Microsoft panee Officen uusiksi!

http://bot.fi/2ou5
Merkille pantavaa artikkelissa on se, että Officella on yli miljardi kuukausittaista käyttäjää!
Tuollaisiin lukemiin eivät tubutinpoikien viritykset pysty!

15

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oujee

      laittaa ohjelmiston uusiksi koska muuten ei myy. Ja jonka ominaisuuksista käyttäjät käyttävät vain noin yhden prosentin. Way to go....

    • robotinhommia

      Taitaa pysyä samanlaisena tuottavuuden tappajana kuin mikä se on ollutkin. Mutta väliäkös tuolla, kun valtiot tuuppaavat puoliväkisin palkattomia harjoittelijoita yrityksiin.

    • Dr-wissi

      Maailmassa on kuitenkin yli kuusi miljardia ihmistä jotka eivät käytä MSohviisia.
      Siinä on vielä työsarkaa.

      • Vähäpätöinen_tubutin

        ....ja lähes 8 miljardia ihmistä, jotka EIVÄT KÄYTÄ linuksia tietokoneissan. Siinä on vielä työsarkaa tubutinpojilla.


      • Dr-wissi

        Minä tietystikin osaan käyttää molempia ja Androidia sekä Omppua joten taisit hävitä, voisit myös hävetä.


    • Eroja.löytyy

      Microsoftin käyttäjät panee ja linukshomppelit runkkaa.

      • pikku-pierulle

        Siitä puhe mistä puute.


    • Kun noin iso käyttäjämäärä ei kannattaisi paljoa muutella. Suurinta osaa muutokset vain harmittavat kun töitä ei saa tehtyä totuttuun tapaan. Itse en ole Officea käyttänyt vuosiin. Liian monimutkainen tarpeisiini. Muistissa vielä sen huvittavat tietoturvaongelmat minkä takia en Officella tehtyä dokumenttia lähetä ikinä liitteenä.

      • Linux.säätäjä

        No johan on huvittavaa.


    • mälliuiuiui

      Microsoft runkkaa officen uutteen uskoon =D

      • Linuks_Hakkeri

        Aivan, jotta linukshakkereilla olisi vaikeampi korkata sitä!


      • windows-trolleri
        Linuks_Hakkeri kirjoitti:

        Aivan, jotta linukshakkereilla olisi vaikeampi korkata sitä!

        Windows hakkerit ovat kuitenkin asialla.


    • 1020304050

      Miksi vitussa käytät tuollaista url lyhtentäjää?

      Se jonka tuota linkkiä pitäisi klikata ei näe siitä mihin se johtaa.

    • 102030405060

      Niin noista käyttäjämääristä; mitä arvelet, paljonkohan tubutin poikien viritys Androidilla mahtaa olla käyttäjiä?

      Olisko aika paljon enempi kuin Officella ?

      No, oli miten oli, hyviä softia molemmat.

      Kehittämisen varaa toki on molemmissa aika tavalla, mutta kun parempiakaan ei ole tullut vastaan . . .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe