Pörssit tulee kohta alas niin että helinä käy.
Kauppasota - nyt kannattaa myydä
4
643
Vastaukset
- Humps
Pihin jumalanpalveluksen tunnistaa ylimääräisestä kertyneisyydestä.
- dfgdgfdggfdgd
Jos tuo muka on romahdus niin aika surkealta tähän asti näyttää. Tämän päivän "romahdus" ei pääse romahdusten joukossa edes top 1000 listalle kautta aikojen. Ei lähimainkaan. Ja jenkeissä romahdusta tuskin edes huomataan, sen verran mitätön "romahdus" on kyseessä. Oikeastaan jenkeissä mitään laskua ei edes ollutkaan, koska 0,1% on pelkkää satunnaisvärähtelyä, jota tapahtuu joka ainoa päivä.
- netlong
Tuskimpa. Osakkeet hinnoittelevat jo paljon pahempiakin skenarioita. Jos yksikin näistä jää toteutumatta, niin noustaan rivakasti 20 % vielä tänä vuonna.
Alle 20 % romahduksessa ei minun kannata myydä mitään.
Myynti on itse aiheutettu henkilökohtainen pörssiromahdus. Rommaus tulee aikanaan ihan luonnostaankin, enkä näe mitään syytä kiirehtiä sitä omalta osaltani myyntinappia painamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136