Naiselle hyvää iltaa ja .. ! :)
Onko Neiti tarjennut
9
392
Vastaukset
- Nainentäällä
Hyvää iltaa myös sinne, kyllä tarkenen.
- aitoriitta
On tarjennut. Toivotan sulle entiseen tapaan hyvää iltas ja yötä. Olisikohan niin, ettei ihan maailman tosissaan tätä enää oteta. Alkaa vaan vähitellen naurattaa. Elämä ei todellakaan ole niin vakavaa. Olen menossa nukkumaan, luen ensin vähän dekkaria ja sitte unten maille. Huomenna vielä tavataan täällä...
Neidille yötä ja kauniita unia. 😘
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...❤
- aitoriitta
En saa unta. Saatko sinä? Ajattelin äsken, että sinä saat päättää, tuleeko tästä mitään. Luotan sinun arviointiisi. Toivon kuitenkin, että otat huomioon, että olen kohtalaisen onnellinen mieheni kanssa. Sinä olet nuori ja voit vielä perustaa uuden perheen tai jatkaa vanhan kanssa. Kannattaako asioita rikkoa? Toivon, että kerrot minulle kohtalaisen pian. Ystäviä emme enää voi olla.
- aitoriitta
Toivottavasti et nyt pelästynyt mutta mielellään toivon, että tähän saisi jonkinlaisen ratkaisun. Tämä on raskasta. Minä olen myös nyt hyvin rehellinen. Kerron, miltä minusta tuntuu. Sinä näet tämän todellisuudetajuisemmin kuin minä. Tyydyn sinun ratkaisuusi.
- aitoriitta
Öitä. Saat aikaa ajatella ehdotustani.
- aitoriitta
Huomenta. Vastaankin nyt tähän ihan itse. Sain tarpeellisen informaation muualta viesteistä. Ymmärrän nyt, että tämä on edelleen päässäni mutta hämäännyn sinun välittämistä osoittavista viesteistäsi. Uskon, että pidät minusta ja haluat minulle hyvää. Ihastunut et ole. Minä olen edelleen ihastunut mutta olen ymmärtänyt tämän ihastuksen olevan myös harhaisuutta. Tämän ymmärryksen kautta pääsen siitä eroon. Olen surullinen, että olet saanut sitä selvitellä kanssani. Minä alan pikku hiljaa vetäytyä täältä pois. Haluan panostaa omaan oikeaan suhteeseeni, joka onneksi minulla on. Kiitos sinulle avusta, jota olet antanut. Toivon, että minua ei ymmärretä vaihtelunkipeäksi eliittirouvaksi vaan ihmiseksi, joka on koko ikänsä kamppaillut vaikean harhaisuuden kanssa. Kokonaan en vastuuta käyttäytymisestä harhoille sysätä mutta todellisuudentajuinen minä en ole. Minulta puuttuu se päästä. Suren sitä valtavasti itse. Ystäviä emme voi tämän alkuasetelman vuoksi olla. Harkitsen avun hankkimista jälkeen muualta. Terapioissa olen juossut pienen ikäni. Hyvää kesää kuitenkin ystävälle. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja oikein mukavaa loppuelämää mutta ensiksi kaunista loppukesää😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466