Miten kiinnittää ihastuksen huomio

Apuakaivataan

Olen kiinnostunut yhdestä pojasta. Hän ei käy samaa koulua kun minä tai mitään muuta jossa voisin tavata”sattumalta” hänet. Seuraan häntä ig:ssä ja snapissä, jossa hän lisäsi minut kaverikseen.( ottaen huomioon että hän ei paljoa snäppää) Miten saisin hänen huomion minuun? Laitoin yhden ”vahinko snäpin” minkä olisi pitäny mennä jollekin muulle ja sen jälkeen pahoittelin asiaa. Hän vain katsoi snäpit ja ei vastannut. Mitä voisin vaikka kysyä häneltä, että juttu alkaisi luistamaan, koska en nyt viitsi suoraan mennä sanomaan että olen ihastunut, koska en tunne häntä kunnolla. Heii siis haluan esim. hyviä kysymyksiä ja sen semmoista Milla saisin jutun luistamaan.

7

3958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuakaivataan

Tilanne päivitys ... laitoin kyseiselle henkilölle viestin ja hän vain avasi sen ja ei vastannut mitään :( kysyin siis miten menee?

• 15vpoikasaasta

No mutta tunteeko tämä poika sinua ollenkaan? Oletteko koskaan puhunut mitään? Tai miksi olet edes ihastunut häneen? Onko ulkonäkö ainoa asia miksi olet kiinnostunut tästä pojasta? Jos vastaisit kaikkiin EI paitsi viimeiseen KYLLÄ nii siinä vaiheessa suosittelen jättämään ihastuksen taakse. No mutta jokatapauksessa kaikki ihmiset eivät vain reagoi viesteihin, vaikka jos hän ei esim tunne sinua. Missä lähetit viestin? Jos hän ei tunnista sinua jos lähetit viestin pelkällä numerolla? Vai tunteeko hän edes sinua ollenkaan?

• 15vpoikasaasta

Suosittelisin kuitenkin että ensin tapaat hänet ja juttelette ennenkuin tunnustat mitään. Mutta siihen en osaa valitettavasti sanoa että mitä kannattaisi kysyä..

• Anonyymi

No siis itellä on samantyypoine juttu et no joo se ooika on mun luokal et ei siin mut mä kyselen aina kuulumisia ja se kyl vastaa mulle, ei kysele takas mutta herttane silti on. Esim viimeks laitto auton ikkunast kuvan nii kysyin että minne oot matkal ja vhä sen jälkee laitto tölkistä kuvan nii kysyin minkä makusta jne. Koitan vähän saada eteenpäin keskusteluu koska nyt ollaa vaa frendei mut näill pääset alkuu

• Anonyymi

Okei eli, mun luokal on yks poika ja se on nii kiltti ja tällee se härnää mua aina koulus, ja nyt kesälomal ja se rupes nyt viimeviikol tykkäilee mun tiktokeis tt käyttis on (kreettu) sit se kysy mult eilen et onks mul ihastust sit vastasin ehkä ja se vaa spämmäs kerro ja tällee varmaa puol tuntii ja sit sanoin vaa et mun someist saattaa löytyy jotai ku olin tehny yhen tiktokin niii sit se vaa kysy et onks se minä ja vastasin vaa et oo iha hyshys ja se otti tosi hyvin tän ja sit eilen se snäppäs naamakuvii ja laitto et ”you are kinda cutie tho” ja se laitto eilen illal miten menee ja ”hyvää yötä nuku hyvin🫶🏻” ja aamul se laitto et ”huomenta miten nukuit🫶🏻” ja sit se ol snäppäilly naamakuvii mut ei koko aja nii mitä mieltä ootte, tykkääks se musta tai miten saan sen huomion muhun?

• Anonyymi

varmasti tykkää! oot vaan oma ittes ja jos haluut olla sen kaa nii anna sille pieniä merkkejä ja vinkkejä joista se tietää et tykkäät siitä

• Anonyymi

sullahan on sen huomio jo!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72