Kastelen, mutta en halua vaippoja

Moi olen 13v ökastelija, mutta mulle on sattunut päivälläkin 'vahinkoja' nyt lähiaikoina. Suostun kotona pitämään yövaippaa sängyssä jos ei ole vieraita, mutta kyllä sillonkin ne pistetään mulle. Mutta nyt me ollaan lähdössä matkalle Hong kongiin, koska sisko on töissä siellä ja mulle sanottiin, että aiotaan pistää matkan ajaksi vaippa. En halua vaippaa matkalle. Mulle on pakotettu vaippa jo monta kertaa kun on menty ostoksille, kylään tai ajettu johonkin. En tykkää miltä vaipat tuntuu päällä. Ne rapisee mun mielestä ja näkyy farkuista läpi pepun kohdalta ja joskus mulla on tenan vaippa ja joskus semmoinen kestovaippa.
72759
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

On vähän sama kokemus on pakotettu oli vaan pakko kestää

Äänestä
  • Onkos mitään paikkaa missä voiait jutulla

Äänestä

• Olen15 kirjoitti:

Onkos mitään paikkaa missä voiait jutulla

Jos sul on kik nii mikä nimi siel?

Äänestä

• Muumipeikk tai joni jape

Äänestä

Sanonpahan nyt vaan, että yksi yleisimmistä fetissifeikkaamisista on tekeytyä teiniksi, joka joutuu tai haluaa käyttää vaippoja. Yleensä nämä "teinit" on ihan aikuisia. Näitä oli mm. Experience Project aikoinaan pullollaan.

Toki kastelu on joillekin todellinen ongelma ja siitä saa myös puhua. Kannattaa kuitenkin tarkistaa se keskustelukumppanin ikäluokka jollain tavalla, jos on toisen teinin kanssa juttusille lähtemässä.

Äänestä

Mikä sun kik nimi on

Äänestä
  • Laita kaveri pyynnön

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Olen13 kirjoitti:

Moi olen 13v ökastelija, mutta mulle on sattunut päivälläkin 'vahinkoja' nyt lähiaikoina. Suostun kotona pitämään yövaippaa sängyssä jos ei ole vieraita, mutta kyllä sillonkin ne pistetään mulle. Mutta nyt me ollaan lähdössä matkalle Hong kongiin, koska sisko on töissä siellä ja mulle sanottiin, että aiotaan pistää matkan ajaksi vaippa. En halua vaippaa matkalle. Mulle on pakotettu vaippa jo monta kertaa kun on menty ostoksille, kylään tai ajettu johonkin. En tykkää miltä vaipat tuntuu päällä. Ne rapisee mun mielestä ja näkyy farkuista läpi pepun kohdalta ja joskus mulla on tenan vaippa ja joskus semmoinen kestovaippa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu