Mitäpä tuumaatte?

Suomalainen mies otettu kiinni Lontoossa terroriteon valmistelusta.

19

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivoioi

      Suomen kansalainen "somali" ehkä taas!?

      • lisää.tapahtuu

        voi olla ylipartainen arapikin, ehkä ex partalapsi joita sipilä tuotatti maahamme 30000 cipaletta. työvoimaa nääs. katainen olisi halunnut miljoona apumiestä. onneksi karkasi brysseliin ja sai sieltä sosiaalisen turvapaikan.


    • totuus-julki-kuka-mikä

      Halooooo ei taatusti ole suomalainen,
      on varmasti joku värillinen maahan muuttaja joka on saanu suomen kansalaisuuden,
      tai jokun baisen synnyttämä tummaihoinen, jolleekki muslimille tehty äpärä,

    • Hyrhyrrrr

      Bäckmanni oli tänään oikeudessa..... Joten mikä oli miehen pigmenttitaso

      • oivoioi

        Ei hän terrori tekoa suunnitellut.


      • Hyrhyrrrr

        Onhan tämä desantti nimennyt itsensä mm Ukrainaan hyökänneiden terroristien edustajaksi, joten en ihmettelisi.


    • Kuka.Vaan

      Suomen kansalaisuuden saa helposti.

    • kolmantena_päivänäkö

      Eikös tämä Bittiläis-Suomalainen terroristi kansalainen ammuttu Lempäälässä. Taisi nousta kuolleista niinkuin Ukrainan tapauksessa.

    • Kantis

      Ikävästi uutisoinneissa korostettiin suomalaisuutta. Ei muu maailma ymmärrä sitä mamutukseksi vaan näkevät ainoastaan Finland, finnish origin, finnish national jne. Hienoa kuvaa annetaan suomalaisista.

      • Bengalitikku

        Vähän samaa mieltä. Turhaa hienotunteisuutta, koska "ne" piirit täällä tietävät, kuka on kyseessä paitsi jos sitten tutkitaan kiinniotetun kamuja täällä samantien eli onko jotain muutakin meneillään.


    • Taas saadaan kärsiä ja hävetä, kun suomalainen hölmöilee ja terroritekoja suunnittelee.
      Toista se on, kun Valtteri Botta tai Iivo Niskanen pärjää, silloin olemme kaikki sankareita.

      • Valtsu Bottas, ei potta..


    • Lastemme tarkoitus on päästä kansain-välisiksi.
      Maksoi mitä kultuuri-rakennukset sitten maksavatkin.
      Ottaen mallia Ruotsista.
      Tunneli Tallinnaan.
      Stadille oma SOTE.
      Muu maa saa haistaa sitten pashat.
      Etenkin kuin Guggenheimille on vahvistettu Stadin keskustasta maalaisten maksama tontti.
      Siksi niin hanakasti uutisoidaan "kansain-välisten Suomalaisten" tekosista.
      Saamelaiset vaativat Lapin Kiinalaistettavaksi.
      Ahvenan-maa haluaa pois Suomalaisuudesta.
      Siksi myös Pormestarius saa huimasti kannatusta.
      Kokoomuksen avulla asemiin.
      Ja sitten pois sen piiristä takaisin viher-vassareihin.


      H.

    • Huomenta@

      Suomi tuhansien järvien, vehreän maaseudun, puhtaan ilmaston ja tuulipukuisen nöyrän kansan maine on vaakalaudalla.

      Perinteinen suomalainen terroristi, akanpieksäjä, viikonloppujuoppo, rampoliinirapulassa rahaa kinuava maaseudun peräkamaripoika on uhanalainen kansalaisaarteemme.

      Olemme nousemassa arvostettuihin kansainvälisten, monikulttuuristen maiden joukkoon.

      Älkäämme pelätkö muutosta, tätähän on toivottu ja tähän on tultu. Olkaamme ylpeitä pojistamme. He edustavat uutta suvaisevampaa sukupolvea.

      Kasvatuksemme on ollut kauaskantoista, olemme onnistuneet.

      • Suomen kansalainen, sanottiin, ensimmäiseksi ajattelin, jaa kansalainen, muttei suomalainen.
        Loppujenviimeksi, onko väliä sillä, jos pahanteon tekee työksi, eikö se pitäisi kitkeä kansalaisuudesta riippumatta.


      • eppu2 kirjoitti:

        Suomen kansalainen, sanottiin, ensimmäiseksi ajattelin, jaa kansalainen, muttei suomalainen.
        Loppujenviimeksi, onko väliä sillä, jos pahanteon tekee työksi, eikö se pitäisi kitkeä kansalaisuudesta riippumatta.

        Ikävä kyllä suomalainen, Suomen kansalainen. Se on nyt totta. Olen kuten tiedät seurannut Suomen ja Alankomaiden maahanmuuttoa (12-vuoden ajan). Aluksi en uskonut, että Hollannin ongelmat tulisi meidän ongelmiksi. Ne kuitenkin tulivat. Suomalainen terroristi.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Ikävä kyllä suomalainen, Suomen kansalainen. Se on nyt totta. Olen kuten tiedät seurannut Suomen ja Alankomaiden maahanmuuttoa (12-vuoden ajan). Aluksi en uskonut, että Hollannin ongelmat tulisi meidän ongelmiksi. Ne kuitenkin tulivat. Suomalainen terroristi.

        OK. surllista kuitenkin.


    • Oli minkä maan kansalainen tahansa, niin hyvä että on otettu kiinni ennenkuin sai pahaa jälkeä aikaiseksi.

    • luonnon-esimerkki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe