Kastelen, mutta en halua vaippoja

Olen13

Moi olen 13v ökastelija, mutta mulle on sattunut päivälläkin 'vahinkoja' nyt lähiaikoina. Suostun kotona pitämään yövaippaa sängyssä jos ei ole vieraita, mutta kyllä sillonkin ne pistetään mulle. Mutta nyt me ollaan lähdössä matkalle Hong kongiin, koska sisko on töissä siellä ja mulle sanottiin, että aiotaan pistää matkan ajaksi vaippa. En halua vaippaa matkalle. Mulle on pakotettu vaippa jo monta kertaa kun on menty ostoksille, kylään tai ajettu johonkin. En tykkää miltä vaipat tuntuu päällä. Ne rapisee mun mielestä ja näkyy farkuista läpi pepun kohdalta ja joskus mulla on tenan vaippa ja joskus semmoinen kestovaippa.

8

2748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muumipeko

On vähän sama kokemus on pakotettu oli vaan pakko kestää

• Olen15

Onkos mitään paikkaa missä voiait jutulla

• Vaipoiss
        Olen15 kirjoitti:

Onkos mitään paikkaa missä voiait jutulla

Jos sul on kik nii mikä nimi siel?

• Olen15

Muumipeikk tai joni jape

• Sanonpahan nyt vaan, että yksi yleisimmistä fetissifeikkaamisista on tekeytyä teiniksi, joka joutuu tai haluaa käyttää vaippoja. Yleensä nämä "teinit" on ihan aikuisia. Näitä oli mm. Experience Project aikoinaan pullollaan.

Toki kastelu on joillekin todellinen ongelma ja siitä saa myös puhua. Kannattaa kuitenkin tarkistaa se keskustelukumppanin ikäluokka jollain tavalla, jos on toisen teinin kanssa juttusille lähtemässä.

• Vaippailu

Mikä sun kik nimi on

• Muumipeko

Laita kaveri pyynnön

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      809
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      664
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      584
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      308
      578
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      530
    Aihe