Paras aina kiellettyä

Pysynpikkuveljenä

Paljon puhutaan sisarusten välisestä seksistä ja onhan sitä enemmän kuin kuvitellaankaan, itsekin tiedän tuttava naisen, jonka veli kävi läpi hänet ja sisarensa, siis oikeasti yhdynnässä.
On minullakin isosisko, pari vuotta vanhempi, nykyisin lähentelee kolmea kymppiä, itse tunsin kyllä olevani aina pikkuveli, välit meillä oli (ja ovat) kylläkin ihan hyvät.

Kun olin n. 13-14 v, niin alkoi hillitön "seisottaminen", hyvin muodostuneen siskon käytös muuttui hyvin eroottiseksi ja estottomaksi, ilmeisesti tarkoitus oli nimenomaan esitellä itseään minulle ja kiihottaa, käytiinhän sitä saunassa yhdessä ei siinä mitään, mutta muulla ajalla, etenkin kun olimme kaksistaan kotona vanhempien ollessa böndellä.
Oli hitaiden tanssien opettelua, alastomuutta syystä tai toisesta ja hänen mieliasusteensa oli pelkkä puolireiteen ulottuva T paita, erittäin kiihottava asuste, kun se antoi viitteitä siitä, ettei alla ollut muuta, ja minulla seisoi ja pakotti kahta kauheammin, varmaan oli tietoinen siitä ja liekö tarkoituskin.
Kun täytti 18 niin alkoi puheet kotoa muuttamisesta ja baareissakin käynnit, eräänä viikonloppuna olimme taas kaksin kotona "Marja" baarissa ja minä kotona ja kun menin sänkyyn siinä puolen yön jälkeen, niin seistä jöpötti ja pakotti tapansa mukaan, kun kuulin, että ulko-ovi kävi, niin tein sellaisen tempun, ilman housuja kun aina nukuin, että olin selällään nukkuvinani, peitto osin pois päältä ja seisova kalu paljaana, Marja katsoi hetken ovelta, meni sitten pois ja tuli uudestaan yöpaita päällä ja istui sänkyni laidalle, otti kiinni siitä kovana seisovasta kalusta ja alkoi runkata, alkoholin tuoksukin tuntui.
Olin heräävinäni, liikahdin ja sanoin jotain, että mitä sinä.., ole hiljaa nyt Marja sanoi ja jatkoi rauhallista liikettä, joka alkoi tuntua tosi nautinnolliselta, kun nautinto oli huipussaan, niin en voinut olla paikoillaan, kiemurtelin ja jotain ääniäkin päästelin, silloin Marjan hengitys muuttui kumman sihiseväksi, hän lisäsi vauhtia, orgasmi tuli ja spermat lensivät ylöspäin ainakin puoli metriä pudoten vatsalleni, Marja katseli hetken spermaista kättään ja lähti mitään sanomatta pois, suunnistin kohti kylpyhuonetta ja yritin varoa, ettei spermat tipu pitkin lattioita, tippui sitä kuitenkin.

Kun se kotoa muutto tuli ajankohtaiseksi, niin olimme viimeistä kertaa kaksistaan saunassa, pesujen ja suihkujen jälkeen Marja istui penkillä ja sanoi, että tules vähän tänne, kun menin hänen eteensä, niin jatkoi, että olen tainnut vähän kiusailla sinua, toivottavasti tämä korvaa sen, veti minut lähelleen ja teki ns. suihinoton, se kesti aika kauan, mutta silmissä musteni loppuhuipennuksessa, hyvä kun pysyin pystyssä.

On niistä jutuista joskus puhuttukin ihan myönteisissä merkeissä, että muistatko mitä silloin tehtiin, no varmasti..

7

10452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otitko mitään kuvia siitä? Pistä tänne jos otit.

      • Anonyymi

        Mistähän toi vanha juttuni on esiin kaivettu, no oon ottanut kuviakin, kun mieluusti oli mallina, sellaisia nättejä nudeja yhdessä katseltiinkin, ei vaan ole yhtään jäljellä enää.


    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit ja tunsit että kusettaa kamalasti.

    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit ja tunsit että kusettaa kamalasti.

    • Sisarusseksi on kauneinta ja sopuisinta seksiä. Ei voi kuvitellakaan, että sisaruksilla, jotka harrastavat herttaisuutta keskenään, olisi niin kylmät välit kuin monilla aviopuolisoilla.

      • Anonyymi

        Tytöillä on omat kehitykseen kuuluvat ikäkautensa, yksi on oman seksuaalisuuden esiintuominen, ei siinä ole kuitenkaan kysymys, että pitäisi olla seksisuhteessa kenenkään kanssa.
        Ei kuitenkaan voi ajatella, että näyttäytyisi alastomana miesopettajansa, tai muun vieraan henkilön seurassa, veli on kuitenkin sellainen henkilö, tuttu, turvallinen ja olosuhteiden pakostakin tulee näyttäydyttyä intiimisti, kun fyysisesti on kehittynyt "kukkaan" niin toivoisi huomiota ja kommentteja vaikkapa rinnoista ja muistakin muodoista.
        Jos on hyvät välit veljeen, niin voi tosiaan opetella hitaiden tanssimistakin ja painautua tiiviisti vastakkain, tuntea kovan elimen ihoaan vasten- kiihottuakin, usein tuli mieleen, että kun näkisi erektion, tai jopa masturboimisen, mieluiten salaa, ei vaan onnistunut minulla.
        On tietysti tapauksia, joissa toiminta on ollut raiskauksenomaista, tuossa jutussa kuitenkin kyse on ollut siitä kauniimmasta puolesta.
        Maiel.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tytöillä on omat kehitykseen kuuluvat ikäkautensa, yksi on oman seksuaalisuuden esiintuominen, ei siinä ole kuitenkaan kysymys, että pitäisi olla seksisuhteessa kenenkään kanssa.
        Ei kuitenkaan voi ajatella, että näyttäytyisi alastomana miesopettajansa, tai muun vieraan henkilön seurassa, veli on kuitenkin sellainen henkilö, tuttu, turvallinen ja olosuhteiden pakostakin tulee näyttäydyttyä intiimisti, kun fyysisesti on kehittynyt "kukkaan" niin toivoisi huomiota ja kommentteja vaikkapa rinnoista ja muistakin muodoista.
        Jos on hyvät välit veljeen, niin voi tosiaan opetella hitaiden tanssimistakin ja painautua tiiviisti vastakkain, tuntea kovan elimen ihoaan vasten- kiihottuakin, usein tuli mieleen, että kun näkisi erektion, tai jopa masturboimisen, mieluiten salaa, ei vaan onnistunut minulla.
        On tietysti tapauksia, joissa toiminta on ollut raiskauksenomaista, tuossa jutussa kuitenkin kyse on ollut siitä kauniimmasta puolesta.
        Maiel.

        Maiel, olet todellakin tavoittanut sisarusseksin ystävällisen puolen. Biologisista eroista johtuen nainen tarvitsee ennen kaikkea ihailua ja mies katseltavaa. Jos ei olla varsinaisessa yhdynnässä, sisko voi näyttää avointa vittuaan sormin levitettynä ja veli lausua kehuja vuolaasti sen ja siskonsa kauneudesta. Molemminpuolista ystävällisyyttä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe