Harrastaako muut "yöjuoksuja"?

Minä en oikein uskalla päiväsaikaan liikkua tälläytyneenä, niin yleensä viikonloppuisin tämä beibe lähtee kiertelemään korttelia. Harrastaako muut tämmösiä yöjuoksuja?
121155
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

En tiedä mikä/kuka todellisuudessa olet mutta annan vastausta/vinkkejä ainakin jollekin:

Olen nähnyt kyllä eli todellakin juoksevat jos huomaavat jonkun lähestyvän. No saman olen minäkin joskus tehnyt! :) Ymmärrän kyllä tarpeen siihen sinullakin ja ehkä kun opit tekemään kokonaisuuden itseesi tarpeeksi tyydyttäväksi uskallat enemmänkin.
YMMÄRRÄ sellainen juttu että liiallinen tai liian seksikäs pukeutuminen paljastaa sinut AINA. Kokeile oikeastaan vain meikata naisellisemmaksi(ei yliampuvasti) ja pukeutua NAISELLISIIN farkkuihin ja hillittyyn selvästi naiselliseen puseroon. Alla voit käyttää selvästikin suurentavia rintsikoita ja sukkahousuja silloin! Tunnet naisellisuuttasi näinkin ja ennenkaikkea tunnet enemmän kuuluvasi sinne sekaan. Teräväpiirteisiä miehisiä kasvoja on monella suomalaisellakin naisella ja ainakin Helsingissä lukuisilla ulkomaalaisillakin mutta kun/jos ihmiset eivät löydä sinusta muuta erilaista(yliampuvan erilaista muihin naisiin), saat nauttia melko varmasti naisellisuuttasi helposti näinkin.

Äänestä

Boheemisti voi juoksennella päivisinkin.

Äänestä

Ja päivälläkin. Tai illalla baariin

Äänestä

Onhan nuo yöjuoksut minullekin tuttua. En jää kyllä tänne meidän pikkukaupunkiin vaan ajan autolla vähän kauemmaksi. Sitten jossakin toisessa kaupungissa on mukava nousta autosta jollakin parkkipaikalla ja kävellä asfaltilla kun korkokenkä kopisee. mukavasti. Auton tankkaminen on aina jännittävää, tuleeko sinne muita autoja, mutta yleensä myöhään on aika rauhallista. Ne ovat jännittäviä reissuja, mutta jotakin niistäkin saa. Sitä on vaikea selitää ja sen ymmärtää vai toinen samanlainen "tyttö".

1Äänestä
  • "Tytöt" kyllä ymmärtävät, tytöt sitten taas eivät. On ok olla tiitti, nainen sitten taas ei harrasta noita leikkejä vaan on vaan nainen vaikka kumisaappaissa.

Äänestä

iltasin ja öisin myös liikun ja kesällä Hesan Laakson kallioilla ja Porvoon motarilla
on kans kiva käydä

Äänestä
  • Molemmat ovat lähinnä homojen "saalistusaluetta", sitäkö etsit.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Molemmat ovat lähinnä homojen "saalistusaluetta", sitäkö etsit.

Kyseinen henkilö kai on btm-homo.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Molemmat ovat lähinnä homojen "saalistusaluetta", sitäkö etsit.

Homo olen btm ja mitä sitten sullakin tekee mieli!

Äänestä

• veikkona kirjoitti:

Homo olen btm ja mitä sitten sullakin tekee mieli!

Sitä sitten, ettei tämä ole homopalsta vaan transpalsta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä sitten, ettei tämä ole homopalsta vaan transpalsta.

Suurin osa transuista kai on homoja ja kuka täällä tietää onko transu hetero tai jotain
    muuta väliäkö sillä sitten on

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa transuista kai on homoja ja kuka täällä tietää onko transu hetero tai jotain
    muuta väliäkö sillä sitten on

Transvestiiteistä+homoja+on+samassa+suhteessa+kuin+cis-ihmisistäkin,+eli+noin+10%+voi+olla+homoja.+Transsukupuolisissa+on+kumpiakin,+ehkäpä+fifty-fifty.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

JJanika kirjoitti:

Minä en oikein uskalla päiväsaikaan liikkua tälläytyneenä, niin yleensä viikonloppuisin tämä beibe lähtee kiertelemään korttelia. Harrastaako muut tämmösiä yöjuoksuja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu