On se hyvä lomailla!

KenkkuOpe

Onneksi on kunnon loma eikä mitään parin viikon tynkää! Otin virolaiset siivoojatyttöset mukaan ja täällä olen Kyproksella. Terveisiä kaupungin johtajalle kun saatiin tämä menemään koulutuksena ja kaupungin piikkiin.

Kun kotiin palaan niin taidankin lähteä kierrokselle terasseille. Siellä on kiva tapailla oppilaiden yh-äitejä. Muutama ihan sexy tapaus...

9

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuOnFörbi

      Hah hah. Kerrankin puhuit JOTAIN totta. Sulla tosiaan on pitkä loma. Ikuinen.

      Muut jutut olikin sit "lievästi" muunneltua totuutta.
      "virolaiset siivoojatyttöset" on oma äitisi, "Kypros" on oikeesti Suomessa eikä varmaan edes kaupungissa, vaan syrjäkylän rintamamiestalon peräkammarissa. Rahatkin tulee oikeasti Kelalta.

      • KenkkuOpe

        Häh??? Meni Jägermeister väärään kurkkuun.


    • onnekskotihaltija

      Mulla on ollut lomaa jo 27 vuotta, olen ollut työttömänä jotain hassuja kursseja olen käynyt mutta sitten taas lomaillut. On kiva kun mies elättää niin ei tarvi itseään rasittaa. Mä teen kotityöt ja shoppailen , se on mun työtä, lapsetkin jo omillaan.

      • KenkkuOpe

        Vanha akka siis. Ei kiinnosta. Kaksvitoset virolaissiivoojat on parempi vaihtoehto. Älä viitsi enää kirjoittaa tänne.


      • vbvbvbvb
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Vanha akka siis. Ei kiinnosta. Kaksvitoset virolaissiivoojat on parempi vaihtoehto. Älä viitsi enää kirjoittaa tänne.

        Höh, omituinen ajatus sulla. Oli se vanha tai nuori niin loma on kiva asia. Minusta on asiallista et muut tekee työt ja mä saan nauttia heidän ansaitsemistaan rahoista ja vapaasta olosta. Yhtälailla nuorikin nauttii lomasta kuin vanhempi ihminen. Vanhassa ei ole mitään vikaa päinvastoin. Ja toiseksi olen hyvin säilynyt ja olen ollut kotona vanhemman lapsen syntymästä asti ja hoitanut kaikki lapset kotona. Se oli mun työ ja nyt nautin olosta. On ihanaa ja siksi sua keljuttaa kun asiat on mull hyvin. jeeeeeeeeeeeeeeee... oo vaa kateellinen.
        Mee sei työhön jotta saan nauttia sun maksamista verorahoista olemalla kotona. Jes


      • KenkkuOpe
        vbvbvbvb kirjoitti:

        Höh, omituinen ajatus sulla. Oli se vanha tai nuori niin loma on kiva asia. Minusta on asiallista et muut tekee työt ja mä saan nauttia heidän ansaitsemistaan rahoista ja vapaasta olosta. Yhtälailla nuorikin nauttii lomasta kuin vanhempi ihminen. Vanhassa ei ole mitään vikaa päinvastoin. Ja toiseksi olen hyvin säilynyt ja olen ollut kotona vanhemman lapsen syntymästä asti ja hoitanut kaikki lapset kotona. Se oli mun työ ja nyt nautin olosta. On ihanaa ja siksi sua keljuttaa kun asiat on mull hyvin. jeeeeeeeeeeeeeeee... oo vaa kateellinen.
        Mee sei työhön jotta saan nauttia sun maksamista verorahoista olemalla kotona. Jes

        Kirjoitustaidostasi päätellen olet melko tyhmä. Luultavasti olet myös lihava. Ei kiinnosta.


      • Kateellisuuseikannata
        KenkkuOpe kirjoitti:

        Kirjoitustaidostasi päätellen olet melko tyhmä. Luultavasti olet myös lihava. Ei kiinnosta.

        Joo, ainahan sitä voi olla kateellinen ja arvostella ihmisiä tietämättä heistä yhtään mitään. Teen taloushallinnollisia töitä, tai tein, hoidin kaikki lapseni kotona, kotiäitinä, josta olen erityisen onnellinen että niin tein. Ja painan 52 kg ja olen 169 pitkä, vaalea, omistan asunnon, auton, kesämökin, lastenlapsia, ja harrastuksia on paljon, opetan pianonsoittoa ja viulun soittoa,,,,niin et aika pieleen meni sun veikkaukset. Kannattaisko tuo arvaaminen lopettaa.


      • KenkkuOpe
        Kateellisuuseikannata kirjoitti:

        Joo, ainahan sitä voi olla kateellinen ja arvostella ihmisiä tietämättä heistä yhtään mitään. Teen taloushallinnollisia töitä, tai tein, hoidin kaikki lapseni kotona, kotiäitinä, josta olen erityisen onnellinen että niin tein. Ja painan 52 kg ja olen 169 pitkä, vaalea, omistan asunnon, auton, kesämökin, lastenlapsia, ja harrastuksia on paljon, opetan pianonsoittoa ja viulun soittoa,,,,niin et aika pieleen meni sun veikkaukset. Kannattaisko tuo arvaaminen lopettaa.

        Pah. Olet 152 pitkä ja painat 130 kiloa. Kaikki juttusi ovat roskaa. Terveisiä Kreikasta. Piti taas lähteä.


    • Ope38

      Peukku kenkkuopelle! Vielä loma jatkuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe