En tiä mutta sain vähä aika sit talvikon ja se puree ja kun yöllä yks päivä oisin ottanu sen käteen joskus 2 aikaa nii se oli iha virkee et en herättäny sitä nii sit laitoin käden hitaasti sen dunaan ja se puri mua ei kyllä sattunu mutta miks se puree mua se on jo monta kertas mutta MIKSIII???
Mun hamsteri puree mua!!Apuaa
Hamsterinmatkassa
1
282
Vastaukset
- Zedä
Ei ole varmaan vielä tottunut sinuun. Näykkiminen on jyrsijöiden normaali tapa tutustua asioihin, ja pureminen tapa puolustautua. Kokeile nostaa hamsusi vaikka vessapaperirullan avulla ulos ja käsitellä sylissä, terrasta nostaminen yleensä tekee sen ettei hamsu koe tarvetta puolustaa reviiriään eikä siksi näyki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105941
- 78841
- 41813
- 50812
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773