Naiset ja ikä

matteus

Kyllä seitsemämkympin ja yli naiset ovat viehättäviä ja kauniita aitoja naisia.Minun mielipiteeni.

38

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.on

      Onhan ne kauniita, jos ovat hoitaneet kauneuttaan, jos sitä on ylipäätään heille syntymässä suotu.

    • flegmaatti

      Oleellisinta on se, että tuo tutuin on oppinut käyttäytymään ja toimimaan kohtuullisen hyvin.

    • Uatu

      Kaiken lisäksi vielä monet erinomaisia tanssimaan.

      • erakko-muori-

        uatu


        tehdään sokkotreffit vain kaveruuden pohjalta

        yksikin symppis tuttava elämässä olisi suuri ilo,


    • alankovaien

      Rohkaisevia kirjoituksia. Taitaa olla ihan viisasta alkaa olla 7-kymppinen.
      Ikäisensä.
      Kiitos aloittaja ja muutkin positiiviset!

      • Ehkä ihminen oli sitten mies tai nainen (meidän ikäluokissamme oli vielä sukupuoli sallittu) on jo, tänä vain nuoruutta palvovana aikana, aikuinen 70-ikäisenä.
        Nykyäänhän on menty siihen, että se nuoruus jatkuu ja sitä jatketaan vaikka väkisin pitkälle yli keski-iän.
        Kuten mm. Riitta Väisänen 50-vuotis haastattelussaan aikanaan naistenlehdelle sanoi, että hän alkaa jo vähitellen tuntea itsensä aikuiseksi.
        Tuo kasvu- ja kehittymisikä on kovasti karannut käsistä verrattuna siihen, että hyvin moni nykyisistä 70:stä joutui hankkimaan oman leipänsä jo 15-vuotiaana.


    • Iätön

      Viehättävyys ja kauneus eivät ole yhtään kiinni iästä. Sellaisiksi tekevät aivan muunlaiset aiheet kuin se numero, joka virallisiin papereihin pitää ilmoittaa.

    • matteus

      Ei ne positiiviset asiat olekaan iästä kiinni.Mutta kun pian itsekin samaa ikäluokkaa niin seuraan vaan omanikäisiä,ettei repertuaari karkaa liian laajaksi.Kiitos kommentoijille mielipiteistä.

    • mehtäratijo

      Kannattaa siis elää elämää päälle seitsenkymppisenäkin täysillä.

    • katt..leija

      Mitä se täysillä eläminen sitten on itse kullakin. Elän päivän kerrallaan onnellisena, teen mitä haluan tai olen tekemättä. Päivät täyttyvät eivätkä jää vajaiksi minuuttiakaan.
      Enpä ole ajatellut olenko vielä ns. kaunis. En minä kyllä ryppyinenkään ole eikä tukka ole kokonaan harmaa. Noita en ole edes ajatellut.
      Hassua edes puhua tämmöisestä, mutta kirjoitanpa vaan ajankuluksi kun nyt Turussa sataakin. Edellisen kerran satoi toukokuun toisella viikolla.
      ps. ihan varma on että nainen olen, enkä minkäänsorttinen muunsukupuolinen. Pitääköhän ihmisten syntymätodistuksiin alkaa kirjoittaa naisen- tai miehenruumiissa syntyneeksi,, jotta saisi sitten helpommin valita mikä oikeasti haluaa olla.

      • täysillä

        Täysillä eläminen on sitä, että ei jaarittele ajankuluksi tyhjänpäiväisyyksiä. Siten ehtii enemmän eikä tylsistytä ympäristöään.


    • NaisetNuo

      Ihmettelen sitä, että naiset näyttävät vain kaunistuvan ja nuortuvan, kun itsellä miehenä suunta on vain alaspäin. Mikä on naisten salaisuus vetävyyden ja seksikkyyden säilyttämisessä?

      • Mrs.W

        Ehkä naiset eivät kovin helposti menetä toivoaan, uskoaan huomiseen.
        Siitä huolimatta, että vanhuuden merkkejä ei kukaan voi olla huomaamatta itsessään.


      • Simppeliä

        Vastaus "Naiset nuolle": itsensä ja habituksensa hoitaminen, huoltaminen ja kunnossa pitäminen. Sillä terveyden hoitaminen on kauneuden hoitamista ja kauneuden hoitaminen on terveyden edistämistä.


    • kauneuttakatsonkukista

      Mies ja nainen, kun ovat jo eläneet yli 70 vuotiaiksi, ovat keränneet elämänkokemuksia ja nähneet maailman muutoksia ympäristössänsä, joten eikös vain pidetä heitä samanvertaisina.
      Kauneus on katsojan silmissä, mutta kaikki kauneus ei näy ulkokuoren kauneudessa, tai kauneudettomuudessa.
      Sisäinen kauneus, ihmisen luonne ja käytös muita ihmisiä kohtaan ovat mielestäni suurempia arvoja kuin kasvojen rypyttömyys, tai kehon kumaruus ja ryppyiset posket.

      Keho muuttuu, se on persoonallisesti tapahtuvaa, paljon tietenkin itsestäkin riippuvaa, kuinka aktiivisti ihminen liikkuu ja on elämässä kiinni.
      Sairaus ei vie ihmisarvoa, ellei ihmisestä tule susi muita ihmisiä kohtaan.

      Kettu en ole, mutta huijaan elämää syömällä ketun eväistä ne kalat.
      Niissä on elämäneliksiiriä!

    • Lemmenkäinen

      Diana Quick, Helen Mirren, Whoopi, Tina, Oprah, Lenita sun muut, ;-*

    • no.noista.kun.huolehtii

      Olennaisia seikkoja viehätysvoiman säilymiseen ovat elämänilo, huolenpito ulkonäöstä ja terveydestä, seksi ja ihmissuhteet yleensä.

    • me.onnelliset

      Katri Helena ja paljon nuorempi miehensä on hyvä esimerkki , miten ikä ei himmennä elämäniloa eikä seksuaalista vetovoimaa.. Sitä ei ole kaikilla nuorillakaan. Samanikäisilläkin on antoisaa , kuten Pirkko Mannola ja Göran Stubb.

    • matteuss

      Mailma muuttuu tosin ei kaikilla.Ei kylläkään 30 kymppisenä oikein 70 seitemänkymppisiin katsellet "sillä" silmällä.Kukin taaplaa tyylillään.

    • Täysikäinen

      Kun täytät 27 vuotta, niin sitten olet samanikäinen kuin kaikki muutkin.

      • sanoi

        Oscar Wilde.


      • elämä-on-

        Olin ikuisesti puolisolleni 27 vuotias,
        hän 50 vuotta toi jokaikinen merkkipäivä s a m a n kauniin onnittelukortin
        ( onnea kauniille omalle rakkalleni )
        jonka hän oli kerran 27 vuotispäivänä kirjoittanu minulle,

        tykkäsin,
        olihan se sympaattista,

        hän talletti saman kortin aina huolella seuraavaan merkkipäivään asti, heh,

        sitten hän kuoli sairauteen,
        jätti minut ikuiseen ikävään,,,,,,


      • oi-jos-oisi-
        elämä-on- kirjoitti:

        Olin ikuisesti puolisolleni 27 vuotias,
        hän 50 vuotta toi jokaikinen merkkipäivä s a m a n kauniin onnittelukortin
        ( onnea kauniille omalle rakkalleni )
        jonka hän oli kerran 27 vuotispäivänä kirjoittanu minulle,

        tykkäsin,
        olihan se sympaattista,

        hän talletti saman kortin aina huolella seuraavaan merkkipäivään asti, heh,

        sitten hän kuoli sairauteen,
        jätti minut ikuiseen ikävään,,,,,,

        " miks täytyi mulle käydä näin "

        https://www.youtube.com/watch?v=z3NwO2sn13c

        https://www.youtube.com/watch?v=aYi44wPgK5s


      • aikansakutakin-

    • Äijä-

      Mää en sit yhtää kattele alle 65-vuotiait naisii.
      Kyll maar naise pittää ol nii ruma joit ei muil kelpaa.
      O mullakii jottai toivoo naisest.

      • tuuri-voisi-lopahtaa-heh

        Heh,
        mä olen ruma kui rupisammakko,
        ilmakos ukot juoksee mun perässä,
        nyt toiki selvisi,,,
        kiitos tiedosta
        empä menekkää kauneusleikkauksiin, oli jo aikaki varattuna, heh


      • että.ovat.yritteliäitä
        tuuri-voisi-lopahtaa-heh kirjoitti:

        Heh,
        mä olen ruma kui rupisammakko,
        ilmakos ukot juoksee mun perässä,
        nyt toiki selvisi,,,
        kiitos tiedosta
        empä menekkää kauneusleikkauksiin, oli jo aikaki varattuna, heh

        Siinä tuli puppua. Toivottavasti kukaan ei ota oppia.
        Tässä iässä - 70 - miesten ei tarvitse juosta naisten perässä. Naiset, jos ovat vähänkään yritteliäitä, juoksevat niiden eteen ja yrittävät jopa kampata niitä..


      • viloSohfvi-
        että.ovat.yritteliäitä kirjoitti:

        Siinä tuli puppua. Toivottavasti kukaan ei ota oppia.
        Tässä iässä - 70 - miesten ei tarvitse juosta naisten perässä. Naiset, jos ovat vähänkään yritteliäitä, juoksevat niiden eteen ja yrittävät jopa kampata niitä..

        heh heh heee, aivanko tosi, että mummot kampaa miehiä , heh
        noinko nykyään toimitaan,,,


        KYSYMYS MIEHILLE :

        mitä mieltä ukot on tommosesta,
        onko sopivaa kun akat juoksee teidän perässä, koittaa kampata teidät ???

        noooooh mutt¨ ku itte ei kehtaa,


        isäni opetuksia aikoinaan,
        ISÄ varotti ,

        "on rumaa jos ruuhi juoksee sian perässä "

        se tärähti takarivoon, ei unhodu,


        neuvosta olen pitäny kiinni,
        en kehtaa loukata omaa isääni ,
        hän nukuu jo taivaitten valtakunnassa,
        hän pian näkee sieltä mitä täällä touhuan, heh heh,

        sitäpaitsi,
        mummoja on elossa paljon enemmän kuin pappoja
        joten taitaisi tulla kissatappeluita jos sattuu kiinostumaan samasta paaaapasta,

        tällä 70 palstallahan on jo hyviä esimerkkejä,
        mummot tappelee ruunemannin suosiosta, heh heh,

        sivusta seuranneena tilannetta suurella mielenkiinnolla jo pitkään,

        ruunemanniki kerran huomasi kometissaan
        ettei minulla taida olla muita ystäviä tällä palstalla kuin hän,
        hyvä niin,

        kirjoitin aloituksen insproimana ruunelle oman runosen,
        siitäkös mustat morjotukset vaan lisääntyi, heh,

        suosiolla luovutan ruunen kaikille hänen kiihkeille ihailijoilleen,

        katselen vaan kaukaa tapahtumia,
        usein vaieten,


    • Läskirumaa

      Liian moni nainen hautaa kauneutensa läskiin ja saa vielä diabeteksen ja nivelrikon. Itse pitäisi maksaa hoitonsa jos on huonot elinravat.

    • tyytyväinen

      Itse olen 60v mies ja minulla on monta yli 70v, jopa 80v naistuttavia, he ovat vartaloltaan laidasta laitaaan, minulle ihania olivatpa hoikkia tai reheviä. Heidän kanssa onnistuu sängyssä ja kaikki on taivaallista, varttuneiden ihmisten seksiä, ikä kunniaan ja naiset , vanhemmat rohkeiksi ja uskaliaiksi.

      • näkyyläpi

        Tuo on provo. Ei 60 v mies tälle palstalle edes vilkaise. Olet selvästi lihava yli 80 v mummo.


    • kylä_jämpti_o_niin

      Mitä mä olen naisia kattellu - niin ennen he olivat nuoria ja nättejä, mut nyt enää nättejä.

    • Nätteityttöi

      On monta viehkoo 70-80 täällä. Liian harvasta vaan nähty kuva.

    • matteuss

      Tunnen itseni halutuksi juuri 70v naisten keskuudessa kun samaa ikää.Olen mukavaa matkaseuraa,muutenkin asiallinen.Kiitos ei kommentteja asia ei niistä muutu.

    • Täysikäinen

      Oscar Wilde:

      "Kun täytät 27 vuotta, niin sitten olet samanikäinen kuin kaikki muutkin."

      • ikuisesti-nuori-heh

        niimpä,
        olin ikuisesti 27 v
        ei uskoisi ku kattoo peiliin, heh,


    • Ikien.tuomaa

      Kuulkaahan te kauniit ja haluttavat ikinuoret, mitä tri Kiminkinen valistaa meitä ihmisen biologiasta:
      ”Hormonaaliselta kannalta elämän ehtoolla miehistä tulee naisia ja naisista miehiä.
      Miehillä kasvaa rinnat ja naisilla parta. Miehillä vallitsee vanhemmiten lievä naishormoni ja naisilla androgeenipainotteisuus. Ilmenemismuodot ovat yksilöllisiä."
      Kyllä välillä saattaa erehtyä kun naiset käyttävät pitkiä housuja.

      • totta-on-peili-kertoo

        ikien.tuomaa :

        tuota oon pitkään jo ehtiny epäilläkki,
        ilmankos olen niin helekutin ruma, nyt tuoki selvisi,

        pitäsköhän hakea Kiimingiltä naishormoonia vanahuuven iloksi, heh,
        jotta nuoruus ja kauneus palaisi,
        tai kylläkai sinne krematorioon kelpaa vanhana rumanaki,
        jään miettimään,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe