Miten kiinnittää ihastuksen huomio

Apuakaivataan

Olen kiinnostunut yhdestä pojasta. Hän ei käy samaa koulua kun minä tai mitään muuta jossa voisin tavata”sattumalta” hänet. Seuraan häntä ig:ssä ja snapissä, jossa hän lisäsi minut kaverikseen.( ottaen huomioon että hän ei paljoa snäppää) Miten saisin hänen huomion minuun? Laitoin yhden ”vahinko snäpin” minkä olisi pitäny mennä jollekin muulle ja sen jälkeen pahoittelin asiaa. Hän vain katsoi snäpit ja ei vastannut. Mitä voisin vaikka kysyä häneltä, että juttu alkaisi luistamaan, koska en nyt viitsi suoraan mennä sanomaan että olen ihastunut, koska en tunne häntä kunnolla. Heii siis haluan esim. hyviä kysymyksiä ja sen semmoista Milla saisin jutun luistamaan.

7

3240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuakaivataan

      Tilanne päivitys ... laitoin kyseiselle henkilölle viestin ja hän vain avasi sen ja ei vastannut mitään :( kysyin siis miten menee?

    • 15vpoikasaasta

      No mutta tunteeko tämä poika sinua ollenkaan? Oletteko koskaan puhunut mitään? Tai miksi olet edes ihastunut häneen? Onko ulkonäkö ainoa asia miksi olet kiinnostunut tästä pojasta? Jos vastaisit kaikkiin EI paitsi viimeiseen KYLLÄ nii siinä vaiheessa suosittelen jättämään ihastuksen taakse. No mutta jokatapauksessa kaikki ihmiset eivät vain reagoi viesteihin, vaikka jos hän ei esim tunne sinua. Missä lähetit viestin? Jos hän ei tunnista sinua jos lähetit viestin pelkällä numerolla? Vai tunteeko hän edes sinua ollenkaan?

      • 15vpoikasaasta

        Suosittelisin kuitenkin että ensin tapaat hänet ja juttelette ennenkuin tunnustat mitään. Mutta siihen en osaa valitettavasti sanoa että mitä kannattaisi kysyä..


    • Anonyymi

      No siis itellä on samantyypoine juttu et no joo se ooika on mun luokal et ei siin mut mä kyselen aina kuulumisia ja se kyl vastaa mulle, ei kysele takas mutta herttane silti on. Esim viimeks laitto auton ikkunast kuvan nii kysyin että minne oot matkal ja vhä sen jälkee laitto tölkistä kuvan nii kysyin minkä makusta jne. Koitan vähän saada eteenpäin keskusteluu koska nyt ollaa vaa frendei mut näill pääset alkuu

    • Anonyymi

      Okei eli, mun luokal on yks poika ja se on nii kiltti ja tällee se härnää mua aina koulus, ja nyt kesälomal ja se rupes nyt viimeviikol tykkäilee mun tiktokeis tt käyttis on (kreettu) sit se kysy mult eilen et onks mul ihastust sit vastasin ehkä ja se vaa spämmäs kerro ja tällee varmaa puol tuntii ja sit sanoin vaa et mun someist saattaa löytyy jotai ku olin tehny yhen tiktokin niii sit se vaa kysy et onks se minä ja vastasin vaa et oo iha hyshys ja se otti tosi hyvin tän ja sit eilen se snäppäs naamakuvii ja laitto et ”you are kinda cutie tho” ja se laitto eilen illal miten menee ja ”hyvää yötä nuku hyvin🫶🏻” ja aamul se laitto et ”huomenta miten nukuit🫶🏻” ja sit se ol snäppäilly naamakuvii mut ei koko aja nii mitä mieltä ootte, tykkääks se musta tai miten saan sen huomion muhun?

      • Anonyymi

        varmasti tykkää! oot vaan oma ittes ja jos haluut olla sen kaa nii anna sille pieniä merkkejä ja vinkkejä joista se tietää et tykkäät siitä


      • Anonyymi

        sullahan on sen huomio jo!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe