Mua alko eilen nipistellä mahaan ja mahasta kuulu outoja ääniä ja ei oikein tee mieli syödä mitään, menkat alkamas? Jotain vakavampaa?
Menkat alkamassa?
7
494
Vastaukset
- näppylätjoparantuneet
Ihan on suu- ja sorkkataudin oireet.
- Susannaxx
Minkä?
- Susannaxx
Meneekö se ohi? Ainakin söin mysliä ja join vettä eikä oo enää hetkeen nipistelly eikä niitä ääniäkään ole kuulunut
- Susannaxx
Eikä mulla oo kuumetta eikä mitään näppylöitä nyt alkaa huolestuttamaan että onko jotain vakavaa😯
- järkipäähän
Oletko kuullut ikinä puhuttavan sellaisesta kuin nälkä?
- Nälkääää
Hahah! Sinulla taitaa olla vain nälkä.
- rghdrhrdfhdrhd
Kuukatiskiertoon ei kuulu mitään vatsan ääniä (paitsi tietysti sikiön sydänäänet raskaudessa). Tosin joillakin vatsa menee sekaisin kuukautisten aikana. Veikkaisin suolistovaivoja.
Itselläni kuukautisia edeltävä oire on joko nipistys tai terävä vihlonta alhaalla mahassa (kohdunkaulalla) tai sitten joskus tylpempi jomotus alaselällä, ihan kuin selkä olisi nopeasti kipeytynyt. Monesti tissitkin ovat kipeät. Ja oireet alkavat vähitellen jo viikkoa ennen vuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846