Orimattila ralli

jepjepjep

viitsiikö joku reitin tietävä jakaa sen tänne, kiitos.

42

11879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikähelvatinjarru

      tiukka vasempaan, kaasua, viistosti oikeaan, mooor gäääs, ja ojan yli katon kautta suoraan helvettiin.

      • sideonstage

        .. Pitikö olla ? jottaa... ...neulansilmä vasempaan ja sataa oikeaan,
        loiva vasen, antaa mennä vaan.....
        Esim. "Volvon paikka" hieman oli tuon-suuntainen...


    • Latovasen90

      Ek 4 peruttu routavaurioiden takia

    • vetooo

      onko paikkoja

      • Bmw

        Pohja täynnä


      • veturikuski

        kysy hammaslääkäriltä!


    • Pohojammaa

      Netistä löytyy

      • En.oo.tyhmä.com

        Miltä sivulta?


      • pornojalmari
        En.oo.tyhmä.com kirjoitti:

        Miltä sivulta?

        redtubesta


    • Nyppyvasen

      Ek2 on paikka

      • nyppyoikee

        Ek1 on paikka


      • nyppytäys

        Ek3 on palikka


      • Vasenkirraa

        Ek5 on ehkä


    • En.oo.tyhmä.com

      Eli kellään ei oo tietoo.

      • jepjepjepa

      • Löytyy kyllä tietoa ja karttakin ollut jo useamman viikon.
        ek1/6 Karkkula, sama mitä viimevuonna lahden hissessä ek 9/12, mutta toiseen suuntaan.
        ek2 majasuo, sama mitä viimevuonna lahden hissessä ek 7/10.
        ek3 pakaa-kantele, sama mitä viimevuonna lahden hissessä ek 8/11, mutta loppu ei nouse ylöspäin, vaan loppuu kanteleen suuntaan tielle 162.
        ek4 hautjärvi-levanto, sama mitä mäntsälä-ralli 2016 ek 1.
        ek5 huhdanoja, alkaa tieltä 1631 ja loppuu salusjärventietä tielle 164.


      • Nyppyvaseneiku
        reittimestari kirjoitti:

        Löytyy kyllä tietoa ja karttakin ollut jo useamman viikon.
        ek1/6 Karkkula, sama mitä viimevuonna lahden hissessä ek 9/12, mutta toiseen suuntaan.
        ek2 majasuo, sama mitä viimevuonna lahden hissessä ek 7/10.
        ek3 pakaa-kantele, sama mitä viimevuonna lahden hissessä ek 8/11, mutta loppu ei nouse ylöspäin, vaan loppuu kanteleen suuntaan tielle 162.
        ek4 hautjärvi-levanto, sama mitä mäntsälä-ralli 2016 ek 1.
        ek5 huhdanoja, alkaa tieltä 1631 ja loppuu salusjärventietä tielle 164.

        Ek4 paikka!


      • Jpsampo
        Nyppyvaseneiku kirjoitti:

        Ek4 paikka!

        Ei oo paikka! Siihen tulee heinäpaali sisäkurviin ku ojassa villin huhun mukaa HARVINAISEN SAMMAKON KUTUA :D
        Aivan älytöntä.... @!&#"!


    • Aanustappi

      Onko kellää milloin lähtee auto nro.1 liikkeelle mikäkin ek

      • peiuye

        just...pitääkö ne pätkät katsoakin sun puolesta...


    • 110768-665n

      Joo sen nelosen paikan meinaavat ajattaa ilman merkkiä. Kipeetä tulee.

      • Reittipäälikkö

        Sama kolmosella. Saa nähä missä jälkimerkit.


      • Ralliukko

        Ei hämää mutka ilman puukasoja sisäkurvissa...


    • Ralliukko

      Se nyppy oikea ek4, ilman merkkiä kisassa vai?

      • Täyttä

        Ek3 nyppyoikeetäys


    • Raaapapapapa

      Ek 7 paikka !

      • Kasvainsanoikasvain

        Jep! Toimi ainaki ruotsin mm rallissa


    • 110768-665n

      Nelosel eitällä kertaa risukasaa ei ehkä niin hämy kuin mäntsälän kisas, ykkösen nyppyoikeet on kyllä maukkaita täydellä kyydillä 6volttia samoin kuin kolmosen alku.

      • Junnub

        Entäs kakkosen ns."vanha paikka"? Kamikaze aukkoon!


      • Jaakkokakkonen

        Toimii


      • Jussipalonen
        Jaakkokakkonen kirjoitti:

        Toimii

        Ei toimi enää. Tuplahuomio laitettu!


    • Topi2

      Voisko joku laittaa ek aikataulun?

      • Tietäjättietää

        12.01 lähtee eka auto Startilla.
        13.06 eka auto ek 3
        20.09 eka auto ek6


      • Topi2
        Tietäjättietää kirjoitti:

        12.01 lähtee eka auto Startilla.
        13.06 eka auto ek 3
        20.09 eka auto ek6

        Entäs ek4?


      • ärjylä

        11.24 ek 1
        13.37 ek4


      • Tietäjättietää

        Valehtelija! Nuo minun aikataulut on oikeat!


    • Sulaa

      Reitti tuli kierretyksi. Ei kannata kovinkaan kaukaa lähteä katsomaan. Jälkihuomioita myös tulossa!

      • rapiatuntijaajettupätkä

        Eikä näy suuremmin kiinostavan.


    • En.oo.tyhmä.com

      Karttaa ???

      • Ek2kutsuu

        Netissä on...


      • Kva

        Sehän on myynnissä jo


      • nyppytäys1

        saa ilmatteeks


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe