Juopottelukulttuuri Kanarialla

Halpaa.viinaa

Kanarialta saa ilmeisesti halpaa viinaa ja kaljaa. Maistuuko vai syljetkö lasiin?

78

3245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkepappa-tässä-hoimoi

      Kanarialla juon halpaa viiniä jota saa eurolla purkin. Suomessa juodun tyytymään kiljun juomiseen.
      Välillä ostan korvauspäivinä olutta, mutta sitten pitää hakea leipäjonosta evästä.

    • InglesinTiikerit

      Ingles on paikka johon mennään ottamaan olutta ja aurinkoa .
      Toiset ottavat olutta enemmän , kuin toiset ja jotkut jopa halpaa viinaakin .
      Saat kerrankin ryypätä ilman , että naapuri kyttää missä kunnossa kotiin tulet.
      Eihän Inglesissä ole muuta varsinaista nähtävää , kuin 20kpl. suomibaareja
      ja koska hiekkarantaankin kyllästyy pian jää viininmaistelu tärkeimmäksi harrastukeseksi.
      Muistuttaa todella paljon Lapin hiihtolomia , eihän me sinnekkään mennä ryyppäämään.
      Tuo jo hieman kulunut sanonta -"ei me mennä sinne ryyppäämään , me mennään sinne
      ulkoilemaan ja hiihtämään"- sopii tosi hyvin Inglesiinkin ilman tuota hiihto osuutta.

    • Juodaan.viinaa

      Monta reissua on tehty Inglesiin ryyppäminen mielessä. On tullut tissuteltua rannalla ja baareissa. Viina on halpaa ja Inglesissä kannattaa juoda koko loman ajan. Välillä on vedetty keittoa parvekkeella ja välillä hotellin baareissa. Kanarialle kannattaa siis lähteä vaan ryyppäämään.

      • MaistelimmeVAINhieman

        Hienoa , että olet sisäistänyt Canarian-lomien syvimmäm olemuksen.
        Pari valokuvaa siitä "takahikiän" kirkon neitsyestä, jotta voit sitten
        kotona kertoa kuinka kiertelimme saarta mielenkiinnolla.
        Korkkiakin tuli kierrettyä, mutta ei me , vaan ne muut.


    • Eialkoholisti

      Suomalaisilla on jo todella hyvä maine Kanarialla, heti kun sisäänheittäjät kuulee että suomea puhutaan alkaa se "ilmainen drinkki!!!!! iiiiiiiiiiilmainen drinkiiiii!" Noloa on olla suomalainen jos kanarialla käy, kansalaisten koko maine pilattu.

      • suomipoika

        Suomalaisilla on todella vankka maine Kanarialla , mutta ei se mitenkään hyvä ole.


      • matkoilla.jatkuvasti
        suomipoika kirjoitti:

        Suomalaisilla on todella vankka maine Kanarialla , mutta ei se mitenkään hyvä ole.

        Kaikkialla maailman turistikohteissa kannattaa välttää paljastumista suomalaiseksi. Valitettavasti se ei ole mahdollista hotelleissa, missä kysellään passia.


      • montakäytäntöä
        suomipoika kirjoitti:

        Suomalaisilla on todella vankka maine Kanarialla , mutta ei se mitenkään hyvä ole.

        Suomalaisten maine on oikein hyvä, vaikka sitä omat maanmiehet yrittävät kovasti mustata. Varmaan on eroja paikkakunnittain ja sen mukaan mikä on oma näkökulma.


      • CarrerJ.Costa
        montakäytäntöä kirjoitti:

        Suomalaisten maine on oikein hyvä, vaikka sitä omat maanmiehet yrittävät kovasti mustata. Varmaan on eroja paikkakunnittain ja sen mukaan mikä on oma näkökulma.

        Olen havainnut, että ne baareissa ja hotelleissa häiriköivät suomalaiset ylistävät kaikkein eniten sitä "hyvää mainetta."


      • NeTykkääSuomalaisista

        "Canner J.Costa*"
        Täsmälleen tuo sama asia havaittu.
        Mitä enemmän silmä luppasee loppuviikkoa kohden, sitä enemmän itketään
        , kuinka ne tykkää täällä suomalaisista.


      • vakioreissaaja
        montakäytäntöä kirjoitti:

        Suomalaisten maine on oikein hyvä, vaikka sitä omat maanmiehet yrittävät kovasti mustata. Varmaan on eroja paikkakunnittain ja sen mukaan mikä on oma näkökulma.

        Niin juuri. Yksi baarinpitäjä kertoi, että britit ne vasta törsääjiä ovat.
        Joskus takavuosikymmeninä Suomi-poika otti Kanarialla kaksin käsin, mutta ryyppääminen on tullut vuoien mittaan kohtuulliseksi. Tämän olen havainnut.


      • montakäytäntöä
        vakioreissaaja kirjoitti:

        Niin juuri. Yksi baarinpitäjä kertoi, että britit ne vasta törsääjiä ovat.
        Joskus takavuosikymmeninä Suomi-poika otti Kanarialla kaksin käsin, mutta ryyppääminen on tullut vuoien mittaan kohtuulliseksi. Tämän olen havainnut.

        Suomalaisten hyvä mnaine liitttyy moniin asioihin. Ollaan rehellisiä, ei hajoteta asuntoja tai hotellihuoneita. Useimmat osaa käyttäytyä. Jossain pikalomailijoissa on nollaajia millä on peet olalla 24/7. Olen vakioreissaajan kanssa samaa mieltä. Enimmäkseen ihan kohtuullista touhua.


      • myönteinen_ensikokemus

        Ei tartte edes suomea kuulla noiden Kanarian portsari-sisäänheittäjien kun tunnistavat suomalaisen. Mistähän he tunnistavat suomalaisen? Tunnistavatko muita?
        Kun ensi kerran tulin Inglesiin niin hotelliin ensin matkalukku ja sitten pubiin. Olin ottanut kuppia lentokoneessa ja vielä korkannut pullon hotellihuoneessa.
        Ei puhettakaan ovella yrmeistä kysymyksistä, että onkos sitä pohjaa otettu ym., vaan espanjalainen portsari-sisäänheittäjä olkapäähän tarttuen veti minut sisään : "Suomen poika, tervetuloa"!


    • Myös kallista on saatavissa.Kohtuukäyttäjän lasku on pienempi kuin kotimaassa.Marketeissa olutta voi ostaa ,alkaen 20 centtiä tölkki.Kulttuuri on minulle vähän vieras sana tässä yhteydessä.Hintahan ei makuun vaikuta. Arki on vierailla mailla hieman erilainen tässäkin ,joten juomaa kuluu hieman enemmän kuin kotimaassa.

    • Ne-tykkää-suomalaisista

      Monta kertaa on nähty se känninen märisijä , joka todistaa , että " ne
      tykkää täällä suomalaisista".
      Ne tykkää suomalaisten rahoista , jotka suomalainen käyttää viinaan .

      • Eläkepappa-tässä-hoimoi

        Minä nuukana miehenä ostan vain tölkkiviiniä jota siemailen kaupungilla penkillä. Pitäisikö ottaa kiljutarpeet mukaan ja laittaa poika tulemaan?


      • halpaaon
        Eläkepappa-tässä-hoimoi kirjoitti:

        Minä nuukana miehenä ostan vain tölkkiviiniä jota siemailen kaupungilla penkillä. Pitäisikö ottaa kiljutarpeet mukaan ja laittaa poika tulemaan?

        Hei viini maksaa euron pullo. Ei siitä enää halvemmaksi voi mennä.


      • absolutistiantsu

        Niillä jotka nettipalstoilla kitisevät suomalaisten alkoholinkäytöstä on useimmiten itsellä joku trauma suhteessaan alkoholiin. Entisiä juoppoja, joita muijat vahtii lomilla tai ikä jo painaa eikä kunto kestä sitten muuta kuin lasien laskentaa iltalenkillä. Miten se kierros aina sopiikaan just suombaarien lähelle että voi taas ihmetellä paljonko niissä on juoppoja. Menkää irkkupubeihin tai saksalaisten paikkoihin, ihan sama juttu.


      • oonkäynymonesti
        halpaaon kirjoitti:

        Hei viini maksaa euron pullo. Ei siitä enää halvemmaksi voi mennä.

        Eikö tuon hintainen viini herätä epäilyjä, mitä se sisältää ?
        Naisystävälleni kelpaa vain laatuviinit. Ja hintaa on, hintaa on, mutta mitäs pyysin mukaani.
        Kirkasta viinaa osataan tehdä vain Suomessa ja Venäjällä. Muuta en osta Kanariallakaan.


