Lyhyt kommentti tämän päivänsiin keskusteluin

KääLäy

Morjes kaverit!

Joku väitti tuolla, että puolustusvoimissamme ei ole ollut opistoinsinöörejä ja heillä "sihteereitä". Tuohon sihteeri nimitykseen en ota kantaa. En viitsi asiaa nyt tarkemmin tarkistaa tutuiltani, esim. evp. komentajakapteeni tutultani, jonka kanssa kävin viime kesällä purjehtimassa. En viitsi edes tarkistaa, että oliko hän pv:n palvelustaan erotessaan peräti komentaja, mutta insinööri hän kuitenkin oli myös. Jatkaa nyt lähes samoja "insinöörin" hommia siviilissä ja ainakin viime kesällä hänellä oli töissä myös "sihteeri".

24

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KääLäy

      Jatkan nyt vielä sen verran, että sattuneista syistä johtuen tunnen myös Thaimaasta armeijan upseereita, joilla on erikoiskoulutus ja jotka ovat uraansa jatkaneet siviilipuolella.

    • KääLäy

      Kysymys liittyen liikenneonnettomuuksiin Pattayan alueella.
      Joku tuolla ihmetteli, että miksi juuri Pattayan alueella niitä kuolemaan johtavana sattuu niin paljon. Ihmettelen samaa ja haluaisinkin tietää, että pitääkö tämä edes paikkaansa, että juuri Pattaya erottuisi jotenkin muusta Thaimaasta?

      • 63NumBall

        Netistä löytyy myös lähes reaaliaikainen tilasto liikennekuolemista, alueena chonburin alue on yksi maan pahimmista, syytä en tiedä... mutta näin on... jopa pahempi kuin miljoona kaupunki bangkok, syitä voisi kuvitella olevan, toki bangkokissa sattuu enemmän mutta on siellä kahdeksan miljoonaa ihmistäkin, eli kun suhteutetaan väkilukuun chonburin alue on yksi pahimmista, pelkästään sillä aluella sattuu enemman kuolemaan johtavia onnettomuuksia kuin koko suomessa usean vuoden aikana... Thaimaa taitaa olla maailman vaarallisin maa tieliikenteen osalta. tuolta näkee asian tarkemmin... http://www.thairsc.com/ee/en/


      • KääLäy
        63NumBall kirjoitti:

        Netistä löytyy myös lähes reaaliaikainen tilasto liikennekuolemista, alueena chonburin alue on yksi maan pahimmista, syytä en tiedä... mutta näin on... jopa pahempi kuin miljoona kaupunki bangkok, syitä voisi kuvitella olevan, toki bangkokissa sattuu enemmän mutta on siellä kahdeksan miljoonaa ihmistäkin, eli kun suhteutetaan väkilukuun chonburin alue on yksi pahimmista, pelkästään sillä aluella sattuu enemman kuolemaan johtavia onnettomuuksia kuin koko suomessa usean vuoden aikana... Thaimaa taitaa olla maailman vaarallisin maa tieliikenteen osalta. tuolta näkee asian tarkemmin... http://www.thairsc.com/ee/en/

        Kiitos 63NumBall asiallisesta kommentistasi ja hyvästä linkistä.


      • mee-nukkuun
        KääLäy kirjoitti:

        Kiitos 63NumBall asiallisesta kommentistasi ja hyvästä linkistä.

        Voi lerppa noita sun yksinpuheluitasi ja mielikuvitustasi... aivan kuin isättömällä pikkupojalla joka on katsellut liikaa teeveetä.


      • KääLäy
        mee-nukkuun kirjoitti:

        Voi lerppa noita sun yksinpuheluitasi ja mielikuvitustasi... aivan kuin isättömällä pikkupojalla joka on katsellut liikaa teeveetä.

        Kiitos sinulle mee-nukkumaan siitä, että nyt kirjoittelet omalla nimimerkilläsi.

