Hei,
Voisiko joku katsoa mitä kortit kertovat tälle vuodelle.
Vuosi 2018
1
175
Vastaukset
- Lydia_
Vuosi alkaakin olla loppua kohti kulkemassa. Tulkitsijoista on tainnut olla täällä pulaa ...
Sinussa on mahdollisuuksia, nyt loppuvuosi kannattaisi suhteuttaa siihen, että puhdistat ja selkeytätä elämääsi. Olet kenties ollut liian tunneperäinen ihminen joissakin asioissa. Nyt tähän on tuleva hiljalleen muutos, ja jotkin vanhat asia on otettava myös uuteen käsittelyyn.
Sinun on opittava järkiperäistämään asioita, otettava itseäsi niin sanotusti niskasta kiinni. Elämäsi on laitettava vähitellen uuteen järjestykseen. Tämä voisi johtaa myös esim.parempaan asemaan työssäsi.
Kannattaa myöskin panostaa henkisiin asioihin, ehkä olet niin jo tehnytkin. On aika hiljentyä, löytää elässä hiljainen paikka, aika mietiskelylle, jopa elämän syvemmille arvoille.
Sinussa on suurempi potentiaali kuin mitä vielä tällä hetkellä ehkä osaat tiedostaakaa. Jotakin ympärilläsi tapahtuneet seikat ovat jo saanet prosessin pyörimään. Sillä on hyvin kauaskantoiset seuraukset, joista voi sanoat vain että nyt on aika kehittää itseäsi ja tarttua mm.uran tuomiin mahdollisuuksiin. Kannattaa myös muistaa mm.työssä, että vähemmän on usein aina enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391