Koiranpentu löi päänsä riehuessaan

Koiranpentu

Ulkona nurmikolla telmi ja kaatui sitten taaksepäin niin, että löi päänsä samalla. Vaarallista?

11

7403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiranpäävamma

      Hyvää koiralle tekee pienet päävammat. Monesti tasapainoisempi muutaman mällin jälkeen kuin ennen niitä.

    • ywerywer

      Miten koira VOI kaatua taaksepäin?

    • Koiraton

      No esim siten että nousee jalkaa vasten ja sitten heittäytyy leikkiessään taaksepäin. Jahuaahan pennut keskenäänkin niin eikai tuossakaan sen kummempaa kun ei sen korkeammalta kaatunut..

      • ywerywer

        Mistä oletat putoamiskorkeuden? Ehkä pihalla on vaikkapa 3 metrin korkeusero, ei missään sanottu etteikö olisi.


    • Serinat

      Meillä on kahden vuoden vanha koira ja teloo kummasti aina päätään johonkin. Kääntyy ja pää kopisee johonkin seinään tai oveen. Välillä pöydän jalkoihin kolisee. Tuossa se menee kovaa kyytiä ja on oma itsensä.

    • uiy7t9t79

      Koira on oikeasti niin typerä eläin että siltä voi poistaa koko aivokuoren ilman mitään vaikutusta.

    • ...minua pelottaa se että meidän uusi suomenlapinkoiranpentu sai vammoja kolahduksesta johonkin luultavasti pään alueelle kun kädestäni tippui sellainen kasvien sumutin homma jossa oli vettä.... pentu tietenkin säikähti, vinkaisi ja pakitti aika nopeasti altani pois mutta silti pelottaa... tiedän että se oli vahinko mutta en siltikään saa sitä mielestäni ja minut tuntien tunnen syyllisyyttä koko elämäni jos se sai jotkut traumat tai vastaavat kun on kolmas päivä meillä... äiti oli siinä vieressä mutta samaan aikaan ei kait ole maininnut siitä isälle että ei sinänsä tiedä että pitääkö itse kun äiti on se joka aina meille niitä eläimiä hankkii ja hoitaa.... kaduttaaaaa.............. pentu käyttäytyi minua kohtaan ihan normaalistikin myöhemmin kuin aijemminkin mutta huono itse alkaa vertailla kun vasta kolmatta päivää meillä....
      Kannattaako menettää yöunia vai mitä?

    • ...minua pelottaa se että meidän uusi suomenlapinkoiranpentu sai vammoja kolahduksesta johonkin luultavasti pään alueelle kun kädestäni tippui sellainen kasvien sumutin homma jossa oli vettä.... pentu tietenkin säikähti, vinkaisi ja pakitti aika nopeasti altani pois mutta silti pelottaa... tiedän että se oli vahinko mutta en siltikään saa sitä mielestäni ja minut tuntien tunnen syyllisyyttä koko elämäni jos se sai jotkut traumat tai vastaavat kun on kolmas päivä meillä... äiti oli siinä vieressä mutta samaan aikaan ei kait ole maininnut siitä isälle että ei sinänsä tiedä että pitääkö itse kun äiti on se joka aina meille niitä eläimiä hankkii ja hoitaa.... kaduttaaaaa.............. pentu käyttäytyi minua kohtaan ihan normaalistikin myöhemmin kuin aijemminkin mutta huono itse alkaa vertailla kun vasta kolmatta päivää meillä....
      Kannattaako menettää yöunia vai mitä?

    • ...minua pelottaa se että meidän uusi suomenlapinkoiranpentu sai vammoja kolahduksesta johonkin luultavasti pään alueelle kun kädestäni tippui sellainen kasvien sumutin homma jossa oli vettä.... pentu tietenkin säikähti, vinkaisi ja pakitti aika nopeasti altani pois mutta silti pelottaa... tiedän että se oli vahinko mutta en siltikään saa sitä mielestäni ja minut tuntien tunnen syyllisyyttä koko elämäni jos se sai jotkut traumat tai vastaavat kun on kolmas päivä meillä... äiti oli siinä vieressä mutta samaan aikaan ei kait ole maininnut siitä isälle että ei sinänsä tiedä että pitääkö itse kun äiti on se joka aina meille niitä eläimiä hankkii ja hoitaa.... kaduttaaaaa.............. pentu käyttäytyi minua kohtaan ihan normaalistikin myöhemmin kuin aijemminkin mutta huono itse alkaa vertailla kun vasta kolmatta päivää meillä....
      Kannattaako menettää yöunia vai mitä?

    • ...minua pelottaa se että meidän uusi suomenlapinkoiranpentu sai vammoja kolahduksesta johonkin luultavasti pään alueelle kun kädestäni tippui sellainen kasvien sumutin homma jossa oli vettä.... pentu tietenkin säikähti, vinkaisi ja pakitti aika nopeasti altani pois mutta silti pelottaa... tiedän että se oli vahinko mutta en siltikään saa sitä mielestäni ja minut tuntien tunnen syyllisyyttä koko elämäni jos se sai jotkut traumat tai vastaavat kun on kolmas päivä meillä... äiti oli siinä vieressä mutta samaan aikaan ei kait ole maininnut siitä isälle että ei sinänsä tiedä että pitääkö itse kun äiti on se joka aina meille niitä eläimiä hankkii ja hoitaa.... kaduttaaaaa.............. pentu käyttäytyi minua kohtaan ihan normaalistikin myöhemmin kuin aijemminkin mutta huono itse alkaa vertailla kun vasta kolmatta päivää meillä....
      Kannattaako menettää yöunia vai mitä?

    • ...minua pelottaa se että meidän uusi suomenlapinkoiranpentu sai vammoja kolahduksesta johonkin luultavasti pään alueelle kun kädestäni tippui sellainen kasvien sumutin homma jossa oli vettä.... pentu tietenkin säikähti, vinkaisi ja pakitti aika nopeasti altani pois mutta silti pelottaa... tiedän että se oli vahinko mutta en siltikään saa sitä mielestäni ja minut tuntien tunnen syyllisyyttä koko elämäni jos se sai jotkut traumat tai vastaavat kun on kolmas päivä meillä... äiti oli siinä vieressä mutta samaan aikaan ei kait ole maininnut siitä isälle että ei sinänsä tiedä että pitääkö itse kun äiti on se joka aina meille niitä eläimiä hankkii ja hoitaa.... kaduttaaaaa.............. pentu käyttäytyi minua kohtaan ihan normaalistikin myöhemmin kuin aijemminkin mutta huono itse alkaa vertailla kun vasta kolmatta päivää meillä....
      Kannattaako menettää yöunia vai mitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe