Erään orjattaren ilta

ilmapallo85

oot sitonut mut kiinni, sekä nilkoista että ranteista, perse pystyssä. sidot silmäni, laitat minulle nänneihin nipistimet ja tulet eteeni "ime huora mua tai joudut olemaan siinä loppuillan" tiedät tuhmien sanojen kiihottavan ja otan kyrpäsi suuhuni. et anna minun määrätä tahtia vaan alat työntelemään kyrpääsi suuhuni. otat hiuksistani kiinni samalla. pian tunnet että laukeat pian, et halua sitä vielä joten irrottaudut suustani. ja tulet taakseni. kaivat jostakin clitoriskiihottimen ja painat sen jo turvonneelle klitorikselleni. Huokaan raskaasti ja yritän vaihtaa asentoa paremmaksi, siinä onnistumatta. pian tunnen sormesi sisälläni. mutta vain hetken. alat dildottamaan minua suurella dildolla ja läpsit samalla persettäni. tunnen jotain kosteaa persereiälläni ja pian lopetat runkkaamiseni, ja keskityt leikkimään perseelläni laittaen sinne lopulta sormesi. älähdän vähän mutta napsautat kiihottimen takaisin päälle ja tunnen orgasmini lähestyvän. laitat sormesi tilalle salaa ostamasi pienen anustapin ja laukean huutaen.

"en antanut tuohon orgasmiin lupaa joten saat tyydyttää minut suullasi lutka" sanot ja poistut takaani jättäen tapin kuitenkin sisääni. Läpsäytät persettäni vähän liiankin kovaa, mutten valita. tulet eteeni, käsket avaamaan suuni ja alat panemaan sinne, minulta armoa kysymättä. yritän pysyä mukana ja hengittää nenäni kautta. kiristät nänninipistimiäni ja alat huohottaa. pian sanot että "laukean ihan juuri, nielet ne kaikki tai saat rangaistuksen" ja nin, laukeatkin. yritän saada kaikki nieltyä mutta en onnistu siinä.. nuolen sinut kuitenkin puhtaaksi spermoistasi kuin anteeksipyytäen. Et ole tyytyväinen joten jätät minut paikalleni napsauttaen anustapin tärinän päälle..
Annat minun odottaa paikallani tappi perseessäni väristen kun käyt jossakin. en edelleenkään näe sinua, kuulen vain liikkeesi. Tullessasi takaisin sanot minulle vain "Saat rangaistuksesi, laske ääneen" ja tunnen piiskan lävähtävän takamuksilleni. "yksi" sanon vaikka se vähän sattuukin.. saan kokea 7 lyöntiä perseelläni, ja jokaisen lasken kiltisti vaikka tekisi jo mieli pyytää lopettamaan, en sitä tee. sammutat tapin ja yllättäen laitat sormesi clitorikselleni, tunnet että olen hyvin turvoksissa, tilanne kiihottaa minua valtavasti.

Huokaan nautinnosta kun pyörität sormeasi ja unohdan perseeni kivun täysin nauttien sormistasi. kiusaat minua sormin kunnes huomaat äänistäni ja eleistäni että olen laukeamassa. et kuitenkaan aio antaa orgasmiani minulle helposti tällä kertaa.. lopetat ja hierot käsilläsi arkaa persettäni. kun rauhoitun vähän, otat tapin perseestäni ja laitat sormet uudelleen clitorikselleni. kiusaat minua samalla tavalla lopetellen useaan otteeseen ja lopulta anon sinulta ääneen "anna se mulle jooko" sanon.. "täällähän ei akat komentele" vastaat ja otat taas sormesi pois.. huokaan pettyneenä mutta niin kiimassa että yritän liikuttaa persettäni sorriasi vasten vikisten. en kuitenkaan enää uskalla sanoa mitään. hetkeen ei tapahdu mitään. tunnen dildon menevän takaisin perseeseeni ja kuulen kuinka otat minusta muutaman valokuvan muistoksi. tiedän perseessäni olevan naarmuja aiemmasta piiskauksesta.. tiedän myös näyn kiihottavan sinua. ja tunnen valuvani kiimaa lakanalle asti.. pienen hiljaisuuden jälkeen kysyt "mitä olit vailla" en vastaa heti joten tartut hiuksistani ja kysyt uudestaan.. "mitä akka halusi" ja vastaan hiljaa "orgasmin" et ole kuulevinasi vaan kysyt uudestaan "anna huorallesi orgasmi kiltti" pyydän. tunnen sormesi clitoriksellani uudestaan "saat tulla" sanot ja hierot minua hellästi.. laukean huutaen.Annat minun hetken kerätä itseäni. kunnes kysyt tiukasti "mitä suostut tekemään jos lasken sinut irti?" puuskahdan tekeväni mitä vain.. "nyt pidät suusi kiinni" sanot ja Otat tapin perseestäni, ja irroitat jalkani köysistä.

Et voi vastustaa kiusausta läppäistä persettäni, voihkaisen hiljaa. Et irroita käsiäni kokonaan, vaan vain sen verran että saat minut ympäri, selälleni. yllättäen laitat sormesi sisääni. mutta vain pieneksi hetkeksi. "mitähän mä sulle keksisin" mietit ääneen. En vastaa mitään koska muistan sinun kieltäneen puhumisen. otat varoittamatta nipistimet nänneistäni ja se sattuu niin että kiljahdan väkisin.. et huomioi sitä. onnekseni. Hyväilet hiljaa minua ympäri kehoani. näykit kaulaani ja puret minua kaulasta, vähän liian kovaa mutta tiedät että se kiihottaa vain. "se olis mun vuoro saada jotakin" sanot itseksesi. tiedät että haluan irti, haluan hyväillä sinua, aiheuttaa yhtä suurta nautintoa kun sinä minulle. Avaat silmälappuni ja silmiini katsoen sanot hiljaa "lasken sinut irti nyt mutta tästä sängystä et nouse ja suutasi käytät vain minun hyväilyyn, tuliko selväksi?" "kyllä herra" vastaan. Lasket käteni irti ja kun hieron käsiäni hetken, käyt viereeni sängylle makaamaan selällesi. huomaan sinulla seisovan kunnolla. Nousen näykkimään sinua kaulasta ja siitä rintakehällesi. Suljet silmäsi ja pysyt paikallasi....

3

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmapallo85

      JATKOA TARINAAN!!

      näykin sinua ympäriinsä, mutta kauaa en malta vaan nuolaisen terskaasi. en kuitenkaan ota sitä suoraan suuhuni vaan keskityn kiveksiisi, otan ne käteeni hyväillen. pian päätän antaa niille suukonp . samalla tarttuen kädelläni kyrpäsi varteen. pussailen kiveksiäsi hetken ja imaisen sitten kyrpäsi pään suuhuni. huokaat nautinnosta.. tunnen olevani aivan kiimassa ja mietin että tuskin pahastut joten käännyn päällesi 69 niin että posliini pilluni on suoraan suusi edessä.. tiedän että kielsit puhumasta mutta kuiskaan tkuitenkin "ole kiltti" jolloin alat lipittää märkää vittuani. otan kyrpäsi suuhuni niin syvälle kun pystyn, samalla kielelläni sitä kiusaten. pitkään en malta kuitenkaan näin olla.

      en halua kummankaan laukeavan vielä joten nousen päältäsi ja ohjaan kätesi niskasi taakse.. Olet kova kuin kivi. joten menen jalkojesi väliin ja otan sen käteeni. huomaan sinun taas sulkeneen silmäsi. Muistan pöydällä olevan tiukan penisrenkaan, jonka pujotan kyrpäsi ympärille. kovetut entisestään sen johdosta. nuolen hetken terskaasi mutta keksin sitten muuta ja kiipeän päällesi. napsautan renkaan tärinän päälle ja ohjaan kyrpäsi syvälle pilluuni.

      huokaiset kanssani yhtä aikaa.. alan ratsastamaan kovalla kyrvälläsi hitaasti nauttien. Pian huomaan sinun liikkuvan minua vasten kuten altapäin vain pystyt joten kovennan vauhtiani. ei mene pitkään kun alat huohottaa ja tunnen sinun sykkivän spermat sisääni. jatkan kuitenkin ratsastusta, koska kyrpäsi ei renkaan takia löysty orgasmisi jälkeen.. tunnen olevani taas laukeamuassa mutta yhtäkkiä muistan ehtosi ja alan kerjäämään lupaa laueta.. annat sen ja tunnet kyrpäsi varressa kuinka pilluni sykkii ympärilläsi... nojaan sinuun hetken ja nousen päältäsi. riisun renkaan ympäriltäsi ja nuolen omat ja sinun limasi kalultasi. tulen kainaaloosi sanomatta sanaakaan ja tunnen unen tulevan. viimeinen mitä kuulen ennnen nukahtamistani, on sanasi "kyllä sinä osaat" 🙂

    • paskaapaskaa

      VITTU MITÄ PASKAA

    • Opeldi

      .... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe