Life is Life

totuus nuista pikkukylistä on, että kaivetaan ihmisten elämää ja unohdetaan, mitä ite on tehnyt. Tulin Kemistä ja siellä juoksin ja hiihdin ja tein ohjelmointia ja kun tulin kotipaikkaunnalle, niin jo alkoi tuo merkkeily ja tietäminen kaupan kassalla mollaaminen. Sitten pikkujouluissa yksin istumaan, kun itte porukalla maksetaan palkat ja kuljetaan porukalla ja kuitenkin mulla on ollut juttu. Ei ole sellaisen asian kanssa tarvinnut tapella. Mie olisin aikoinaan saanut Helsingistä työpaikan, mutta en viittinyt sinne jäädä ja toinen kerta oli kun valehtelmalla luvataan, että työt jatkuu. Sitten rähisemisellä ulos. Sitten muka mie olen vaarallinen, kun itte ollaan rähisty ja kautta rantain huuudeltu ja vierestä olen kattonut, kun on tehty vaika mitä ja minua yritetty mollata. Itte ei mennä mihinkään yksin vaan aina on porukka ympärillä, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Se maistuu..se viina..! Mulla oli vuosia sitten kilpailut edessä ja kävin nuissa kaupan avajaisissa ja alkoi mullistelu..eli kilpailut edessä ja urheilukaupan avajaiset..eli tällaista kohtelua se on ollut..selkä väärässä sitten marjaan ja sen jälkeen jotakin omituista keksitään, kun sellaiset jotka on monta kertaa tehneet vaikka mitä ja se oli Pellossa yleinen tapa, että autot höyrysi, kun sitä ei tehnyt alettiin haklkumaan ja tällaiset hankilöt menvät naimisiin monta kertaa ja aina kelpaa ja ym. Olen kyllä pyörinyt tuolla Kemin Cumuluksen lattialla paljonkin, mutta nyt se on loppunut ja siitäkin piti alkaa muka juoruakat tietämään tien varressa. Vapaa saa tehdä kuten haluaa, mutta näköjään jotkut voivat tehdä mitä vain!!

0

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        60
        1957
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        49
        1692
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        53
        1609
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1537
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1525
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1445
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1316
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1291
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1183
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1158
      Aihe