Moi
Olen 15 voutias tyttö
Mua raiskattiin kun olin 7 vuotta
Hän ei uhkailu eikä lyöny
Minä en huutanu enkä yrittäny juosta (en tiedä miks en juoksenu)
En kertonut tästä kenellekkään
Sen jälkeen sain isot psyykkiset ongelmat
Monta vuotta psykologilla
Itsemurhayritys
Raiskaaja totesi tehtyään raiskauksen kirjallisesti instassa
Mulla on skrinshotit siitä
Halun nyt mennä poliisille 7 vuotta päästä
Onnistuuko siitä jotain?
Paljonko saan korvauksia siitä?
Raiskaus , lapsen hyväkäyttö
8
2886
Vastaukset
Hei Eeval28,
Hyvä, että olet lähtenyt rohkeasti hakemaan neuvoa tilanteeseesi. Ikävä kuulla, että sinut on raiskattu lapsena. On ymmärrettävää, että yllättävässä ja ehkä pelottavassakin tilanteessa, voi seksuaalirikoksen uhri lamaantua. Tämä on hyvin yleistä, sillä se on mielen selviytymisenkeino, johon ei voi itse vaikuttaa. On tärkeää, että et jäisi yksin tämän kokemuksen kanssa. Oletko kertonut tapahtuneesta kenellekään luotettavalle aikuiselle?
Rikosilmoitus on edelleen mahdollista tehdä. Seksuaalirikoksilla on melko pitkät syyteoikeuden vanhenemisajat. Rikosilmoituksen voi tehdä millä tahansa poliisiasemalla. Vielä tässä vaiheessa on haastava arvioida kuinka asia etenee rikosprosessi ja millaisia vahingonkorvauksia on mahdollista saada.
Sinulla on mahdollista saada apua ja tukea tilanteeseesi Rikosuhripäivystyksen lähimmältä palvelupisteeltä. Sieltä sinua voidaan auttaa myös rikosilmoituksen tekemisessä. Palvelupisteiden yhteystiedot löydät täältä https://www.riku.fi/fi/yhteystiedot/. Voit halutessasi tulla juttelemaan asiasta Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19 osoitteessa www.riku.fi/nuoret.
Ystävällisesti Rikosuhripäivystys- Anonyymi
"Ikävä kuulla, että sinut on raiskattu lapsena"
Ette sitten keksineet yhtään kliseisempää ja kylmempää tapaa ilmaista asia? Varmaan kovettaa työntekijä ihmisen sielun työskennellessä tuollaisessa paikassa jossain raiskauspäivystyksessä, mutta ihmisyyttä ei pidä menettää.
- jurrrrristi
Kyseisessä tapauksessa syyteoikeus vanhenee vasta, kun uhri täyttää 28 vuotta. Jos tekijä peruu tunnustuksensa, niin mitä uskottavia todisteita 15 vuotias pystyy esittämään, jos teoista on kuunut 8 vuotta ?
- rahapulako
rahako auttaa?????????????
- Qalandar
Jos sinulla on todistaja kyllä voit nostaa syytteen ilmoittat poliisi lle muista se
Raiskajalle pidä aina kosta jos ei itse pysty pydät apua muilta ei voi jättää asian tekemättä mitään Raiskajat ei kuuluu tässä maailmassa se on minun mieli pide niiden saattaminen paras vaihtoehto ... Ei lapsi kykene tekemään mitään. Pelko lamauttaa. Rikosilmoitus kannattaa tehdä. Tulee ainakin itselle tunne ettei ole toiminut väärin.
- Anonyymi
Tee se rikosilmoitus niin ainakin olet yrittänyt tehdä jotain. Tuo raiskaus voi jäädä painamaan sinua mutta se ei ole sinun syysi etkä sinä ole syyllinen siihen missään muodossa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067