taitanut siirtyä perussuomalaisiin,kun ei saanut vaikutettua omiin asioihinsa myönteisesti ja nytkin pettää oikeustaju kirjoituksissaan.Vaikkakin näinhän se on keskutalaisilla aina ollut,oma etu ensiksi sitten muut.Lienee olisi paras kun kasvattaisi villoja peräluukussa ja antaisi järkevämpien hoitaa kommentoinnin.Plokaataan pois,mutta kanasia saa haukkua se ei ole kiellettyä
Kepuli lautamies
9
716
Vastaukset
- Reikämiehiä
Etköhän nyt erehtynyt. Persuthan ovat ainoat jotka edes jotain yrittävät. Kepun voit toivottaa sinne ruskeaan reikään ja sinne joudat itsekin kun käytänkin sitä väärään tarkoituseenkin.
- VänkyräPersu
No jos kerran käytät sitä väärin niin mene sitten sinne
- miestaloonröhisemään
lautamies loikkasi kepuista persuihin,kiipeäähöhän teukun reittä myöten hallitukseen.Mitä sanovat seudulla kirjoittavat kanssasisaret,sekä muut tukijat kun menettivät äänitorvensa.
- Rajat.kiinni
Väärä tieto. Kyseinen henkilö on sitoutumattomissa ei persuissa. Persuilla on rajat ketkä otetaan porukkaan.
- koirathaukkuu
Hyvä tieto,onneksi ei ole pilaamassa Persuja.
- kjähjkäh
Sana lautamies,,onko vaitiolovelvollinen ilmaisemaan tietojaan ennen tuomionvahvistamista,vai saako mölistä mitä sylki suuhun tuo?
- Löylyälissää
Taas Teukkaa viedään linnasta linnaan,missä puolustus kuhnailee kun ei ole löylyä heittämässä,istuneekö löylykauhan päällä.
- Miksiainateuvo
Miksi aina Teuvoa moititaan, onhan tuolla valtuustossa ainakin yksi toinenkin rikollinen, joskin rikoksensa sovittanut henkilö. Hänen loikkaamisestaan vihreisiin olisin enemmän huolissani.
- TipunenVauhdissa
Taitaa loikkaaminen tarkoittaa ennemmin hamosen alle loikkaamista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972