onko suomussalmella/ämmänsaaressa asuinalueita/talon yhtiöitä joihin ei kannata muuttaa? joko maineen, levottomuuen tai sisäilma ongelmien takia? ainakin pitämän alueella oli paljon asuntoja myynnissä niin herättääpi vähän epäilyksiä. voin olla toki väärässähi
mihin ei kannata muuttaa
10
1928
Vastaukset
- Luontoonparanemaan
Puukkojärven kämpällä ei ole ilmaongemia
Pitämän punasiin kerrostaloihin ei kannata muuttaa.Asuin siellä vuonna jotain hetken ja se riitti vaikka kämppä olikin siisti mutta naapurit oli mitä oli.Seinänaapurissa asu joku skitso..kerran tuli huutamaan mulle että on kyllästynyt likkani ramppaamiseen rappukäytävällä..tyttöni asui monen sadan kilsan päässä Eikä ollu vuoteen näkynytkään Suomussalmella.Alakerrassa asu joku ukko joka oli niistiny muijansa joskus..ja muurenki siin kerrostalossa kytät vierailu usein,
- exsumppilainen
Nykyään Pitämän punaiset kerrostalot ovat omistusasuntoja tietääkseni. Muualle muuttaneet ostaneet niitä itselleen, että on paikka missä käydä lomillaan. Mielestäni sumppisalmi on hyvää lomailu aluetta, joka tykkää luonnosta. Asuin aikoinaan yli 20- vuotta sitten Pitämällä ja se oli ihan hyvää asuin aluetta. Ennemmin siellä, kuin jossain Siikarannan perukoilla.
Omistus se oli silloinkin kun itse siellä asuin mutta olin yksityiselle vuokralaisena.Joo lomakohde suomussalmi ihan Ok mutta ei vaki asumiseen
- Ghettoalue
Pitämää välttäisin. Siellä suurin osa henki- ja muista rikoksista tapahtuneet......
- jo47v.asunut
Ja pahuuden tekijät ovat tulleet muualta! Turhaan morkkaatte Pitämää.
- Lintukoto
Koko kylä on hyvä paikka asua. Paras paikka on tietenkin lähellä mahdollista työpaikkaa ja ruokakauppaa.
- paraspaikka
Hakatalo on paras paikka asua. Sinne vaan. Kylän paras paikka. Hyvät naapurit ja muutenkin kaikki kylän hyvät ihmiset asuu siellä.
- eikannata
Ei tänne kannata tulla. Näillä sivustoillakin on sellainen A.lla alkava ihminen, liekkö polittiko vai mikä, kun joka asiaan on mielipide ja sanoo aina viimeisen sanan. Niin tiiät varmaan millaisia naapurit sitten on.
- Läpimätä-Pitämä
Punatiilisissä rivareissa ulkoverhoilun tuuletusraot muurattu umpeen. möttiytynyt ilmanala viihtyy kyseisissä asumuksissa mitä erinomaisimmin. Ainakin kunnan omistamissa rivareissa kyseinen rakennusvirhe enemmän sääntö kuin poikkeus. Kyseisiä asuntoja ainakin Jäniksenpolulla ja Käenkujalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133