    • ihmettelijä

      Miksi monissa kohteissa kuten Playa del Inglesissä ja Puerto de la Cruzissa eläkeläiset istuvat päivät pitkät suomibaarien terasseilla kiskoen viininlitkua. Eikö ko eläkeläisillä ole mitään muuta elämää tai tekemistä. Olen vieraillut molemmissa kohteissa ja häiriökäyttäytyminen noilla terasseilla ällöttää todella. Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin. Miksi itse kiskotte alkoholia koko ajan. Kertokaa tyhmälle motiiveistanne. Hävettää nimittäin katsella tuollaista toimintaa ja siksi olen kiertänyt suomibaarit kaukaa. Ettei vaan tulisi sekoitetuksi tuohon sakkiin.

      • aulianneli

        Ola minä käyn Las Palmasissa lomailemassa viini 1lt.065centtiä ja kuohuviinipullo kaupasta ostettaessa 2euroa ,täällä kotimaassa halvin 9euroa lomalla ollessa pitää nauttia auringosta kuohuviiniä siemaillen.


      • PääsisOttamaan

        Eli mitä enemmän ryyppäät Las Palmasissa , niin sitä enemmän säästät.
        Kaksi viikkoa , kun pämppäät oikein kunnolla , niin Palmasin reissu on maksettu.
        Kyllä kannattaa ryypätä !


      • GTmummot

        Eläkeläiset ovat pienessä sievässä aamulla ja illalla kaatokännissa. Sitten esiinnytään siveydensipuleina ettei me mitään juoda kuin mineraalivettä. Paikallinen asukas kertoi suomalaisten eläkeläisten keskuudessa olevan mittavan alkoholiongelman. Se näkyy ja kuuluu.


      • kallista_ryyppäämistä
        PääsisOttamaan kirjoitti:

        Eli mitä enemmän ryyppäät Las Palmasissa , niin sitä enemmän säästät.
        Kaksi viikkoa , kun pämppäät oikein kunnolla , niin Palmasin reissu on maksettu.
        Kyllä kannattaa ryypätä !

        Ei kannata paljoa ryypätä Las Palmasissa sillä kun tulet sivuluisussa yöllä pubista tai yökerhosta, sinut rullataan ja rahat, kello ym. häviää.
        Eikä edes rullata vaan joku hamppari tulee sinulta jotain kysymään ja vasta hotellissa huomaat lompakon hävinneen. Tuo on suorastaan taidetta Las Palmasissa. Siis nimenomaan Las Palmasissa. Muualla ei niinkään.
        Vain sinisilmäinen junttisuomalainen liikkuu Kanariaalla lompakko perstaskussa tai mummon ja ukin yhteiset rahat käsilaukussa.


      • aulianneli

        Ola Las Palmasissa kävijänä vuodesta 1970 asti,ei minua ole ryöstetty vaikka joskus tulee tultua asunnnolle illalla.inglisissä näitä huijareita ja rosvoja on kyllä enemmän kuin Las Palmasissa .Poliisit päivystää päivällä ja yöllä Las Ganterasin rantakadulla.


      • Topi_Tuiteri
        aulianneli kirjoitti:

        Ola Las Palmasissa kävijänä vuodesta 1970 asti,ei minua ole ryöstetty vaikka joskus tulee tultua asunnnolle illalla.inglisissä näitä huijareita ja rosvoja on kyllä enemmän kuin Las Palmasissa .Poliisit päivystää päivällä ja yöllä Las Ganterasin rantakadulla.

        Sinä et ole luultavasti ollutkaan sivuluisussa elikkä nakit silmillä…
        Kaksi kertaa olen ollut Las Palmasissa ja toisella kerralla aamuyöstä meinattiin viedä rahakukkaro. Meinattiin.. jätkä luuli olevansa nokkela ja olikin , mutta ei tarpeeksi.
        Puolta pienempänä hän antoi kukkaroni takaisin ja otti jalat alleen kun otin nyrkkeilyasennon.


    • skipisz

      Kanarialla juopottelu on korkeakulttuuria kuten Suomessakin joissakin piireissä. Erityisesti runoilijat ja kirjailijat harrastavat sitä sydämensä kyllyydestä kaikkialla valtion virkamiesten lisäksi.

      • aulianneli

        Ola olen matkalla 2kk, ja olen kohtuukäyttäjä .täällä kotimaassa kun kaikki maksaa kohtuuttoman paljon .jokainenhan voi lomallaan tehdä mitä haluaa,itse käyn kampaajalla ynnämuuta mukavaa.


      • finlandonaMinutTuntevat

        Siinä kaupungin rannassa olevan vanhan kivirakennuksen partsilla on
        tosi kiva ottaa huikkaa . Se on minun suosikkipaikkani juopotella .
        Aallot kaatuvat rantaan ja hiljalleen pää humaltuu .
        Voi keskittyä omiin ajatuksiinsa ja auringonlaskuun .
        Pimeän tullen tosi lyhyt matka hotelliin ja joskus hotellipoika on jopa
        taluttanut minut huoneeseen , kun maailmanparannus on karannut käsistä .
        Hotellini on siinä aivan lähellä ja tietävät mistä minua hakea , jos en illalla kotiudu
        ajoissa hotellille.


      • Kohinaakorvissa

        Tarinallasi oli niin hyvä alku , että olisit saanut jatkaa hieman pitemmänkin tarinan .
        Itsekkin nautin viinini mielummin rannalla , kuin suomi-baarissa .
        Seuraavalla reissullani yritän löytää tuon kertomasi rantapaikan .
        Omistaudun yhdeksi päiväksi aalloille ja alkoholille.


    • Esko62

      Humalassa uskallan lähestyä Inglesissä samaa sukupuolta olevia miehiä, sillä haluan elämääni jotain jännää. Selvinpäin en uskaltaisi. Viinä rentouttaa ja poistaa estoja. Olen jo pitkään halunnut sänkyyn miehen kanssa. Endi talvena toteutan Inglesissä haaveeni

      • SelväTrolli

        Yläpito voisi poistaa tuon "Esko62" kirjoituksen asiattomana .


      • kerro.meille

        Mitä väärää siinä viestissä on.


      • Yäk

        Kammottavaaa.....


      • Kerttusetä.Inglesistä

        Kerttusetä haluaa näin Pride-kulkueiden aikaan korostaa ettei homoseksuaaliduudessa ole mitään kammottavaa tai väärää. Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan on aivan sama minkä sukupuolisia he ovat. Jos maailmankuvasi on jämähtänyt viime vuosituhannen alkuun, kannattaa sitä päivittää. Inglesissä on asian suhteen vapautunut meininki eikä tuomitsevia katseita ole, vaikka kaksi miestä kulkee käsi kädessä julkisesti. Siksi suosittelen Eskolle matkaa Inglesiin. Täällä saat olla itsesi ilman tuomioita ja julistusta. Eikä tarvitse juopotella itseään sekaisin lähestyäkseen muita miehiä. Rohkeasti vaan Esko mukaan homoseksuaalisuuden iloihin. Et kadu.


      • ParaneKerttu
        Kerttusetä.Inglesistä kirjoitti:

        Kerttusetä haluaa näin Pride-kulkueiden aikaan korostaa ettei homoseksuaaliduudessa ole mitään kammottavaa tai väärää. Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan on aivan sama minkä sukupuolisia he ovat. Jos maailmankuvasi on jämähtänyt viime vuosituhannen alkuun, kannattaa sitä päivittää. Inglesissä on asian suhteen vapautunut meininki eikä tuomitsevia katseita ole, vaikka kaksi miestä kulkee käsi kädessä julkisesti. Siksi suosittelen Eskolle matkaa Inglesiin. Täällä saat olla itsesi ilman tuomioita ja julistusta. Eikä tarvitse juopotella itseään sekaisin lähestyäkseen muita miehiä. Rohkeasti vaan Esko mukaan homoseksuaalisuuden iloihin. Et kadu.

        Suorastaan ällöttävää....
        Toivottavasti paranet pian sairaudestasi.


      • Poika.nimeltä.Päivi

        Mikä sinä olet arvostelemaan muiden tekemisiä. Taitaa olla luurankoja kaapissa kun noin hyökkäät muita matkaajia vastaan. Miksi teet niin. Kateudestako vai miksi. Vai oletko pelkkä trolli, jolla mitään sanottavaa ei ole.

