Onko jotain firmaa mistä saisi suht edullisesti vuokrattua pakettiauton yhdensuuntaista Suomi-Saksa-matkaa varten?
Olisi tarkoitus muuttaa Saksaan ja tavaraa on sen verran vähän että se mahtuu yhteen pakettiautoon.
Olen tietoinen yleisimmistä vuokrausfirmoista (Hertz yms) mutta niissä on aika korkeat hinnat jos ajaa ulkomaille ja haluaa palautaa auton sinne. Tulee melkein halvemmaksi ostaa käytetty pakettiauto Suomesta ja myydä se Saksassa kuin vuokrata 3-4 päiväksi.
Pakettiauton vuokraus: Suomi - Saksa
5
315
Vastaukset
- jännäonfirma
paku kympillä
- finger-muuttaja
Ei taida onnistua auton palautus Saksaan heillä. Pitäisi ajaa takas Suomeen. Jos niiden pakulla saa ylipäätään edes ajaa ulkomaille.
- snoopdoggydogg
nyt oli tarjous 8 euroa
- billclinton
ku vuokraa eestistä, niin hinnat ovat suomea puolet halvempia
ku vuokraa latviasta, niin puolet halvempi on kuin virossa
liettuassa puolet halvempia kuin latviassa - NickNailer
Auton osto Suomesta ja myynti Saksassa on täysin seinähullu idea. Toisinpäin sitä on tehty vuosikymmeniä.
Pakettiauton vuokraaminen kansainvälistä muuttoa varten ei yleensä kannata. Muuttopalvelu tulee halvemmaksi.
Europaletti liikkuu Euroopassa muistaakseni 200 € per kpl ovelta ovelle. Kuljetus saattaa tosin kestää. Kallista on kaiken sellaisen, mikä ei mahdu palettiin, lähettely. Koneiden siirto Saksan ja Suomen välillä maksaa noin 400 € per kpl, joten olettaisin, että sohvaan pätee sama.
Itse pakkaisin kaiken europaletteihin mahtuvan ja jättäisin muun Suomeen.
Viimeisin ulkomaanmuuttoni maksoi muistaakseni parinkymmenentuhannen luokkaa. Muutot ovat kv-hommien yleiskustannuksia. Kun leikkiin lähtee, joutuu laulujen lunnaat maksamaan.
Meillä ostetaan etupäässä vain Ikean mööpeleitä kohdemaassa ja myydään tai annetaan pois pois lähtiessä. Lastulevy ei juuri kestä kuljetuksia ja uudelleenasennuksia. Jos kuitenkin roudaa Ikeaa ympäri maapalloa, niin kolmannella kerralla saumat kannattaa jo liimata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984