Kuuma viikonloppu

onlyme

Olimme tavanneet Juhan kanssa yhteisten tuttavien tupaantuliaisissa pari viikkoa aiemmin. Hän oli tummatukkainen, urheilullinen ja komea. Se oli alkanut pitkistä katseista, hymyistä, pienestä flirtistä. Tupareista olimme lähteneet kahdestaan vielä läheiseen baariin. Siinä vaiheessa olin tiennyt Juhasta vasta sen, että hän oli 35-vuotias anestesialääkäri. Ja sinkku - niin kuin minäkin. Viinilasillisen äärellä ja pikkuhiprakassa keskustelu oli edennyt pidemmälle ja baarista lähdettyämme tiesin jo sen, että hän etsi naista tositarkoituksella, ei harrastanut yhden illan suhteita ja piti hyvää seksiä suhteen kulmakivenä.

Alusta asti olin tuntenut välillämme valtavaa vetovoimaa. Herrasmiehenä Juha oli halunnut saattaa minut kotiin. Heinäkuinen yö oli lämmin ja kaupungin kadut hiljaisia, kun kävelimme kotiani kohti. Rappukäytävässä kotiovellani hän laski kätensä vyötärölleni ja katsoi syvälle silmiini. Hän suuteli minua pitkään ja tunsin halun kihelmöivän pitkin vartaloani. Sanoin Juhalle, että mieleni tekisi kutsua hänet sisälle, mutta se olisi vastoin kaikkia periaatteitani, sillä en halunnut edetä aivan niin nopeasti. Sen sijaan olimme sopineet menevämme elokuviin seuraavalla viikolla. Elokuvaillan päätteeksi hän oli kutsunut minut vanhempiensa kesähuvilalle seuraavaksi viikonlopuksi. Vanhemmat olivat matkoilla, joten saisimme viettää aikaa kahden. "Saadaan tutustua toisiimme aivan rauhassa," Juha oli sanonut ja hymyillyt ilkikurisesti. "Mä odotan sitä tosi paljon", olin sanonut ja tajunnut samalla, että halusin jo kiihkeästi tietää, mitä hyvä seksi tarkoitti Juhalle. Olin itse ollut pitkään sinkkuna, enkä ollut saanut kunnon panoa aikoihin. Halusin häntä valtavasti.

Odotin viikonloppua malttamattomana. Perjantaina töissä en meinannut jaksaa keskittyä, vaan ajatus vaelsi lakkaamatta Juhaan ja seuraavaan päivään, jolloin Juha oli aikonut tulla hakemaan minut. Asiaa ei parantanut sekään, että posti toi puolilta päivin työpaikalleni paketin. Ihmettelin paketin pienuutta ja kun avasin sen, sisältä paljastuivat strassikoristeiset helmistringit ja lappu, jossa luki: "Ajattelin, että saattaisit pitää näistä. Onneksi nähdään aamulla. J ". Ajatus stringeistä kiihotti minua ja olin iloinen, ettei kukaan työkavereista sattunut paikalle, kun avasin paketin.

Aamulla heräsin varhain ja aloin miettiä mitä pukisin päälleni. Siinä alastomana maatessani ajattelin Juhaa, vein toisen käteni rinnoilleni ja toinen eksyi kosketusta janoavalle pillunvaolleni. Pelkkä kuvitelma tulevasta viikonlopusta oli saanut vakoni kostumaan. Nousin ja puin ihanat helmistringit ylleni. Helmet painoivat ihanasti vakoani. Katsoin itseäni peilistä. Tissini eivät olleet pienet, eivätkä suuret vaan juuri sopivan kokoiset, pyöreät ja terhakkaat. Kiihottuneisuudestani johtuen nännit törröttivät kivasti. Katsoin posliinipilluani ja ajattelin, että helmistringit sekä näyttivät että tuntuivat todella kiihottavilta hieroessaan pilluvakoani. Vaikka olin aina nauttinut seksikkäistä alusvaatteista, helmistringejä minulla ei ollut aikaisemmin ollut. Puin lisäksi lyhyen farkkuhameen, joka matalan vyötärön vuoksi jätti takaa näkyviin stringien takana olevan strassikoristeen. Hyvähän Juhalle oli vihjata, että lahja oli otettu käyttöön, ajattelin ja hymyilin itsekseni. Rintaliivit päätin jättää pois. Valkoinen tyköistuva teepaita korosti tissejäni ja nännit törröttivät kankaan läpi. Laukkuun pakkasin seksikkäät valkoiset kolmiobikiniliivit , joiden laput peittivät vain vähän ja korostivat tissejä, sekä pikkuruisen stringalaosan. Niillä kelpasi ottaa aurinkoa, ajattelin.

Olin juuri syönyt aamupalan kun Juha soitti, että hän olisi tuotapikaa perillä. Sanoin tulevani alas kadulle. Hän kaartoi juuri paikalle, kun tulin alaovesta ulos. Juha nousi autosta, nosti laukkuni takakonttiin ja palasi luokseni. Hän oli pukeutunut shortseihin ja slimmiin teepaitaan, joka sopi hyvin hänen treenatulle yläkropalleen. Juha kietoi minut syliinsä, suuteli lämpimästi ja tunsin olevani kuin sulaa vahaa hänen käsissään.Pieni parransänki tuntui ihanalta kaulaa vasten ja hän laski kätensä hitaasti selkääni pitkin hameen verhoamille pakaroilleni. Helmistringien strassikoriste osui siinä hänen sormiinsa ja hän sanoi silminnähden kiihottuneella äänellä: "Toivottavasti lahja on ollut mieleinen?" "Kiitos, oikein mieleinen ja toimiva", sanoin itsekin kiihottuneesti nauraa kihertäen. Juha painoi minut hellästi mutta vaativasti autoa vasten ja tunsin reittäni vasten, että hänellä seisoi. "Mä haluaisin sut tässä ja nyt," hän sanoi käheästi, "Mutta jos kuitenkin maltettaisiin ajaa se puolen tunnin matka huvilalle saakka?, sanoin kiusoitellen ja istahdin etupenkille.

2

5650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onlyme

      Juha käynnistää auton ja lähdemme liikkeelle. Liikennevaloihin päästyämme hän siirtää kätensä reidelleni. Kuin kiusallaan käsi pysyy paikallaan vaikka haluaisin tuntea nuo sormet pillussani, joka suorastaan huutaa Juhan kosketusta. Liikennevaloissa hänen katseensa vaeltaa teepaidan läpi törröttäville nänneilleni ja siitä alas ruskettuneille säärilleni. Juhan katse nuolee vartaloani, nautin siitä ja vaistomaisesti käteni nousee puristamaan toista tissiäni ja pyöräytän toista nänniäni sormilla. Näen edelleen lupaavan kohouman hänen housuissaan. Seuraavissa liikennevaloissa kurottaudun suutelemaan häntä ja kuinka ollakaan käteni tunnustelee kuin vahingossa Juhan housujen kohoumaa.

      Pian saavummekin Juhan vanhempien huvilalle. "Upea paikka!", henkäisen. Huvila on moderni ja kauempana rannassa pilkottaa saunarakennus sekä laituri. Takapihalla on suuri terassi ja poreallas. Puitteet ovat täydelliset tätä viikonloppua ajatellen ja kuvittelen jo meidät nussimassa kiihkeästi porealtaassa. "Lähin naapuri on vajaan kilometrin päässä", eli täällä saadaan olla ihan rauhassa, Juha kertoo. Sisätilatkin ovat tyylikkäät ja avarat. Olohuoneessa on kaunis luonnonkivilohkareista muurattu avotakka. Mä teen parit illallisvalmistelut, joten sä voit vaikka käydä uimassa ja ottaa aurinkoa, jos haluat. "Jos olet varma, ettet kaipaa apua keittiöhommissa, niin voisin kyllä vaihtaa vaatteet ja ottaa hetken aurinkoa," sanon ja ajattelen laukussa olevia pikkubikineitäni. "Mut tuu sit pian seuraksi, sillä mä tarvitsen apua aurinkorasvan levittämisessä," hymyilen pilke silmäkulmassa, suutelen häntä ja katoan makuuhuoneeseen. Bikinit päälläni katson itseäni hyväksyvästi peilistä. Nostan vielä hiukset sykerölle ylös.

      Hetken kuluttua makoilen jo aurinkotuolissa sivellen aurinkovoidetta käsivarsiini. "Sulla on sit edelleen bikinit visusti päällä, vaikka naapureita ei ole mailla halmeilla," Juha toruu minua ilkikurisesti saapuessaan luokseni terassille ja ottaa samalla aurinkorasvapurkin käteensä. Siirryn hieman eteenpäin tehden Juhalle tilaa taakseni aurinkotuoliin. "Mä en ole kovin tottunut nakuilemaan," sanon. "Kyllä sä täällä vielä opit, Juha sanoo ja kaataa rasvaa kämmenelleen. Hän aloittaa pyörivin liikkein niskasta ja sivelee kämmenillään selkääni alas asti. Siitä lämpimät kädet siirtyvät kyljille ja nousevat bikinilappujen alareunoille. Kuin ohimennen tunnustellen sormet käyvät hetkenl bikinien reunan alla ja sipaisevat tissejä alhaalta. Sitten tunnen, kuinka Juha avaa bikinien hakaset ja niskassa olevan solmun. Hän suutelee niskaani ja kaulaani ja kädet siirtyvät samalla vaativina ja hellinä pyörittelemään tissejäni ja puristelemaan nännejäni. Huokailen syvään ja nojaan selkääni hänen rintaansa vasten. Kädet laskevat vatsaani pitkin alas käyvät kuin kiusoitellen häpykummulla. Tartun hänen käteensä ja vien sormet märkänä odottavalle pillulleni. Avaan itse stringien sivuilla olevat solmut ja paljas pilluni on nyt täysin hänen käsittelyssään. Hänen sormensa tekevät taikojaan, nussivat vakoani ja pyörittelevät nappulaani. "Aaaah", voihkin estottomasti ja kiemurtelen hänen sylissään. Onneksi kukaan ei kuule naimisemme ääniä, vaikka kiihkossani en oikeastaan enää edes välitä, vaikka kuulisikin. Nojaudun siitä eteenpäin ja asettaudun nelinkontin aurinkotuolille ja tarjoan pilluni hänen nuoltavakseen. "Nuole mua, anelen kiihkoissani, eikä Juha aikaile. Hänen kielensä lipoo taitavasti vakoani ja nussii kiimaista reikääni antaumuksella. Lopulta orgasmin aallot vyöryvät ylitseni voimakkaana ja tärisen hänen sylissään.

      Käännyn, suutelemme pitkään ja avaan nopeasti Juhan shortsit. Ihana, suuri kulli ponnahtaa esiin ja odottaa suihinottoa. Imen kullin päätä, nuolen sen vartta ja pumppaan sitä sormieni välissä. Juha huokailee kiihottuneena käsittelyssäni ja maistan spermatippojen maun suussani. "Mä haluan panna sua nyt", Juha sanoo ääni käheänä. Nousemme ja Juha ohjaa minut porealtaan luokse nojaamaan käsilläni sen reunaan. "Mun pillu on odottanut sun kullia koko viikon. Nai mua kovaa", suorastaan vaadin. Avaan jalkojani, notkistan selkääni ja tarjoan pilluani hänelle. Tunnen Juhan kullin muutaman tunnustelevan liikkeen pillunreiälläni. En kestä enää sekuntiakaan ja työnnän itseäni kullia vastaan niin, että se työntyy kerralla syvälle. "Aah, sulla on niin ihanan tiukka pillu", Juha huokailee kiihkoissaan. Sitten hän alkaa naimaan minua kiihtyvällä tahdilla. Samalla hän puristelee tissejäni ja pyörittelee klitoristani. Lopulta hän tarttuu käsillään lantiooni ja nussimisen tahti kiihtyy entisestään. Pyörittelen vielä itse nappulaani, eikä kestä enää kauan, kun tajunnanräjäyttävä orgasmi ravistelee koko kroppaa. "Aaaaaaah, aaaa-aaaaaah!", huudan. Juha voihkii ja huutaa samaan aikaan orgasmin kourissa. Tyydytettyinä ja raukeina siirrymme sohvalle sylikkäin suutelemaan ja lepäämään. Ihana viikonloppumme on vasta alussa!

    • xxxxxxxxxx

      hyvi jätkä osaa itteään kiihottaa laukesitko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe