Mitä ajatuksia nämä otsikot teissä aiheuttavat

Työ.Muurahainen

1. Nykynuoret ovat kookkaampia polkupyörän ansiosta. ( tutkimus 50 v sitten)
2. Olutlasin kanssa saa ylittää jalkakäytävän
3. Tutkija pelkää tekoälyä

Kaikki otsikoilleen poimittu tämän päivän sanomalehdestä

18

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvoin minulle, jos koskaan, niinkuin ei nytkään, herättää minkäänlaisia ajatuksia pelkkä otsikko

• ElämäOnSellaista

Typerät ja mielikuvituksettomat ihmiset ovat vähemmän luovia, eivätkä kaikki heistä edes kykene pohdiskelemaan teorioita.

• ElämäOnSellaista kirjoitti:

Typerät ja mielikuvituksettomat ihmiset ovat vähemmän luovia, eivätkä kaikki heistä edes kykene pohdiskelemaan teorioita.

Puuttuu minulta sellainen mielikuvitus ja luovuus, että alkaisin pelkästä otsikosta rakentelemaan mielessäni mitä artikkelissa lukee.
        Joillakin sitä on sellaista, mutta hyvin usein se menee pieleen verrattuna itse asiaan.

Täällä sitä huomaa useinkin, että rynnätään vastaamaan pelkkään otsikkoon lukematta aloitusta kokonaan.

• 1.
      Ilmankos olet kookas, ajoin 50-luvulla polkupyörällä kouluun ja takaisin.

2.
      Vanha uutinen. Paljon puhuttu itsepalvelumuoto, kun alkoholilainsäädäntöä pistettiin uusiksi.
      3.
      En ihmettele, tekoäly on näet ihmisen ohjelmoima.

• Minäkin ajoin fillarilla kansakouluun ja en ole yhtään sitten kookas.
        Noi muut otsikot ei aiheuta minkäänlaista aivotoimintaa, ainakaan vielä.
        Ainiinjoo, eilen käytiin katsomassa se Han Solo-leffa. Yksi tyyppi oli rakastunut kuolettavasti androidiinsa.

• Ancie

Sisareni syntyi muutaman päivän kuluttua 50 vuotta sitten, miksi hän on 12 senttiä pitempi kuin minä, joka olin silloin nykynuori.

En kantele olutta minkään yli.

Tavisälyä ei tarvitse pelätä.

• mepula-ajanpätkät

Lehdessä muutama vuosi sitten oli juttu, tämän päivän 15 kesäinen on n.10cm pitempi kuin ikätoveri 50v sitten. Parempaa ravintoa ?

• mepula-ajanpätkät kirjoitti:

Lehdessä muutama vuosi sitten oli juttu, tämän päivän 15 kesäinen on n.10cm pitempi kuin ikätoveri 50v sitten. Parempaa ravintoa ?

Minun pienuuteni suurin syy on keliakiassa, jota ilmeisesti sairastin lapsesta saakka.
        Kaikki kolme sisartani ovat 5-12cm pitempiä.

• plimplom

...muutaman päivän kuluttua 50 vuotta sitten...jo on lause!

• plimplom kirjoitti:

...muutaman päivän kuluttua 50 vuotta sitten...jo on lause!

Sanopa muuta, niin odotin että joku takertuu siihen, eikä tarvinnut pettyä ;)

• 1. Tehdään sitä tänä päivänäkin jos monenmoista tutkimusta ja aina ei voi onnistua.
      2. Olut pois urheilu- ym. koko perheen tapahtumista.
      3. Joutava tutkija, jos ei pelkäisi.

• Ravinto on parantunut. Polkupyörällä ei mitään tekemistä kasvamisen kanssa.
      Ei ole minun juttu ylittää katua olutlasin kanssa, läikkyy kuitenkin, ja näyttää muutenkin poikasten touhulta, niinkuin tupakointikin kävellessä.
      Tutkijalla on varmaan tietoa, että tekoälylle voi tulla mielenterveysongelmia, silloin on varmaan aihetta pelkoon.

• hujoppi

Polkupyörällä voitiin hankkia kauempaa geeniperimää kuin jalan.

• Tuli mieleeni kun luin kommenttisi, että hollantilaiset ovat kookasta kansaa. He aloittavat varhain pyöräilyn ja ajavat kokoikänsä aina vanhuuteen asti.

• vanhajuttuu

Jos 100 v sitten ajoivat pitkiä matkoja eivätkä ottaneet naapurista puolikasta, niin jooo-oo. Pelkkä pyöräilyn harrastaminen ei tuo lisää pituutta. Olisko geenimuuntelulle jatkossa otollinen lentokone ja matkustus.

• korppis kirjoitti:

Tuli mieleeni kun luin kommenttisi, että hollantilaiset ovat kookasta kansaa. He aloittavat varhain pyöräilyn ja ajavat kokoikänsä aina vanhuuteen asti.

Mutta eikös Kiina ole myös sellainen maa, jossa aikoinaan pyöräiltiin paljon.
        Eihän ne kai mitään niin pitkiä ole kiinalaiset?

• Kommunisti

Olikohan niillä kuin NL:ssa, luvanvarainen poistuminen pitäjästä ja liekkö ollut aikaa ja omia pyöriä.

• Vanhempani olivat pitkiä, itse kasvoin pitkäksi, mutta tyttäreni on viisi senttiä minua lyhyempi, vaikka molemmat vanhempansa ovat pitkiä ja olemme kaikki pyöräilleet jo lapsina.

On se hyvä, että kaupunkiterassilla asiakkaat voivat itse kantaa alkoholijuomansa myös terassipöytään.

En tiedä, miten pitäisi suhtautua tekoälyn toimintakuvioihin ja kehittämiseen. Varmasti asiaan voi liittyä myös monenlaisia uhkia, varsinkin kun kuvioon liittyy monenlaisia ihan uusia kuvioita, joista kaikkia osa-alueita ei kukaan voi etukäteen varmuudella huomata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe