Elin oon tyttö ja 13 vuotias, ja aijon juhannusyöksi kerätä 7 eri kukkaa ja laittaa kimmpuun, ja tyynyn alle. En oo aikaisemmin kokeillu, mut yritän. Mä tuun sit juhannuksen jälkeisenä yönä kertoo, et minkö näkösen mää näin. Ja laittakaa ny ne ketkä ehkä myös aikoo kokeilla, nii teidän sukupuoli, ikä ja nii edelle. Iällä ei oo välii, eikä muullakaan siis mitä kerrotteki sitte itestänne. Ps. Tulkaa sitte kertoo myös, et minkä näkösen näitte.
Moi, kokeillaan tätä juhannuksen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
321
Vastaukset
- mäkanscool
Mä aion kans kokeilla tota, oon 14v. Mut siinä pitää olla alasti kun kerää muuten se ei toimi. No, ei siinä puolihämärässä varmaan kukaan nää liian tarkkaan kun käyn tossa pellon pientareella keräämässä. Kun ei vaan kukaan tulis vastaan ulko-ovella kun tuun takasi.
- MäOonCool
Useimmat tehdään siis alasti, mut tätä ei tarvitse alasti tehdä. Varsinkaan kun asuu kerrostalossa, ja minähän asun kerrostalossa!
- mäkanscool
Niin, ja tietenki oon kans tyttö!!
- MäOonCool
No me tytöt emme jättäisikään, tai no useimmat, koska yleensä ne toteutuu. Itse asiassa, mun edellinen poikkis toteutus viime vuonna siis.:XD Ps. Nähdään miten sit tänö vuonna on tämö asia, että onko sama vai eikö sama tyyppi!:D
- MäOonCool
Aijon myös laittaa sukan vasemoaan jalkaan nurin päin, ja lantin sinne kantapäähän. En tiedä tuleeko mitään vai ei, mut yritän silti siis.
- MäOonCool
Entä muut sitte???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943