mihin ei kannata muuttaa

kortteeriavailla

onko suomussalmella/ämmänsaaressa asuinalueita/talon yhtiöitä joihin ei kannata muuttaa? joko maineen, levottomuuen tai sisäilma ongelmien takia? ainakin pitämän alueella oli paljon asuntoja myynnissä niin herättääpi vähän epäilyksiä. voin olla toki väärässähi

10

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontoonparanemaan

      Puukkojärven kämpällä ei ole ilmaongemia

    • Pitämän punasiin kerrostaloihin ei kannata muuttaa.Asuin siellä vuonna jotain hetken ja se riitti vaikka kämppä olikin siisti mutta naapurit oli mitä oli.Seinänaapurissa asu joku skitso..kerran tuli huutamaan mulle että on kyllästynyt likkani ramppaamiseen rappukäytävällä..tyttöni asui monen sadan kilsan päässä Eikä ollu vuoteen näkynytkään Suomussalmella.Alakerrassa asu joku ukko joka oli niistiny muijansa joskus..ja muurenki siin kerrostalossa kytät vierailu usein,

      • exsumppilainen

        Nykyään Pitämän punaiset kerrostalot ovat omistusasuntoja tietääkseni. Muualle muuttaneet ostaneet niitä itselleen, että on paikka missä käydä lomillaan. Mielestäni sumppisalmi on hyvää lomailu aluetta, joka tykkää luonnosta. Asuin aikoinaan yli 20- vuotta sitten Pitämällä ja se oli ihan hyvää asuin aluetta. Ennemmin siellä, kuin jossain Siikarannan perukoilla.


      • Omistus se oli silloinkin kun itse siellä asuin mutta olin yksityiselle vuokralaisena.Joo lomakohde suomussalmi ihan Ok mutta ei vaki asumiseen


    • Ghettoalue

      Pitämää välttäisin. Siellä suurin osa henki- ja muista rikoksista tapahtuneet......

      • jo47v.asunut

        Ja pahuuden tekijät ovat tulleet muualta! Turhaan morkkaatte Pitämää.


    • Lintukoto

      Koko kylä on hyvä paikka asua. Paras paikka on tietenkin lähellä mahdollista työpaikkaa ja ruokakauppaa.

    • paraspaikka

      Hakatalo on paras paikka asua. Sinne vaan. Kylän paras paikka. Hyvät naapurit ja muutenkin kaikki kylän hyvät ihmiset asuu siellä.

    • eikannata

      Ei tänne kannata tulla. Näillä sivustoillakin on sellainen A.lla alkava ihminen, liekkö polittiko vai mikä, kun joka asiaan on mielipide ja sanoo aina viimeisen sanan. Niin tiiät varmaan millaisia naapurit sitten on.

    • Läpimätä-Pitämä

      Punatiilisissä rivareissa ulkoverhoilun tuuletusraot muurattu umpeen. möttiytynyt ilmanala viihtyy kyseisissä asumuksissa mitä erinomaisimmin. Ainakin kunnan omistamissa rivareissa kyseinen rakennusvirhe enemmän sääntö kuin poikkeus. Kyseisiä asuntoja ainakin Jäniksenpolulla ja Käenkujalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe