Pattayalla hemmetisti kuolin

63NumBall

kolareita, puolessa vuodessa enemmän kuin suomessa useassa vuodessa... noin 200 kuolutta kolaripaikalla. 4876 loukkaatunutta, jopa miljoonakaupunki bangkokissa tilanne parempi...
Total 4,876 , Injuries 4,687 ,Death 189
Total in Map Injuries in Map 4,304 ,Death in Map 158

30

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisipatotta

      Sehän kirjoittaa Pattayalla hemmetisti kuolin, voi kunpa olisi totta, että kuoli, mutta en oikein usko kuolemanjälkeiseen elämään, joten tuskin kuoli ja kirjoittaa helvetistä.

      • 63NumBall

        Ei niin ihan normaali tulkinta tuokaan avauksesta, joka on 100% totta, eikö vain resupeppu.


    • joojanext

      Tilastolerppa se ei opi koskaan suomen kieltä. Toisekseen tilastolerppa puhuu Pattayan olevan 22,2 neliökilometrin läntti, mutta kun tilastolerppa puhuu Pattayan onnettomuuksista niin silloin Pattaya onkin koko Chonburin provinssi ja Bangkok onkin vain Bangkokin keskusta.
      Tätä kutsutaan Lerpan logiikaksi. Vääräleukainen vajakki Kouvolasta.

      • NumBall63

        Resu olet täysin oikeassa Pattaya on 22,2 pienehkö maaplantti, jossa ei käy 9 miljoonaa turistia, ei vaikka laskettaisiin mukaan vielä sitten si racha, tai rayong "lasketaanhan sen lentokenttä siis se josta tulee oikeastaan vain kinkki sulhaskandidaatteja, vuokramorsiamille" resun logiikan mukaan osaksi Pattaya, vaikka rayong ei edes kuulu chonburiin, mihin kyllä Pattaya kuuluu... Joten suo siellä, vetelä housuissasi, resupeppu.
        Tätä kutsutaan resun logiikaksi, tarpeen mukaan... Tiedätkö että yksikään resupeppu ei itseasiassa asu Pattayalla, vaan jossain lähiöissä, Pattayan ulkopuolella... Tuohon 22,2 km 2 ei paljon muita mahdu kuin vain vuokramorsiamille.


      • Aviomies

        Mua ei todellakaan kiinnosta Pattayan matkailijamäärät, siis täysin yhdentekevää mutta huvittaa Dillen Pattayarakkaus jota minä pidän Pattayasairautena ja ilmenemismuodot pukkaa luettavaksi joka päivä.
        Kaveri oli täällä kirjoituksissaan vuonna 2015. 48 vuotias Espoossa asuja, joka vietti talvet Pattayalla ja nyt 50 vuotias joka on asunu Pattayalla vuodesta 2010. lukien.
        Kun Chon Burin negatiivisia tilastoja pidetään Pattayaa koskevina, niin tulkinta on väärä, mutta kun rakas puhuu Pattayan matkailijamääristä, niin Chon Burin matkailijat on Pattayan matkailijat.
        Ei mulla muuta.


      • NumBall63 kirjoitti:

        Resu olet täysin oikeassa Pattaya on 22,2 pienehkö maaplantti, jossa ei käy 9 miljoonaa turistia, ei vaikka laskettaisiin mukaan vielä sitten si racha, tai rayong "lasketaanhan sen lentokenttä siis se josta tulee oikeastaan vain kinkki sulhaskandidaatteja, vuokramorsiamille" resun logiikan mukaan osaksi Pattaya, vaikka rayong ei edes kuulu chonburiin, mihin kyllä Pattaya kuuluu... Joten suo siellä, vetelä housuissasi, resupeppu.
        Tätä kutsutaan resun logiikaksi, tarpeen mukaan... Tiedätkö että yksikään resupeppu ei itseasiassa asu Pattayalla, vaan jossain lähiöissä, Pattayan ulkopuolella... Tuohon 22,2 km 2 ei paljon muita mahdu kuin vain vuokramorsiamille.

        Lerppauutisiin tarvisi tulkin. Sellaista sekoilua ja kieliopillisia sekä ajatusvirheitä että tuntuu kuin lukisi apinan kirjoittamaa tekstiä.

        Siksipä näitä Lerpan loitsuja ei kannatakaan lukea. Ne ovat vain Lerpan loruja. Puhdasta häränsontaa.


      • Aviomies
        vuodesta20I0 kirjoitti:

        Lerppauutisiin tarvisi tulkin. Sellaista sekoilua ja kieliopillisia sekä ajatusvirheitä että tuntuu kuin lukisi apinan kirjoittamaa tekstiä.

        Siksipä näitä Lerpan loitsuja ei kannatakaan lukea. Ne ovat vain Lerpan loruja. Puhdasta häränsontaa.

        Katos joulusontamatkailija-loruilija tavis taas avautui


      • 63NumBall

        En ollut en, en ole koskaan osannut kirjoittaa oikein, sihteeri hoiti oikeinkirjoituksen tarkastuksen duunissa ilmeisesti jonkinlainen lukihäiriö on ilmeisesti aika harvinainen, ja tietynlaisen älykkyyden merkki, en edes näe virheitä, mutta näen ne seuraavana päivänä... eli olisi helppoa oikolukea omat kirjoitukset seuraavana päivänä, jolloin ne olisi virheettömiä... mutta täällä se ei toimi... no jokaisella on ongelmansa, olen pärjännyt sen kanssa vajaa 60 vuotta enkä ota siitä mitään paineita... asiaa tutkittiin 80-90 luvulla jonkin verran, mutta ei siihen aikaan sille mitään tehty...


      • uskaltaakohankysyä
        63NumBall kirjoitti:

        En ollut en, en ole koskaan osannut kirjoittaa oikein, sihteeri hoiti oikeinkirjoituksen tarkastuksen duunissa ilmeisesti jonkinlainen lukihäiriö on ilmeisesti aika harvinainen, ja tietynlaisen älykkyyden merkki, en edes näe virheitä, mutta näen ne seuraavana päivänä... eli olisi helppoa oikolukea omat kirjoitukset seuraavana päivänä, jolloin ne olisi virheettömiä... mutta täällä se ei toimi... no jokaisella on ongelmansa, olen pärjännyt sen kanssa vajaa 60 vuotta enkä ota siitä mitään paineita... asiaa tutkittiin 80-90 luvulla jonkin verran, mutta ei siihen aikaan sille mitään tehty...

        Heips! Minä taisin jostakin lukea, että olit töissä armeijassa kouluttajana. Onko armeijan kouluttajillakin sihteerit? Varmaankin jos on joku kenraali tai jotain? Anteeksi että kysyin, silloin kun minä olin nuori, naiset eivät vielä päässeet armeijaan.


      • uskaltaakohankysyä

        Ohhoh! Pattayalla ja ympäristössä enemmin vuodessa kuin Suomessa useanvuoden aikana, siis tapahtuu kuolemaanjohtavia onnettomuuksia! Osaakohan kukaan kertoa mistä tämä johtuu? Entä onko tämä Pattayan seutu pahinta aluetta Thaimaassa, mitä siis näihin onnettomuuksien tulee. Mitä itse olen Thaimaassa käynyt, niin muualla on ollut paljon mutkikkaampia ja muutoinkin huonompia teitä.


      • UskallankohanVastata
        uskaltaakohankysyä kirjoitti:

        Heips! Minä taisin jostakin lukea, että olit töissä armeijassa kouluttajana. Onko armeijan kouluttajillakin sihteerit? Varmaankin jos on joku kenraali tai jotain? Anteeksi että kysyin, silloin kun minä olin nuori, naiset eivät vielä päässeet armeijaan.

        Naiset ja sihteeri on ollut ja on eri asia, sekä kun minä olin armeijassa, niin kapiaisilla oli sihteerit ja monen moista, minä esimerkiksi yhden esimiehen rakennuspiirustusten laatija ja rakennuskohteen rakennustyön henkilökohtaisesti vastuunalainen työnjohtaja palkkana pari viikkoa lomaa.
        Mailma on ihmeellinen.


      • Yhdyssana
        uskaltaakohankysyä kirjoitti:

        Ohhoh! Pattayalla ja ympäristössä enemmin vuodessa kuin Suomessa useanvuoden aikana, siis tapahtuu kuolemaanjohtavia onnettomuuksia! Osaakohan kukaan kertoa mistä tämä johtuu? Entä onko tämä Pattayan seutu pahinta aluetta Thaimaassa, mitä siis näihin onnettomuuksien tulee. Mitä itse olen Thaimaassa käynyt, niin muualla on ollut paljon mutkikkaampia ja muutoinkin huonompia teitä.

        Enemmin ?
        Useanvuoden ? Yhdyssana ?
        Kuolemaanjohtavia ? Yhdyssana ?


      • uskaltaakohankysyä
        UskallankohanVastata kirjoitti:

        Naiset ja sihteeri on ollut ja on eri asia, sekä kun minä olin armeijassa, niin kapiaisilla oli sihteerit ja monen moista, minä esimerkiksi yhden esimiehen rakennuspiirustusten laatija ja rakennuskohteen rakennustyön henkilökohtaisesti vastuunalainen työnjohtaja palkkana pari viikkoa lomaa.
        Mailma on ihmeellinen.

        Oletko sinä 63NumBall ja jos olet niin miksi vaihdoit nimimerkkiä?


      • UskalsinKysyäHähHääää
        uskaltaakohankysyä kirjoitti:

        Oletko sinä 63NumBall ja jos olet niin miksi vaihdoit nimimerkkiä?

        Sinähän olet rohkea kun uskallat kysellä, oletko Pattayan rakkaiden rohkein sen lisäksi että olet idioottien viisain ja fiksuin?


      • 63NumBall
        UskallankohanVastata kirjoitti:

        Naiset ja sihteeri on ollut ja on eri asia, sekä kun minä olin armeijassa, niin kapiaisilla oli sihteerit ja monen moista, minä esimerkiksi yhden esimiehen rakennuspiirustusten laatija ja rakennuskohteen rakennustyön henkilökohtaisesti vastuunalainen työnjohtaja palkkana pari viikkoa lomaa.
        Mailma on ihmeellinen.

        Riippuu tehtävästä joillain on jollain taas ei ole.... Yleensä kaikilla opistoinsinööreillä on...


      • kapparinpoika
        63NumBall kirjoitti:

        Riippuu tehtävästä joillain on jollain taas ei ole.... Yleensä kaikilla opistoinsinööreillä on...

        Niitä kutsutaan kirjureiksi armeijassa ja he olivat miespuoleisia alokkaita tai aliupseereja siihen aikaan kun sinä mukamas olit armeijan leivissä. Millään opistoinsinööreillä sellaisia ei ole ollut, eikä ole vieläkään.


      • eijumankekka
        63NumBall kirjoitti:

        En ollut en, en ole koskaan osannut kirjoittaa oikein, sihteeri hoiti oikeinkirjoituksen tarkastuksen duunissa ilmeisesti jonkinlainen lukihäiriö on ilmeisesti aika harvinainen, ja tietynlaisen älykkyyden merkki, en edes näe virheitä, mutta näen ne seuraavana päivänä... eli olisi helppoa oikolukea omat kirjoitukset seuraavana päivänä, jolloin ne olisi virheettömiä... mutta täällä se ei toimi... no jokaisella on ongelmansa, olen pärjännyt sen kanssa vajaa 60 vuotta enkä ota siitä mitään paineita... asiaa tutkittiin 80-90 luvulla jonkin verran, mutta ei siihen aikaan sille mitään tehty...

        Ettäkö 8000 tuntia koelentoja suorittaneella insinöörimajurilla oli armeijan puolesta oikein sihteeri? Wau! Kuiskutitko sen korvaan mitä sen piti kirjoittaa paperille ja kopioiko se myös sun luki ja puhehäiriön vai kirjoittiko puhtaaksi?
        Ei millään hyvällä mutta tuo kuulostaa enemmän vammaisten apukoulun oppilaan roolilta kuin insinöörilentäjän toimenkuvalta. Mikä se sellainen inssi on joka ei osaa kirjoittaa eikä laskea? Mitä virkaa sä siellä oikein toimitit?


      • 63NumBall

        Etkö ole koskaan saavuttanut vielä mitään, ei sihteeri ole mikään iso juttu, koskaan ollut, voihan se vaikuttaa sille jos ainoa saavutus on umpikumirenkainen vanha polkupyörä, mutta pikku juttu 30 vuoden työurassa.


      • lerpanseikkailut
        63NumBall kirjoitti:

        Etkö ole koskaan saavuttanut vielä mitään, ei sihteeri ole mikään iso juttu, koskaan ollut, voihan se vaikuttaa sille jos ainoa saavutus on umpikumirenkainen vanha polkupyörä, mutta pikku juttu 30 vuoden työurassa.

        Rentoudu Lerppa. Tottakai sinulla oli sihteereitä! Suomessa on sellainen kuin Sihteeriopisto sihteerien koulutusta varten ja heistä on oikein esittely valokuvatkin.
        Näpäkän näköiset referenssit heillä sihteereillä tuossa etupuolella leuan ja navan välimaastossa. 200 euroa per puhtaaksikirjoitus noin suunnilleen.
        Sinun sihteerisi olivat tosin vaan niissä isäsi kuukausijulkaisuissa, jotka ruskeassa kirjekuoressa jaettiin rintamamiestalonne postiluukkuun kerran kuussa ja jotka olivat niin mähmässä jo samana iltana että ne piti pihdeillä kantaa vanhaan tynnyriin poltettavaksi pihalle.
        Reilut kolme tunti Lerpan aamupuuroon aikaa. Nyt tutimammaa!


      • AviomiesHietaharjusta

        Mää oon nyt Pakistanissa... revi siitä ripuli peppu.


      • 36Aviomies

        Arvaa nouseeko minun ÄO yli sadan silloin kun minulla on hammaslääkärin pora suussani?


    • greg
    • dfsdrf

      Ei sinänsä mikään ihme, onhan siellä tolkuton liikenne ja varmaan pääasiassa moottoripyöräilijät kuolevat, niillä kun ajellaan koko perhekunta pyörän päällä ja ilman kypäriä.

    • Lerppauutisetvauhdissa

      Lerppauutiset aloittavat ennen kukonlaulua ja jatkavat vielä viimeisen kukonlaulun kajahdettua!
      Voi hyvänen aika sentään jääköhän lerppakanamuorin nahkamunat tänäänkin hautomista vaille, kun ahkera palstailu vie kaiken aikansa?

      • Kanamuorinhautomo

        Lerppakanamuori kyllä hautoo nahkamunat aina, Hiekkikseen on perustanut sateenkaarihautomon, jossa on päähautojana.


    • LuckyLasse

      Minä kerran en pattajalla kuolin, mutta nuolin aika paljon. En koskaan ole saanut tautia patilan typyköiltä, vaikka olen tehnyt kaikenlaista heidän kanssaan.

      • Nuolemisiin

        Sitä mitä olet nuollut, on nuollut myös Korealainen roskakuski, Thaikku riisinviljelijä, Venäläinen romukauppias, Arabi kamelin kesyttäjä, Kiinalainen kalanperkaaja, Savolainen tavis ja moni muu.


      • Eihaitaa
        Nuolemisiin kirjoitti:

        Sitä mitä olet nuollut, on nuollut myös Korealainen roskakuski, Thaikku riisinviljelijä, Venäläinen romukauppias, Arabi kamelin kesyttäjä, Kiinalainen kalanperkaaja, Savolainen tavis ja moni muu.

        No se on pesty välissä


      • HuoranPestyäPillua

        Hyvä että Pattayan rakkaat boissit ei oo nirsoja, kaikki huorat kelpaa kunhan vain pesevät pillunsa.


      • AmalianPesemätönKuksa
        HuoranPestyäPillua kirjoitti:

        Hyvä että Pattayan rakkaat boissit ei oo nirsoja, kaikki huorat kelpaa kunhan vain pesevät pillunsa.

        Eksä pese sitä koskaan?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe