Ylipaino (Tarvitsen apua)

random14vpoika

Olen 14v poika ja olen lihonut aika paljon. olen komea ja käytän merkkivaatteita, ja tytöt tykkää. painan noin 70 kiloa ja tarvitsisin apua siihen miten saisin kiloja pois. aikamoinen rulla kyllä vatsassa on. kiitos jos luit.

6

1427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srdtfhydsafgd

Pelkkä paino kiloina ei kerro vielä mitään. Kannattaisi mainita myös pituus sekä ruumiinrakenne. Jos haluat laihtua, niin sun pitää kuluttaa enemmän kuin syöt. Eli liikuntaa lisää ja naposteluja vähemmäksi, hyvin simppeliä. Erityisesti sokeri on lihomisen suurimpia syitä.

• 00000

olen 175cm pitkä, hoikka poika olisin muuten

• Jappe52

Juomista siis energiajuomat ja limsat pois. Hyvä nukkuminen vaikuttaa nälkään, ja päinvastoin, jos nukut liian vähän, niin välipaloja ja juomia menee helpommin.

• KroppaLiikkeeseen

Se että olet 14 v, 175 cm ja painat 70 kg ja kuitenkin sinulla maha roikkuu on huono juttu. Se on merkki siitä että liikut ja urheilet aivan liian vähän. Periaatteessa olet normipainoinen. Ongelmasi on että lihakset ja jäntevyys puuttuu. Tilalla on löysää helluvaa läskiä. Hölskyn hölskyn. Sinun sijassasi panostaisin reilusti enemmän kropan voimistamiseen. Se on jäänyt sinulta jotenkin tekemättä. Liikuntaa, voimistelua, puntteja ja niitä lenkkejäkin. Nyt on kesä. Paras aika vuodesta saada liikettä kroppaan. Tapoja siihen on monia. Kaveriporukassa heittämään korista ja potkimaan fudista.

• ertfdsasdfgd

70kg 175cm pitkälle ei todellakaan ole paljon. Jos kroppa "roikkuu", se johtuu heikoista lihaksista ja asiaan tulee muutos liikunnalla.

• Mhl

Moi!Jos oot 09a niinvoin auttaa sua laihtuu..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3255
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2429
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      83
      2324
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2044
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1663
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      46
      1528
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1437
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      121
      1176
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1126
    Aihe