Tena men käytössä

Mies21

Tämän viikkoa olen kokeillut tena men active fit. Niitä sinisiä vaippahousuja. Voin sanoa, että tyytyväinen olen. Tämän parempaa inkosuojaa ei miehille voi löytyä. Töissä ja vapaa-ajalla monet pissat lorahtanu housuun. Myös isot pissat päässyt, eikä ooe vuotanut. Imee siis isotkin pissit. Onnettoman ohut, ei edes tunnu vaipalta.
Kestää myös isomman hädän, kun kerran pääsi pökäle vaippaan kotimatkalla.
Muilla kokemuksia tena men active fit panteistä?

15

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Housuunlorahti

      Tena men active fit olleet käytössä jo pitkään. Hyvä ja huomaamaton! Päivittäisessä käytössä. Uskaltaa päästää kakankin housuun jos ei vessaan pääse.

    • aktivvaippahousu

      Itsekin käytän ja ilman olisi työmatka mahdoton päästä kuivana perille. Isoon hätään tuskin toimivat ainakaan jos löysä vatsa yllättää. Aktiv fit on muutoin loistotuote,

    • miestenjuttuja

      Joo, mutta kyseinen tuote on kertakäyttökamaa. Vaikka ,"vahinkoa"ei kävisikään, niin esim.autolla ajoa vaippa ei kestä. Imutäytteet menevät haara-alueelta poikki, niin että ne kasautuvat etu ja takapuolelle. Tulee kalliiksi , joka päivänä ottaa uusi vaippa käyttöön. Perusajatukseltaan ihan toimiva, ja hyvä.

    • Jappe52

      Siistissä sisätyössä ei saisi tulla edes pissan hajua. Pitääkö Tena myös hajut poissa?

    • Inkonsininen

      Niitä sinisiä vaippahousuja itsekin käyttelen, ovat mielestäni hyvä tuote, imee pikkukarkailut ja tuntuu mukavilta kastuneenakin. Kestää mielestäni helposti kokopäivän puuhailut eikä anna tuoksujen häiritä. Ja taitaa kysyntääkin olla kohtuullisesti kun ostopaikastani Tokmannilta ovat
      usein hyllyssä vähissä.

    • aktivpolismen

      Sanoisin että loistotuote, itse poliisina tiedän että jos jännä pissa tai kakka yllättää niin hoitavat homman. Olen nyt puolisenvuotta käyttänyt niitä "sinisiä" ja eivät ole pettäneet kertaakaan, vaikka
      täällä pääkaupungissa on vilskettä riittänyt.

      • Samatäällä

        Mikäköhän mahtaa poliisimiehen ikä olla, jos turvautuu vaippoihin.


      • Anonyymi
        Samatäällä kirjoitti:

        Mikäköhän mahtaa poliisimiehen ikä olla, jos turvautuu vaippoihin.

        Kyseessä on poliisi,työpäivät ovat pitkiä ja vessaa ei saatavilla aina. Ja jos ammuskeluun tai tappeluun joutuu,niin kyllä mulla ainakin lirut tulis vaikka ei edes kärsisi inkontinentista.


    • ItkekääMiehet

      Naisena on ihan mahtavaa kuulla, että miehet nauttii kuset ja paskat housuissa olosta turvallisin mielin vaipoissaan.

      Itsellä on vielä oppimista. Kuukautisvuoto, verta. Ei. Oli suoja taikka systeemi vuodon suojaamiseen ja salaamiseen, mikä hyvänsä, niin kuukautiset on kirous. Vt ja u, 4, 5 -kyt vuotta joka kuukausi. Jos tosta äkkiä laskee niin viiden päivän vuodolla kuukausittain eliniässä päiviä tulee 5x12x45 = 2700 päivää, mikä on 8 vuotta. Siihen varo-, varmuus-, epäsäännöllisyyspäivät päälle, nainen saa pelätä vuotoa puolet elämästään ja sitten iskee tenakausi.

    • bussipaskahousu

      Itse kärsin ummetuksesta, välillä on vatsa löysällä ja välillä kuin kiveä kakkaisi. Menneellä viikolla
      ajamastani bussista räjähti eturengas sen osuessa katukiveyksen reunaan ja paukaus oli kova ja peljästyksestä pääsi löysät housuun. Kyllä hävetti ohjata ihmiset autosta pihalle odottamaan korvaavaa bussia ja sitten odotella varikolta renkaan vaihtajaa paskat housussa. Kyllä sitä ikään
      katsomatta vahinkoja käy ja ammatista riippumatta. Itsekin olen ajatellut suojia ammatista johtuen,
      kun ei tiedä koskaan miten vuorot etenee.

      • Kerrataanpas

        Ketä sitä rattia väänsi, kun osu kiveykseen?


    • Tenacheek

      37 vuotias postimies olen ja käytän Tenoja, antavat suojan jos en pääsekään vessaan ajoissa vaan karkaakin housuun. Käyttäjänä luotan imukykyyn ja ainakaan minulla ei ole tullut iho-ongelmia vaikka joskus olen ollut tuntikausia liikenteessä kastuneet suojat housussa, joten
      ovat loistotuote.

    • aktivpolismen

      Hyvää ja rauhallista joulua kaikille "vaippahousuille"! Emmekö olekin etuoikeutettuja kun voimme käyttää suojia ja olla tapahtumissa sekä juhlienhumussa kuten toisetkin eikä tarvi olla kokoajan
      virtsankarkailu/vessa mielessä. Nautitaan nyt joulusta ja iloitaan pienistä asioista sillä meillä kaikilla
      voisi olla asiat paljon, paljon huonommin.

    • Mies21vaipassa

      Kiitoksia samoin. Viihtyykö polisemen töissä vai vapaalla näin jouluna?

    • Inkonsininen

      Taas on vaippahousupaketti haettu Tokmannilta, oli muuten viimenen hyllyssä. Jos aikoo lähteä
      keskustaan uutta-vuotta viettämään on pakko laittaa inkohousut jalkaan mikäli aikoo välttyä
      housujen kastumiselta, ja pitää ottaa vielä varasuojakin mukaan että voi vaihtaa kastuneet inkohousut. Aika noloahan tämä on mutta jos aikoo harrastaa, matkustella tai olla kuten muut on
      näitä suojia käytettävä, sillä olut ja kuohari kuuluu uudenvuodenviettoon kaikille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe