Onnittelukortti iäkkäälle sukulaiselle?

kaukainensukulainen

Synttäreitä on tulossa. Miten se on, jos 80-vuotiasta, 90-vuotiasta jne täysiä kymmeniä täyttäviä . haluaa kortilla onnitella, niin täytyykö ostaa juuri sellainen onnittelukortti jossa on kultakirjaimin isot 80 tai 90 vuotiskonnittelut? Vai voiko onnitella ihan tavallisella onnittelukortilla? Miten se yleensä menee? Onko etikettivirhe onnitella tavallisella onnittelukortilla? Miten olette tehneet?

En pääse paikan päälle pitkän välimatkan takia. Kortti menee postitse. Siihen ehkä jotain pientä lahjaa laitan mukaan. Onko lahjaehdotuksia? Joku kirja, CD tms.?

4

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelukortti

Synttäreitä pukkaa,
      minä ajattelin laittaa kortin väliin 75 euroa (75-vuotispäivä) ystävälleni. Onko korrektia?

• Anonyymi

Tätä samaa asiaa mietin. Ei liene kovin tärkeää, laittaako kortin numeroilla tai ilman, koskapa tähänkään ei näy vastauksia suuremmin tulleen.

• Anonyymi

Paras saamani synttärimuistutus ikinä oli 60-vuotispäiväksi saamani kortti, jossa oli numero 40. Lähettäjälle ei ollut sattunut virhettä tai vahinkoa, numero oli tietoinen valinta. - Nm. Viis numeroista silti

• Anonyymi

Arvokkampi on kun teet sen itse.Tarvikeet saat prisma ja kirjakaupat kallimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe