Onko täällä muita jotka olisivat pääseet Lahden ammattikorkeakouluun opiskelemaan sairaanhoitajaksi nyt syksyllä 2018 alkaviin opintoihin?
Itse pääsin suoraan yo-todistuksella ja nyt odotan innolla tietää, ketä muita koulutukseen on päässyt.
Olisi super kiva tietää, miten pääsit (yo vai soveltuvuuskoe) ja oliko monesko vaihtoehto.
Sairaanhoitaja Lamk
8
802
Vastaukset
- lahelainen
Mulla lukee opintopolussa vielä ”opiskelijavalinta kesken”. Paljonko sait pisteitä todistuksesta? Mä sain 26 pistettä.
- mustikkakarkki
Hei vadelmakarkki, onneks olkoon!! Kävitkö soveltuvuudessa vai saitko tiedon sisäänpääsystä jo ennen sitä? Sain todistuksesta 27/30, mutta lukee että valinta kesken. Ja kävin siis soveltuvuuksissa, tosin ylemmän hakukohteen kaupungissa.
Oi kiitos paljon!
Sain tiedon sisäänpääsystä jo 28.5 joten soveltuvuuskokeisiin minun ei tarvinnut osallistua.
Haitko mustikkakarkki mihin kaupunkiin? Toivotaan että myös sinä saisit tuon opiskelupaikan!- haukkaki
Miten voi päästä sisään pelkällä yo-todistuksella?
haukkaki kirjoitti:
Miten voi päästä sisään pelkällä yo-todistuksella?
Tänä vuonna tuli juuri tuo uudistus. Onhan se toisaalta vähän outoa, koska silloin kuka vaan hyvällä todistuksella voi päästä. Sairaanhoitajienhan pitää olla sosiaalisia ja tulla toimeen muiden ihmisten kanssa, niin onhan se kummallista jos joku epäsopiva pääsee alalle. Toisaalta sairaanhoitajiksi hakee vain ne joita työ kiinnostaa eli todennäköisesti ovat edes jotenkin sosiaalisia. Omalla kohdalla olen todella tyytyväinen että pääsin, koska olen sosiaalinen ja haluankin tehdä töitä muiden ihmisten kanssa.
- Sairlamk
Onko kellekään tullut pääsykoetuloksia?
- Ex-LAMKilainen
Otan osaa. Lamkin toiminta ja opetus on aivan surkeaa tasoa, luultavasti säästösyyt, onkohan jo muuttunut muuallakin. Itse kun opiskelin siellä niin toisesta ammattikorkeasta tuli LAMK:iin vaihtajia ja olivat todella pettyneitä että vaihtoivat koulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019