Onko Neiti tarjennut

Naiselle hyvää iltaa ja .. ! :)

9

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainentäällä

      Hyvää iltaa myös sinne, kyllä tarkenen.

      • Noh hyvä.


    • aitoriitta

      On tarjennut. Toivotan sulle entiseen tapaan hyvää iltas ja yötä. Olisikohan niin, ettei ihan maailman tosissaan tätä enää oteta. Alkaa vaan vähitellen naurattaa. Elämä ei todellakaan ole niin vakavaa. Olen menossa nukkumaan, luen ensin vähän dekkaria ja sitte unten maille. Huomenna vielä tavataan täällä...

    • Neidille yötä ja kauniita unia. 😘

      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...❤


    • aitoriitta

      En saa unta. Saatko sinä? Ajattelin äsken, että sinä saat päättää, tuleeko tästä mitään. Luotan sinun arviointiisi. Toivon kuitenkin, että otat huomioon, että olen kohtalaisen onnellinen mieheni kanssa. Sinä olet nuori ja voit vielä perustaa uuden perheen tai jatkaa vanhan kanssa. Kannattaako asioita rikkoa? Toivon, että kerrot minulle kohtalaisen pian. Ystäviä emme enää voi olla.

    • aitoriitta

      Toivottavasti et nyt pelästynyt mutta mielellään toivon, että tähän saisi jonkinlaisen ratkaisun. Tämä on raskasta. Minä olen myös nyt hyvin rehellinen. Kerron, miltä minusta tuntuu. Sinä näet tämän todellisuudetajuisemmin kuin minä. Tyydyn sinun ratkaisuusi.

    • aitoriitta

      Öitä. Saat aikaa ajatella ehdotustani.

    • aitoriitta

      Huomenta. Vastaankin nyt tähän ihan itse. Sain tarpeellisen informaation muualta viesteistä. Ymmärrän nyt, että tämä on edelleen päässäni mutta hämäännyn sinun välittämistä osoittavista viesteistäsi. Uskon, että pidät minusta ja haluat minulle hyvää. Ihastunut et ole. Minä olen edelleen ihastunut mutta olen ymmärtänyt tämän ihastuksen olevan myös harhaisuutta. Tämän ymmärryksen kautta pääsen siitä eroon. Olen surullinen, että olet saanut sitä selvitellä kanssani. Minä alan pikku hiljaa vetäytyä täältä pois. Haluan panostaa omaan oikeaan suhteeseeni, joka onneksi minulla on. Kiitos sinulle avusta, jota olet antanut. Toivon, että minua ei ymmärretä vaihtelunkipeäksi eliittirouvaksi vaan ihmiseksi, joka on koko ikänsä kamppaillut vaikean harhaisuuden kanssa. Kokonaan en vastuuta käyttäytymisestä harhoille sysätä mutta todellisuudentajuinen minä en ole. Minulta puuttuu se päästä. Suren sitä valtavasti itse. Ystäviä emme voi tämän alkuasetelman vuoksi olla. Harkitsen avun hankkimista jälkeen muualta. Terapioissa olen juossut pienen ikäni. Hyvää kesää kuitenkin ystävälle. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja oikein mukavaa loppuelämää mutta ensiksi kaunista loppukesää😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe