15v poika haluis tuhmaa seuraa vähintään 12v. tytöistä. Kuulostaa aika tyhmältä, mut älkää tytöt väittäkö ettete haluis ANONYYMINÄ vaihdella kuvia pojan kanssa !;) Eli rohkeesti vaan kertokaas kikkejänne:) tai jos kiinnostusta tulee niin sanon oman kikkini. Ois oikeest kivaa
Vastaukset 4
- Kiimanen
Onks sul snäppii jos on laita tähän
Usko tai älä, mutta monia tyttöjä ei kyseisenlainen kuvien vaihtelu kiinnosta pätkääkään.
15-vuotiaana voit myös joutua pahaankin kuseen, jos houkuttelet jotain 12-vuotiaita tyttöjä tuollaisiin puuhiin kanssasi. Älä usko sitä harhaluuloa, että alle 16-vuotiaan kanssa tehty seksuaalinen puuhastelu on automaattisesti okei, jos on itsekin alle 16, sillä se ei todellakaan pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568