        Ingles on tosiaan homo, trans ja bi-miehille hyvä valinta. Siellä saatte rauhassa kulkea ja elää elämäänne. Inglesissä ei kukaan katso kieroon, kun tarpeidenne perässä kuljette. Hauskaa matkaa Eskolle kuin muillekin massasta poikkeavasti ajattelevalle.


      • varo_sitä

        Siihenkö pitää känni ottaa , että uskaltaa homostella ?
        Eikös se olekaan "luonnollista"???
        Yksi tässä nimeltä mainitsematon helsinkiläinen taiteilija oli saanut Kanarialla niissä hommissa tippurin pyllynreikäänsä.


    • Ylipainoinen.hetero

      Näin on. Homoseksuaalisuus on rikkaus elämäämme. Suomessa takapajuisuus ei ymmärrä asiaa mutta kanarialla homoseksuaalisuus on rikkaus joka yleisesti hyväksytään. Rohkeasti vaan Esko Inglesiin hakemaan suuntaa elämällesi. Vähemmän haittaa homoilusta on yhteiskunnalle kuin alkoholismista mikä maksaa kaikille maltaita. Itse olen hetero mutta ymmärrän erilaisuuden.

      • KäyttäytykääHomot

        Lapsetkin lukevat näitä palstoja , homot !
        Eiväthän normaalit, terveet ihmisetkään tule tänne kirjoittelemaan
        tyyliin: "Inglesistä löydän humalassa vanhan lihavan naisen ja haistelen
        sitten hänen takahalkiotaan".


      • Poika.nimeltä.Päivi

        Eikän kukaan ole kirjoittanut mitään noin härskiä. Häpeäisit. Käsi kädessä kulkevista miehistä kun kirjoitetaan, ei siinä ole mitään pahaa. Ja mikä sinä olet tuomitsemaan ketään, kun tuollaisia törkeyksiä levittelet. Homoudessa ei ole mitään väärää, eikä likaista. Se on rakkautta, siinä missä heteroillakin. Te taantumukselliset ette vaan ymmärrä asiaa. Imglesissä näet totuuden jos vaan joskus sinne pääset.


      • Eini62

        Eikö tosiaan " kukaan ole kirjoittanut mitään "?
        Kelaappas pari viestiä takaisin päin ja lue .
        Syö vaikka omaa sontaasi, mutta älä tule kirjoittamaan sitä tänne.
        Terveet ihmiset eivät ole kiinnostuneet sellaisesta.


      • Eini-62

        Mitä sinä homo reppana tiedät terveistä elämäntavoista?
        Oletko ajatellut miksi naisia on olemassa?


      • aulianneli

        Ola onpa oikein juhannustarinoita taas näillä sivuilla,eikö aikuiset ihmiset osaa kirjoittaa asioista.


      • Ilmari28

        Väitätkö Aulianneli, ettei Playa del Ingles ole vapaamielusyydessään sateenkasriväen paratiisi. Poikkeappa joskus Las Palmasista Inglesiin vierailulle ja huomaa totuus. Yumbon yöelämän melskeessä mielesi saattaa muuttua.


      • tuottaakoTulosta

        Ei taida tuottaa sinun trollaaminen tulosta? En näe Annan palstalla yhtään uutta kirjoittajaa.


      • Pienipää.ORG

        Sinulla on biologia hiukan hakusessa. Tiedoksi että vain yhteen niistä aukoista tunkiessa syntyy lapsia. Ettei tule yllätyksenä. Inglesissä sensijaan moisia takapajuisia hölmöjä ei ole. Evoluutio on opettanut että annetaan kaikkien kukkuen kukkia. Inglesissä evoluutio on kehittynyt parhaimmilleen. Kannattaa tulla kokeilemaan.


      • Pienipää.ORG

        Tämä itselleen vastaaminen on aika kätevä tapa muokata mielipiteitä. Vaihtaa vaan sopivasti nimimerkkiä antaen sen kuvan minkä asioista haluaa tuoda julki. Näin yksinäinenkin löytää paikkansa tässä kosmoksessa.


      • sairaskertomuksia

        Kerrassaan hirvittävän kammottavaa ja ällöttävää.


      • kuvottavaa
        KäyttäytykääHomot kirjoitti:

        Lapsetkin lukevat näitä palstoja , homot !
        Eiväthän normaalit, terveet ihmisetkään tule tänne kirjoittelemaan
        tyyliin: "Inglesistä löydän humalassa vanhan lihavan naisen ja haistelen
        sitten hänen takahalkiotaan".

        Hyvä, naulan kantaan osuttu. Suklaapuolen pojat jauhavat omia etovia juttujaan.
        Ketjun aihe: juopottelukulttuuri Kanarialla. Joten pysytään aiheessa.


    • Poikakäymään

      Onko kenelläkään kokemusta kiljun teosta Inglesissä .
      Voiko ämpärin jättää pulputtamaan partsille . Onko yöllä liian viieää?
      Mahdollisesti jotain eläimiä jotka kiinnostuvat hiivan tuoksusta ?
      Tuuletus toimisi ulkosalla paremmin , kuin WC:ssä .
      Löytyykö Inglesin kaupoista pikahiivaa sillä saisi pänikän valmiiksi
      parissa vuorokaudessa .
      En tykkää espanjalaisista viinoista . Bacardikin maistuu saippualta.
      Varmaan jotain jäljitelmää , tai itse keitettyä ja paskalla käytettyä .
      Manoliittojen mehut ei pärjää suomalaiselle kiljulle , kun se
      hyvin valmistetaan .
      Rouva panee rusinoita sekaan, kun se on sitten viiniä.

      • KyseinenPoika

        Siis kun tulen käymään luonanne.


    • TästaOnPoistettuSääntöje

      Olisi mukava lukea kokemuksistanne ja ajatuksia Inglesistä
      mikäli pystyisitte kirjoittamaan, niin asiallisesti, että törkyviestejänne
      ei poistettaisi sääntöjen vastaisena .

      • ettäjaksatte

        No juuri tuon "trollaamisen" takia te ette kirjoittajia sinne palstallenne saa. Saatte aikaan vaan sen ettei täälläkään kukaan kirjoita. Tuskin te sitäkään haluatte, tai mistä teistä tietää.


      • kossun_kallistaja

        Nim. "TästäOnPoistettuSääntöjä" Olen kaksi kertaa yrittänyt humoristisesti kommentoida tuota kiljukeittojuttua Poikakäymään, mutta sääntöjen vastaisena poistettu. En ymmärrä mitä "törkyä" siinä mahtoi olla.


      • HöpötetäänHomoista

        "kossun kallistaja"
        Sitähän tässä on ihmetelty, että kuka näitä sivuja oiken sensuroi .
        Tuntuu tyypillä olevan linjaton tyyli .
        Homo-horinat saa olla , mutta jos joku puhuu viinin maistelusta
        , niin se kyllä poistetaan pika vauhtia loukkaavana.
        Ei täällä kirjoittajia enää ole !


    • taiJotakin

      omituinen, eriskummallinen, ihmeellinen, epätavallinen, kummallinen, uskallettu, eksentrinen, omalaatuinen, merkillinen, tavaton, erikoinen

    • Tavallinenko

      Jota esiintyy paljon tai yleisesti, yleinen, jokapäiväinen.
      Esimerkiksi: Tavallinen sana. Tavallinen kasvi. Hyvin tavallinen tapaus. Tuikitavallinen. On aivan tavallista, että hän myöhästyy, paitsi orgasmissa.

      Joka on ryhmässään, lajissaan tai muu sellainen, tai muuta sellaista yleisin, vakio-, normaalimuoto. Trollaili tavallista ahkerammin. Tavallisesta poikkeava ratkaisu: lopetti.

      Puhekieltä aikamoinen, melkoinen, koko.
      Esimerkiksi: Jo olet tavallinen tursas naiseksi!

    • Kerttusetä.Inglesistä

      Kerttusetä ihmettelee tätä juopottelun ihannointia. Inglesissäkin Kerttusetä näkee aivan liikaa humalassa sekoilevia suomalaisia. Miksi pilata lomansa vaikka viina on halpaa kun poikarakkauden ilot antaisivat pysyvämmät muistot lomareissusta. Parhaimmillaan poikarakkaus on elämänmuutos joka parantaa elämänlaatua kun taas liika viinan kanssa läträäminen elämiä pilaa. Monen ihmisen elämä vaarantuu liiallisesta alkoholinkäytöstä mutta rakastaminen ja oman itsensä löytäminen vain parantaa sitä. Kyllä Kerttusetäkin huikan silloin tällöin ottaa Yumbossa vietettyjen iltojen aikana mutta vain kohtuudella ja seurajuomana. Kerttusetä kun löytää Yumbosta parempaakin tekemistä kuin ryyppäminen, sillä kuuma latinokolli kainalossa tyydyttää Kerttusedän mieltymyksiä paremmin. Rakastakaa ryyppäämisen sijaan. Hyvää yötä mussukat.

      • asiallinen_kysymys

        Et ole vieläkään vastannut kysymykseen, että käytetäänkö siellä Inglesin poikarakkausorgioissa Chemsex- huumetta , joka on hittituote Helsingin hinttaripiireissä.
        Kuulemma kusen hajuakin parempi stimulanssi.


      • 455t6

        Tarvitseeko tuota edes kysyä?
        Inglesistä löytyy kaikki mahdolliset myrkyt .
        Homoillahan noita aineita tunnetusti riittää.
        "Kukas se tangoprinssi taas olikaan"?


      • 56321

        Sillanpää


      • Kerttunixi
        asiallinen_kysymys kirjoitti:

        Et ole vieläkään vastannut kysymykseen, että käytetäänkö siellä Inglesin poikarakkausorgioissa Chemsex- huumetta , joka on hittituote Helsingin hinttaripiireissä.
        Kuulemma kusen hajuakin parempi stimulanssi.

        Kerttu kertoi käyttävänsä pelkästään mainitsemaasi stimulanssia.


    • H-baareja

      Juopottelukulttuuri:
      Inglesiin voi siis nykyään tehdä kulttuurimatkoja.
      Kolpakoita, torakoita , kapakoita !

    • Paella

      Ei me mennä sinne ryyppäämään .
      Nautimme paikallisesta kulttuurista ja hyvästä viinistä .

    • KaljaaKoneeseen

      Voi hyvät hyssykät .
      Eihän Inglesissä ole muuta ajanvietettä , kuin kaljan juonti .
      Kotiin palattuasi voit sitten säveltää naapureille mitä haluat .

      • Poika.nimeltä.Päivi

        On siellä. Voit tutustua homoseksuaalisuuden ihmeelliseen maailmaan ilman tuomitsevia katseita. Ajattele kuinka ihana in kulkea käsi kädessä hameeseen pukeutuneen miehen kanssa ja löytää itsestäsi uusi villimpi puoli. Siksihän miehet Inglesiin matkaavat. Toku myös halvan viinan perässä. Tee lomastasi täydellinen ja yhdistä nuo kaksi asiaa. Nautit enemmän ha selittelet naapurille vähemmän.


      • Toivottavastiparanet
        Poika.nimeltä.Päivi kirjoitti:

        On siellä. Voit tutustua homoseksuaalisuuden ihmeelliseen maailmaan ilman tuomitsevia katseita. Ajattele kuinka ihana in kulkea käsi kädessä hameeseen pukeutuneen miehen kanssa ja löytää itsestäsi uusi villimpi puoli. Siksihän miehet Inglesiin matkaavat. Toku myös halvan viinan perässä. Tee lomastasi täydellinen ja yhdistä nuo kaksi asiaa. Nautit enemmän ha selittelet naapurille vähemmän.

        Yäk..........


    • varmapaikka

      Teidellä voi talvisin hiihtää

      • varmauinti

        Kunhan ensin olet uinut naapuri saarelle .


    • AinakinMEotetaan

      Miksi lomallansa ei saisi maistella ?
      Sehän kuuluu hilpeään lomanviettoon.

    • Pienipäät

      Kiljut pöhisee hotellihuoneissa ja matti ja teppo raikaa

      • Anonyymi

        Mattia ja teppoa aamu 4 farilagassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mattia ja teppoa aamu 4 farilagassa

        Käväise irkkupubi Mulliganissa ginnesillä su-tai ma-iltana ja katso samalla onko se minigolffiradan kulmauksen webkamera paikallaan vai onko se rikki, kun kuvaa ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käväise irkkupubi Mulliganissa ginnesillä su-tai ma-iltana ja katso samalla onko se minigolffiradan kulmauksen webkamera paikallaan vai onko se rikki, kun kuvaa ei löydy.

        Onhan se käytävä siellä sitten


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe