heii! i know,, olen todella epätoivoinen :( mutta siis oon 04/14 tyttö joka etsii poika/tyttöystävää, mielellään uudenmaan alueelta :) kaipaan kovasti läheisyyttä (haleja.. jne) jos kiinnostus heräsi niin laita sun sc tai ig tonne alas :D (lisää tietoa musta saat jommankumman kautta)
suurin osa varmaan skippaa heti ku näkee et tykkään kans tytöistä.
läheisyyttä kaipailen
epätoivoinen
8
917
Vastaukset 8
- epätoivoinen
unohdin tossa äsken mainita mutta siis mielellään 04-03 :")
- kerro.vielä.se
1903-1904 vai 2003-2004?
- dshdjgh
aa, ymmärsin! 04-03 on siis 1904-2003 syntyneet. Sitä vanhemmat ja nuoremmat älköön vaivautuko
- Poika14w
Snäppii miksugmw3
Eli olet bi vai?
Ei bi tytöissä ole mitään vikaa omalla kohdalla saisi tyttöystävä jopa käydä vieraissa naisissa kunhan ei omaa suhdetta sekoita likaa
- Kivkuulh
Kerros vähän itsestäs millanen oot ja missäpäin asut
Kiinostava
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459