jaetaan epäoikeudenmukaisesti ja vallanhimoisten valtioitten ja yhteiskuntien kaapin päälle pullistelemaan päässeitten aivoituksilla.
- sinikkkae
sekä sotimiseen, tappamiseen, aseisiin ja sellaiseen, eikä perään kysellä, ett riittääkö raha, niihin ei edes epäillä, ett riittääkö, ikinä ei ole kesken loppunut niiden rahoitus, muissa jutuissa kyllä,kuten lasten hoiva ja huolenpitoon ei riitä rahaa, lapsia kuolee..
- Välittäminenonilmaista
Totta toinen puoli. Lasten hoivan ja huolenpidon tärkein pointti ei ole kuitenkaan raha kuten nykyään annetaan ymmärtää. Se kaikki muu ymmärrys näyttää olevan pahasti kateissa.
- Sisäpiiritieto
Laki mahdollistaa suomalaisten vapaaehtoisten ammattisotilaiden lähettämisen EU:n esittämiin tehtäviin. Lain tarkoituksena on edistää EU:n yhteisen puolustuksen rakentamista ja avunsaantia muilta EU-mailta kriisin kohdatessa Suomea.
Tällä ei ole mitään tekemistä Naton tai USAn kanssa. Molemmilla on aivan riittämiin joukkoja ja arsenaalia ilman meitäkin.
Nato ei hyökkää mihinkään maahan, se on puolustusliitto eikä USA ei johda Suomen puolustusvoimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842