Sri Lanka vs. Thaimaa

Lande

Suunnittelen matkaa Sri Lankaan naisporukassa, onko se turvallinen paikka? Ei ole mukavaa jos koko ajan kulkiessa pitää vahtia selustaakin. Thaimaa on turvallinen mutta olisi mukava tutustua uuteen paikkaan. Miten Sri Lankassa kannattaa liikkua ja missä kannattaa käydä? Mikä on hyvä hotelli?

2

360

Vastaukset

• Olin viime talvena Sri Lankalla kaksin lapseni kanssa, emmekä tunteneet oloamme kertaakaan turvattomaksi. Paikalliset olivat ystävällisiä, auttavaisia ja kohteliaita. Liikkua kannattaa. Valassafari ja kansallispuistot kiersimme. Jo ajomatka oli elämys! Me olimme Riu Sri Lankassa, joka oli aivan huippuhotelli. Ehdottomasti suosittelen Sri Lankaa.

• Tammikuussa olimme kaksi 50+ ikäistä naista Sri Lankassa. Turvallista oli ja paikalliset mielellään tulivat juttelemaan ihan uteliaisuuttaan. Olimme omatoimisella kiertomatkalla eli max 2 yötä per hotelli. Suosittelen. Samalla kävimme myös Malediiveillä kun sinne on vaan tunnin lentomatka.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      126
      4522
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      98
      3710
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      184
      3704