supermarket manhattan

samatsäännötmolemmilla

varasti. 2 rasiaa viinirypäleitä 3e. supermarkettien yhteinen tarjous. myyjä veloitti 5,30e. varastamisesta kiinni jäänyt myyjä selitti syyksi syöttämättä jääneen koodin. annan asian tällä kertaa olla, mutta tulevaisuudessa tulen ilmoittamaan kaikki varkaudet suoraan poliisille.

16

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeilläsuomessa

kaupan varastaminen, ja asiakkaan varastaminen. laki on kaikkille sama, vain tuomiot vaihtelee. asiakas saa teosta sakkoja,, kaupalle taas ei tule mitään seuraamuksia.

• varkaatkuriin

Kannattaa vaatia ainakin matkakulut kun käy ilmoittamassa varkaudesta. Ruokavarasto hyvitti tuplana väärin laskutetut. Kuinkahan usein kassat ottaa erotuksen itselleen.

• huijattusatakertaa

ruokavarasto antoi rahat takaisin , ja tuotteen ilmaiseksi. kyllä loppui väärän hinnan ottaminen. samaa suosittelen manhattanille, lidlille, kuten muillekkin kaupoille. vedätys kyllä loppuisi aika nopeaan.

• Ruokavarastotakaisin

Ei ole Lidlissä sattunut minulle virheitä kertaakaan, mutta hintoja ja tuotteita puuttuu usein.

• jokapäivä

lidlissä vasta varkauksyrityksiä on pilvinpimein. niin kauan onnistuu kunnes tulee asiakas joka huomaa huijauksen. kyseinen ketju on surullisen kuuluisa kuulutuksesta, esimiestä tarvitaan kassalla.

• aikaharvoin

Niin, siellä tarvitaan esimies hyvityksiin tms, eihän se hujausta ole. Palautukset toimineet hyvin, vaikka en kaikkea halpaa roinaa ole viitsinytkään palauttaa.

• UnelmieniManhattan

Varokaa tällaista punaisten lappujen kikkaa: ensin kassa lyö täyden hinnan, sitten ikään kuin korjatakseen uudelleen täyden hinnan ja sen jälkeen 30 %:n alennuksen. Ellei kuittia kunnolla tarkista ja vaadi korjausta, asiakas maksaa alennetusta tuotteesta noin 70 % normaalihintaa enemmän. Tapahtunut selitetään kaupan taholta erehdykseksi. Uskoo ken tahtoo, minä en.

• sisäpiiri

liiterissä saa tuotteen palauttaa kassalle. siihen ei tarvita esimiestä. esimiestä tarvitaan kassalle, nappia painetaan ainoastaan kun kuitissa on eri hinta kuin hyllyssä. mainittakoon vielä, että hinta on AINA korkeampi kuin hyllyssä. kyseessä on tahallinen teko, koska kyseinen kuulutus on monta kertaa päivässä.

• pienipiiri

Höpöhöpö, minulla on esimies pyydetty juuri palautuksen takia kun kassa ei ole osannut tai saanut hyvittää itse, ehkä siinäkin on hintaraja. Varmaan niitä virheitä tapahtuu Lidlissäkin, minulle ei ole sattunut, muualla sitäkin enemmän. Missä tuollainen Lidl on? Minä olen kuullut yleensä vain että myyjää tarvitaan, kassa aukeaa, kassa sulkeutuu...

• sisäpiiri

koskaan ei ole kuulutusta myyjää tarvitaan, ainoastaan kuulutus kassa se ,ja se aukeaa. kaikissa muissa kaupoissa, paitsi liiterissä myyjä voi korjata huijauksensa ilman esimiestä. kaikkien liitereiden hinnat koodataan kassoihin samasta paikasta. esimiestä tarvitaan kassalle kuulutuksen kuulee miltei joka kerta kun siellä asioi.

• kuuletmitäkuvittelet

Useinkin myyjää tarvittu panttiautomaatille, joskus kassalle. Kassat vaihtuu usein, eivät aina osaa tehdä kaikkea.

• sisäpiiri

kassan tuolin vieressä on hälyttimet eri toiminnoille. väännän rautalankasta, hälytykset tulevat siis nauhalta. myyjää tarvitaan kassalle nauhoitetta ei ole olemassakaan, ja piste. henkilökuntaa tarvitaan panttiautomaatille nauhoite kyllä on. kannattaa aina pysyä totuudessa, kun tänne kirjoittelee.

• pysytotuudessa

Joudut sitten ilmesesti vastuuseen väitteistäsi, että kyse olisi aina varkauksista.

• Vianke

Alkaa säälittää kassanhoitajat, joita heti syytetään varkaiksi ja huijareiksi, jos ketjun johdossa ehkä vahingossa laitettu väärä hinta. Tajuattekste tampiot että jos kassa lyö hinnan koneeseen niin se raha täytyy myös löytyä kassaa laskettaessa. Ja tuskin nämä virheet on tahallisia kdtjuohjauksessakaan.

• huijarikauppias

aina kannattaa yrittää vilppiä, kun kiinni jäätyään ei tule mitään sanktiota. vaikka hintaero ei ole suuri, päivän mittaan satoja asiakkaita, niin eiköhän siitä parin työntekijän päiväliksa kerry. lehdissä kyllä ilmoitetaan tarjouksia, muttei sitä välttämättä olekkaan koodattu järjestelmään. sen verran yleistä nämä ovat, ettei kaikki voi olla vahinkoja.myymälävarkaalle tulee aina kiinni jäätyään sakko, eivätkä auta selitykset että jäi vahinkossa kärryn pohjalle.

• Nyt pelottaa mennä kyseiseen kauppaan, uskomatonta että tunnen tällaista pelkoa, mihin voi valittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      924
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe