Iskuri pilalla

Iskurikäyttäjä

Mikä tää uus iskurin päivitys on?! Ilmoituksen tekeminen ja ilmoitukseen vastaaminen maksullista. Mistä nyt sitten saan nuorena salaisesti helposti pikapanot

30

3791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi571

      Sieltä samasta paikasta..ehkä jopa varmemmin ;-)

    • Peetee72

      Duunipuhelin joten heippa Iskuri!

    • MiestenMaailma

      Saat rahaa tekstiviesteihin menemällä töihin. Jos olet alaikäinen, lue Aku-Ankkaa, juo maitoa ja odota, että kasvat isoksi.

    • Parempiakin_on

      On kyllä todella surkea muutos Iskuriin.
      Noh eipä tarvi tuota enää käyttää.

    • Pilalla

      Nii on

      • Ns palvelu huononi, mutta "trollitkin" varmaan myös sen myötä vähenevät. Eipä itseänikään enään kiinosta palvelua käyttää...


    • Löylykauhafani

      Vanha iskuri oli vaan niin paljon parempi.

      • Onneksi_loppui

        Misä kohtaa? Siitäkö että sait sinne tehtyä kymmenittäin feikki ilmoja väliaikaisilla sähköposti palveluilla, tai pääsit uusimaan ilmjasi joka sekuntti??? Vanhassa iskurissa ei enää vuosiin ollut yhtään mitään hyvää.


    • Wanhahomo

      Ihan ymmärrettävää, että haluaa tienata ylläpitämällään palvelulla, mutta olisivat nyt vaan lisänneet tekstiviestimaksun ilmoituksien jättämiseen ja uusimiseen, mutta muuten pitäneet ennallaan tai kehittäneet vieläkin paremmaksi. Yksi asia tuossa uudessa toki on paremmin eli se, että se näyttää listauksissa ilmoituksista alun, jolloin kiinnostavat erottuvat paremmin suuresta massasta.

    • UUSIISKURIPASKA

      UUSI ISKURI ON TÄYSIN PILATTU!! MUUTAMISSA HOMO DEITEISSÄ JA CHATEISSA OON ASIASTA JUTELLUT MONIEN ENTISEN ISKURIN KÄYTTÄJIEN KANSSA JA OVAT SANONEET ETTÄ LOPETTAVAT UUDEN ISKURIN KÄYTÖN! UUSI ISKURI MAKSAA JOS LÄHETTÄÄ ILMOTUKSEN JA KUN SAA VASTAUKSEN JOLTAIN NIIN TULEE TEKSTIVIESTINÄ MITÄ VITUN JÄRKEE?? SITTEN EI OLE AINA SÄHKÖPOSTIOSOTETTA JOHON VASTAA TAKAISIN SAAMAANSA VIESTIIN! SITTEN EI OLE UUDISTA TOIMINTOA VAAN PITÄÄ JOKA KERTA LAITTAA UUSI ILMOTUS JOKA MAKSAA! PASKA ON KYLLÄ!! EN SUOSITTELE KÄYTTÄÄN JA EI KUKAAN NUORI ENÄÄN SITÄ KÄYTÄKKÄÄN JOTEN VANHAT ÄIJÄT SAA SIELLÄ KESKENÄÄ JUTELLA:)

    • Wanhahomo

      Musta se uusimissysteemi oli aika hölmö, miks omaa ilmoitusta pitää kokoajan tyrkyttää toisten nokan eteen? Eikö voi vaan laittaa etsintäkriteerit ja sitten käydä ilmoitukset läpi sekä tämän jälkeen tsekata aina uudet? Ei, vaan kun kaikki muutkin kyttää uusia, niin sinne joukkoon pitää tunkea oma vanhan ilmoituksensa... Mitä vikaa Qruiserissa ja Gayromeossa on? Niitä pystyy käyttämään ilmaiseksi ja niissä on (kymmeniä?) tuhansia Suomessa vaikuttavia tyyppejä...

    • HeippaIskuri

      Joo, iskuri jää nyt itselläkin pois. Ahneilla on #&@% loppu.

      Mistä tilalle. Kuka nörtti tekee saman uusimsi?

    • junameni

      Pilalla on. Olen nyt pari kertaa katsellut ilmoituksia ja todella ankeaa on tarjonta. Säälittävintä on, että muutama herra ilmoittelee niin ahkeraan, että ilmoitus näkyy joka toisella sivulla, taitaa olla aika epätoivoinen meno.

      Kertokaa nyt hyvänen aika joku missä on vanhan iskurin tyylinen deittipalsta miehille? Rahaa ja puhelinnumeroa en ala jakelemaan millekään veppisivustoille vain siksi, että haluan selailla ilmoituksia.

    • Romanticco

      Kiitos, että netin kuvottavin sivu on siistitty. Harva asia oksettaa niin paljon kuin tuollainen eläimellisyys, mitä iskuri edustaa.

      Romantiikka, herkkyys ja kaikki vähänkään kunniallinen loistavat poissaolollaan tyon sivun hakuilmoituksissa. Kyllä kuule homonakin voi arvostaa itseään, niin löytää myös sen kumppaninkin. Sikäli siis lohdullista lukea, että lähtökohtaisesti koko homoskeneä likaisesti leimaava sivu on "pilalla".

      <3

      • vuonna15

        Eläimellisyys on juuri se paras sana kuvaamaan suurinta osaa Wanhan Iskurin ilmoituksista!

        Muutama vuosi sitten olin illanvietossa, jossa pari nuorta hipster-neitiä tuntuivat suorastaan "fanittavan" minua ja toista paikalla ollutta homomiestä. Neidit olivat tietääkseni itse heteroita, mutta homot ja homous olivat jostain syystä "cool" ja "ihkua" ja ties mitä muuta. Aika pian sokea fanitus alkoi ottamaan päähän ja yritin kertoa, että kyllä meissä homoissa on tyhmiä ja fiksuja, ikäviä ja mukavia, ilkeitä ja symppiksiä aivan samalla tavalla kuin heteroissa. Mutta ei, neidit vain jatkoivat homojen hehkutusta.

        Jossain vaiheessa kun tämä kaksikko taas tuli höpisemään viereeni, päätin että ehkä heidän pitää antaa nähdä itse se homomaailman rujompi puoli, jotta uskovat. Joten ohjasin keskustelun sinkkuuteeni ja että kumppanin löytäminen on vähän haastavaa. Mainitsin, että Iskuri on melko tunnettu paikka ja sanoin, että sieltä on kuitenkin vaikea löytää ketään, voidaan käydä vaikka katsomassa. Neidit olivat suorastaan hekumoissaan ajatuksesta, että nyt lähdetään koneen äärelle saattamaan kaksi ihanaa homoa yhteen.

        No, pistin Iskuriin haun, jossa kriitirinä vain sijainti pääkaupunkiseudulla ja sopiva ikähaarukka (taisi olla 30-50) ja pyysin neitejä kertomaan, jos jotain heidän mielestään minulle sopivaa näkyy. Oli kyllä näkemisen arvoiset reaktiot, kun ensimmäisten otsikoiden joukossa oli sellaisia helmiä kuin "k.se suoleen", "raiskaa suuni" jne ja edes joten kuten asiallisten otsikoiden takaa löytyi yhden lauseen ilmoituksia tyyliin "tulet luokseni, odotan sinua pylly pystyssä, panet ja lähdet pois".

        Jostain syystä neideillä ei kiinnostus riittänyt paria sivua enempää selata ilmoituksia ja taisi silmät hieman aueta faktalle, että homojakin on aika moneen junaan (ja "junaan").


      • Hyypiöitä__

        Tiedötkö mitä. Moni homomies taas luulee, että lesbot (varskin femmet) ovat feikkejä ja oikeasti heteroita ja fanittavat homoja. Siksipä me oikeat femmelesbot saamme sitten aivan aiheettomasti kaikki vihat päällemme. Itse näin femmelepakkona olen saanut vuosien saatossa runsaasti paskaa niskaan kun moni varsinkin homo/binies luulee minua bisseksi tai heteroksi ja kokee minut uhkana, vaikka en ole ollenkaan sen enempää kiinnostunut homomiehistä kuin heteromiehistäkään enkä fanita homomiehiä yhtään sen enempää tai vöhempää kuin heteromiehiään. Heti kun femme niin homomiehet luulevat minun käyvän miehiin kiinni, vaikka ei vttu paskaakaan voisi kiinnostaa.

        Itse kuitenkin femmelepakkona saan aina perääni näitä bi/hetero/homomies/naisfanittajia ihan vainoksi asti ja itseäni ei vois vähempää kiinnostaa. Koko fanitus tuntuu näin aikuisiällä todella lapselliselta ja oudolta. Kaikenlaisia hiippareita, stalkkereita ja hyypiöitä sitä perään lähtee ja tulee uuvattina kyselemään kaikenlaista yliuteliasta paskaa, vaikka itse haluaisi olla mahdollisimman tavis ja huomaamaton.


    • Seksi-Sepi

      Aivan paska sovellus. Huoli pois, sitä saa mitä tilaa. Nyt kun olisi joku fiksu ja filmaattinen ja perustaisi entisen iskurin kaltaisen sivuston takaisin niin hyväl olisi. Mitä muita seuranhakusivustoja nyt olisi sitten enää käytössä ? Listatkaapa ihmeessä.

    • Imuri

      Joo huono on tuo uusi iskuri ja se chatkin on nyt poissa. Alastonsuomi.com on nyt ainoa itselläni tiedossa oleva. Tuleeko muilla jotain muita mieleen?

    • lappalainen

      on se uusi iskuri pilalla ..entinen loistava ei ollut koskaan ongelmia sen vanhan kanssa ja todella hyviä uusia ystäviä löytyi ja sai jutella kaikesta anonyyminä ei juuri ollut häiriköitä ja toimi kuin junan vessa..

    • Helppistamullekin

      Kiinnostaa ne uudet treffipaikat sekä tietty myös koodille kilpaileva chatti?

    • Idea

      Oon miettinyt kilpailevaa chattia ja koodille jatkajaa! Sen voi salanimellä luoda facebookkiin ryhmän jossa porukka voi alkaa juttelee ja yksityisviestinä sopii sitten tarkemmin on ainakin ilmanen kun luo toisen käyttäjän facebookkiin jos ei halua omalla nimellä ja naamalla liittyä ryhmään helppoo seuransaantia tämmösiä ulkomailla paljon ja toimii hyvin ja ja saa seuraa kaikki

    • alistun

      Täysin pilalla enään ei tule yhtään vastausta, kun sähköposti systeemi meni,maksulista täysin typerää, chättikin pilatiin ja laitettiin livepalvelu jossa ei edes kamera toimi sekä bannataan heti jos vaan laittaa appearin missä on todella perseestä, pitäköön tunnkinsa koko saitti, uudistukset piti olla ei huonomaksi, sääli kun ei oo kun toi alaston suomi..

    • rahastusta

      Riikaa rahastusta . Hyväksyn , että ilmoituksen laitto maksaa mutta vastaamisesta ei pitäisi veloittaa. Ei taida olla hyvä bisnes Iskurille

      • OikeaSuunta__

        Karsii turhat trollit ja feikit pois. Muutama euro sinne tai tänne ei ole paljoa.


    • btm

      Onko vastaavia chat palveluita/deitti palveluit...?

    • Uusi_tilalle

      Selvää on, että Iskuri tulee katoamaan tai kuihtumaan pois. Tässä on loistava tilaisuus perustaa vastaavanlainen käyttäjille maksuton sivusto.

    • AhneusVoitti

      Ahneat vihervasemmistolaiset tuhosivat chatin ja hukkuvat omaan paskaansa. Terveisiä vään perseestä.

    • kik-keli

      Iskuri kuopattu - mitä mobiilisovelluksia kannattais ryhtyä käyttämään? Mulla on nyt noin viikko sitten ladattuna kik jossa tuntuu kyllä kontakteja tulevan mutta en ole vielä ehtinyt perehtyä riittävästi että tietäisin pääseekö sitä kautta pyllyn päälle :)

      • yksinäinenmiess

        pääsee


    • Himokasetsijä

      Mikä nykyään olisi paras väylä etsiä seuraa? Tuntuu tuo koodin chattikin muuttuneen rahastukseksi. Aina muka täynnä ja pitäisi ostaa pääsy.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe