Hain tänä vuonna lukioihin ja jouduin ykkös vaihtoehtoni ykkös varasijalle. Hyväksyin jo toisen lukiopaikan, koska kyseisessä lukiossa paikka piti jo vastaanottaa 15 päivä. Mutta jos pääsisin varapaikalta pois ykkösvaihtoehtooni pääsisinkö sinne vaikka hyväksyin jo toisen paikan vai meniski paikka jälkeeni olevalle joka ei olisi hyväksynyt paikkaa?
Vastaukset 3
- 6x6älliä
Sori,
en osaa vastata, mutta miksi nykyisin jo lapsetkin kilpailevat? Harratusmielessä valinnat, esim. urheilun ymmärrän, ylimainostettuja ns. huippulukioita en.
Mitä vikaa sun toisessa lukiossa on?
Järkevä, älykäs ihminen kykenee opiskelemaan itsenäisestikin.
Jotenkin huolestuttaa tulevaisuus.... - Ntön
Jos vastaanotit saamasi lukiopaikan niin, että jäit jonottamaan mahdollista opiskelupaikan vapautumista ykkösvaihtoehdostasi, saat sen vapautuvan paikan. Jos vastaanotit saamasi opiskelupaikan ehdoitta eli lopullisesti, ykkösvaihtoehdostasi mahdollisesti vapautuva paikka menee jollekulle muulle, sitä ei enää tarjota sinulle.
Lukioaika on merkittävää aikaa nuoren elämässä, mutta lukion jälkeen kukaan ei ole kiinnostunut siitä, minkä lukion kävit. Itse ratkaiset omilla toimillasi, miten lukiossa ja lukion jälkeen menestyt. - Opopopopo
Kyllä saat, voit valita sit, jos jonopaikka vapautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921652
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4431168- 851108
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
- 65665
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171644Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642- 37638