Minkälainen paikka asua Kivikatu 7 kerrostalo?
Kivikatu 7
10
2264
Vastaukset
- ejfkkwjjfk
Kyttääjiä täynnä kuten koko Lahti.
- paljoneliöit
Onks kui kovat vuokrat?
- Vantsi
42neliöö 650 Euroa/kk.
- Anonyymi
Narkkareita asuu siinä talossa. Varastelee ja häiriköi ä. Vuokranantaja tai poliisi ei puutu asiaan vaikka siitä on valitettu ja ilmoitettu useasti.
- Anonyymi
Kaikki Kivikadun parittomat talot on täynnä ongelmatapauksia! Narkkareita, juoppoja ja muita häiriköitä. Porukkaa pahoinpidellään ja kuolee kuin kärpäsiä sateessa. Kierrä kaukaa koko Keijupuisto!
- Anonyymi
On kyllä omituinen paikka. Isännöitsijä ei vastaa kun yrittää häiriöistä kertoa.
- Anonyymi
Taitaa olla Liipolakin parempi.
- Anonyymi
Kukaan tervejärkinen ei muuta Kivikadulle. Oikea rikollisten mekka, huumekauppa kukoistaa, varkauksia tuon tuosta, hakkereita siellä täällä ja kirsikkana kakun päällä väkivalta ja henkirikokset.
Kierrä kaukaa koko paikka, Lahden pahimpia asuinalueita!!! - Anonyymi
Siellä yritettiin johonkin asuntoon mennä oven läpi. Ystävä muutti pois kun ei uskaltanut asua enää siinä talossa
- Anonyymi
Narkkareita, niitä asuu todella paljon Kivikadun taloissa. Aiheuttavat paljon vahinkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275