mihin ei kannata muuttaa

kortteeriavailla

onko suomussalmella/ämmänsaaressa asuinalueita/talon yhtiöitä joihin ei kannata muuttaa? joko maineen, levottomuuen tai sisäilma ongelmien takia? ainakin pitämän alueella oli paljon asuntoja myynnissä niin herättääpi vähän epäilyksiä. voin olla toki väärässähi

10

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontoonparanemaan

      Puukkojärven kämpällä ei ole ilmaongemia

    • Pitämän punasiin kerrostaloihin ei kannata muuttaa.Asuin siellä vuonna jotain hetken ja se riitti vaikka kämppä olikin siisti mutta naapurit oli mitä oli.Seinänaapurissa asu joku skitso..kerran tuli huutamaan mulle että on kyllästynyt likkani ramppaamiseen rappukäytävällä..tyttöni asui monen sadan kilsan päässä Eikä ollu vuoteen näkynytkään Suomussalmella.Alakerrassa asu joku ukko joka oli niistiny muijansa joskus..ja muurenki siin kerrostalossa kytät vierailu usein,

      • exsumppilainen

        Nykyään Pitämän punaiset kerrostalot ovat omistusasuntoja tietääkseni. Muualle muuttaneet ostaneet niitä itselleen, että on paikka missä käydä lomillaan. Mielestäni sumppisalmi on hyvää lomailu aluetta, joka tykkää luonnosta. Asuin aikoinaan yli 20- vuotta sitten Pitämällä ja se oli ihan hyvää asuin aluetta. Ennemmin siellä, kuin jossain Siikarannan perukoilla.


      • Omistus se oli silloinkin kun itse siellä asuin mutta olin yksityiselle vuokralaisena.Joo lomakohde suomussalmi ihan Ok mutta ei vaki asumiseen


    • Ghettoalue

      Pitämää välttäisin. Siellä suurin osa henki- ja muista rikoksista tapahtuneet......

      • jo47v.asunut

        Ja pahuuden tekijät ovat tulleet muualta! Turhaan morkkaatte Pitämää.


    • Lintukoto

      Koko kylä on hyvä paikka asua. Paras paikka on tietenkin lähellä mahdollista työpaikkaa ja ruokakauppaa.

    • paraspaikka

      Hakatalo on paras paikka asua. Sinne vaan. Kylän paras paikka. Hyvät naapurit ja muutenkin kaikki kylän hyvät ihmiset asuu siellä.

    • eikannata

      Ei tänne kannata tulla. Näillä sivustoillakin on sellainen A.lla alkava ihminen, liekkö polittiko vai mikä, kun joka asiaan on mielipide ja sanoo aina viimeisen sanan. Niin tiiät varmaan millaisia naapurit sitten on.

    • Läpimätä-Pitämä

      Punatiilisissä rivareissa ulkoverhoilun tuuletusraot muurattu umpeen. möttiytynyt ilmanala viihtyy kyseisissä asumuksissa mitä erinomaisimmin. Ainakin kunnan omistamissa rivareissa kyseinen rakennusvirhe enemmän sääntö kuin poikkeus. Kyseisiä asuntoja ainakin Jäniksenpolulla ja Käenkujalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe