Keskustelu, jonne jaetaan omaa kuvataidettaan. Täytyy kyllä varoittaa sen verran, että aloittaja ei todellakaan ole mikään mestaripiirtäjä.
Kuvataidetta
4
295
Vastaukset
Pistin juuri äsken kuvan, mutta se poistettiin. Sääntöjen vastaisena?! Täällä poistetaan varmaan kaikki linkit. Taidankin mennä Ylilaudalle. Ei tästä tullutkaan mitään.
Sain sittenkin ratkaisun!
Kuvan saa näkyviin, kun pistät aluksi aijaa(piste)com(kautta)
Ja sen jälkeen tuo:
HTQUVt
Järkevintä olisi varmaan kopioida tuo "koodi" ja sitten sen edelle laitat tuon aijaa-jutun.
Mutta jostain syystä Ylilauta rupesi vaikuttamaan houkuttelevammalta, koska kyseessä on kuvafoorumi sekä se, että kuvat ovat myöskin sallittuja, joten en ehkä taida tänne jäädä. Tosin YL:ssä on suurempi bustautumisen vaara suuremman käyttäjämääränsä vuoksi. Surkea paikka. Taidanpa pistää hieman palautetta. Ovatko kuvat oikeasti muka kiellettyjä??aijaacom/HTQUVt
Kokeilin tämmöistä vaihtoehtoa. Otin linkistä siis pisteen pois. Piste täytyy siis itse lisätä linkkiin. Tpivottavasti tuo ei muutu linkiksi.Saatanskee kirjoitti:
aijaacom/HTQUVt
Kokeilin tämmöistä vaihtoehtoa. Otin linkistä siis pisteen pois. Piste täytyy siis itse lisätä linkkiin. Tpivottavasti tuo ei muutu linkiksi.Okei. Minä näköjään onnistuin. Ei minun näköjään tarvitsekaan muualle lähteä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1144607Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka653402Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b131459- 921221
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552949- 174881
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma86854Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek147817- 59815
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois197782