Mietin että jossakin ufossa matkalla ikkunasta toinen humanoidi näkee vilauksen yli-ufosta ja kertoo siitä, toinen humis sanoo että älä harhaile hörhö, ei mitään yli-ufoja ole olemassakaan? Tai jos humis kokee NDE-kokemuksen, eihei semmosta olekaan kuin kuoleman jälkeinen elämä, se johtui vain siitä kun kaalisi tuotti kuollessaan kemikaalia.
Onkohan humanoideissakin skepoja?
yli-skepottaja
15435
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 15
Vanhimmat
Tai jos humanoidi käy Maassa ja sitten kotiin palattuaan kertoo kokemuksistaan niin toinen humanoidi sanoo että eläpä taas satuile ja keksi juttuja.
Saattaa olla skepojakin, mutta aivan varmasti monet heistä
eivät ole skeptisiä sen suhteen, ettemmekö me telluslaiset
pystyisi oppimaan viljapeltokuvioviestien tulkintaa.
Niin monasti he meitä juuri tällä viestintätavalla lähestyvät.
Humiksissa on skepoja siinä missä apinoista kehittyneissäkin. Mä olen alkanut vasta tänä vuonna ymmärtämään miten paljon se ratkaisee onko taivaalta pudonnut eli inkarnaatiokiertoon eksynyt vai alunperinkin ”maasta kasvanut” eli apinoista kehittynyt.
Ymmärtämisen erilaisuudessa on suunnaton ero. Taivaalta pudonnut ajattelee ensin lähinnä arupa-tietoisuudella, apinoista kehittynyt ensin maanläheisellä muotoon ja konkretiaan sidotulla tietoisuudella. Ajatuksen suunta ja laatu on erilaista. Päämääräkin on erilainen, toinen elää muodoissa päämäärän saavuttaneenakin mestarina! Vasta muodon mestarit ymmärtävät agnishvattoja, agni-ihmisiä, niin kauan pitää odottaa. Maakalaisista pitääkin tehdä valveutuneempia. Monikulttuurisuus on askel humisten ymmärtämiseen!
"Humiksissa on skepoja siinä missä apinoista kehittyneissäkin"
Tuota lausettasi pitää sen verran korjata, että skeptikoissa on kyse siitä että apinavaiheeseen kehityttyään heidän kehityksensä toistaiseksi tuntemattomasta syystä pysähtyi.
Tiedättekö mistä tietää että skeptikko on tullut kävellen duuniin? No sillä on rystyset verillä.
Skeptikot ovat apinoita. Homo sapiens on Hominidae heimoon kuuluva apinalaji. Jos sinä et ole apina, niin mikä ihme sinä sitten olet? Alienko?
Mainiota. Muista skeptikko- ja miksei hörhövitseistäkin voisi ladata omankin threadinsa.
Kivat projektiot sieltä takapulpetista. Että silleen.
Skeptisiä ovat ainakin kärkitransistorin toimintavarmuuden suhteen Roswellin jälkeen.
humanoideissa ei ole pelkoa tai skeptisyyttä ainakaan ihmiskuntaa kohtaan, muuten kuin ihmisen oman vaarallisuuden suhteen. skeptisillä ei yleensä ole samaa tietoa suureen uhmaan verrattuna ja koska humanoidit ovat ihmistä korkeampia olentoja
myös uhma ja skeptisyys eivät ole telepaattisen olennon ominaisuuksia
Hyttysen ryhmäsieluhumis oli ainakin skeptinen sen suhteen pystyykö ihmeinen ymmärtämään heidän tarpeitaan. Kun näet vieläkin ihmeiset läiskii niitä. Hyttysen ryhmäsielu on muuten lähes neg entiteetti ja alkeisihmeisen tasolla. Älliä sillä jonkinverran on, ryhmis kun on.
Luonnonsuojelu ylös, hyttysetkin diggaa sitä!
Kannattaa lukea Kaitaharjun ” ystävien kesken”. Tää toinen K oli myös kunnon kontaktihenkilö isolla K:lla.
Jos oletetaan, että osa ufohavainnosta aiheutuu vieraiden sivilisaatioiden vierailuista täällä, niin aivan varmasti on skeptikoita. Ilman tieteellistä skeptismiä ei yksikään sivilisaatio kehitä teknologiaa jota vaaditaan avaruuslentoihin.
Kuuhunkaan ei menty noitarumpuja pärisyttelemällä, kanavoimalla tai muuten vain pelkästään höpisemällä miten sinne pitäisi mennä, astraaliruumiina tai meditoimalla.
Ufohömelöiden mielestä siellä ei käyty vaikka joka päivä Mars-planeetalle humiksilta saadulla tekniikalla lennetäänkin. ;D
Erään jo edesmenneen (jota ei ole muuten kuolemansa jälkeen näkynyt eikä kuulunut vaikka vannoi ilmoittelevansa itsestään ja todistavansa uskomuksensa kuolemanjälkeisestä elämästä) ufo- ja salaliittohenkilön mukaan kuuhun mennään ja tullaan takaisin kaksi kertaa viikossa. Tarkemmista vuoroliikenteen aikatauluista ei ole tietoa.
Äävet Tyyver!