        Kävin muuten aamulla kalassa. Arviolta kahdeksan kiloinen kuha pääsi karkuun. Kuusikiloisen haukimamman laskimme vapaaksi. Kolme kiloisen hauen otin ja perkasin jo. Mitähän siitä laittaisin, onko sinulla hyvää reseptiä antaa?


    • KääLäy

      Pari kysymystä liittyen jalkapalloon Thaimaassa:

      1.) minkä thaimaalaisen joukkueen logossa on tiikeri?

      2.) mainitse nimeltä vähintään kaksi suomalaista jalkapalloilijaa jotka ovat pelanneet Thaimaassa pelinumeronsa?

      • KääLäy

        Entä valmentajia kuten Mixy Paatelainen ja Mika Lönnström, tiedättekö kaverit, vastatkaa nyt tälle mun uudelle profiilille kun laitoin idioottilaiffiolemukseni nukkumaan,

        Älkää multa mitään kysykö älkää kysykö, sattuneesta syystä.


      • KääLäy

        Aviomies ei mitä ilmeisemmin pysty vastaamaan näihin kysymyksiini. Miksiköhän?

        Antakaas kun vastaan itse - Aviomiestä " ei kiinnosta" jalkapallo asuinmaassaan.


      • soisoiman
        KääLäy kirjoitti:

        Aviomies ei mitä ilmeisemmin pysty vastaamaan näihin kysymyksiini. Miksiköhän?

        Antakaas kun vastaan itse - Aviomiestä " ei kiinnosta" jalkapallo asuinmaassaan.

        Äläs nyt! Aviomies kertoi seuraavansa jalkapalloa koska (yllätys yllätys) isänsä oli Suomen maajoukkueen pelaaja. Vaikka Mixun nimen väärin kirjoittikin ja epäilee KääLäy nimimerkin olevan taas kerran saman henkilön, jota vastaan hän käy katkeraa taisteluaan maailman tappiin saakka.
        Tuo Kääläy on hän itse, jolla hän sekoittelee pakkaa ja kehuskelee NumBallia... Maailmanhistorian suurinta idioottia.


    • KääLäy

      Päiväisin keskusteluin mieluuni jolahti naapurin insinööri joka myös sisääni lorahti.

      Alkasi näpelöimään ja sanosin noh insinööri sen jatkaen kuteski ja minä ei insinööri ei voi ei insinööri voi insinööri insinööri aah nööri voi nööri aah aah nööri nööri nööri nööri nööööriiiiiiii.

      Sattuneista syistä.

      • KääLäy

        Kiitos vastauksestasi, kuka lienetkin, raukkamainen nimimerkkivaras.
        Vastauksesi kertonee jotain sinusta?
        Etkö ihan oikeasti parempaan pysty?
        Sattuneista syistä johtuen, säälin sinua.


      • KääLäy

        Olen kaikkien Kääläykusipäiden pääkääläy, en lainkaan raukkamaisempi kuin henkilöt joita aloituksessasi kavereiksi kutsut.
        Jos sinulla on sattuneita syitä sääliä nimimerkkivarkaita, voi sääliä laajemminkin.
        Mitä tulee kysymykseen etkö itse pysty parempaan, niin suosittelen puheittesi sijaan myös sanomaan jotain pelkkien tyypillisten kysymystesi sijaan.
        Säälikäämme toisiamme.
        Vastauksesi kertonee sinusta = Yleiset sanasi kun olet Laiffi.


      • KääLäy
        KääLäy kirjoitti:

        Olen kaikkien Kääläykusipäiden pääkääläy, en lainkaan raukkamaisempi kuin henkilöt joita aloituksessasi kavereiksi kutsut.
        Jos sinulla on sattuneita syitä sääliä nimimerkkivarkaita, voi sääliä laajemminkin.
        Mitä tulee kysymykseen etkö itse pysty parempaan, niin suosittelen puheittesi sijaan myös sanomaan jotain pelkkien tyypillisten kysymystesi sijaan.
        Säälikäämme toisiamme.
        Vastauksesi kertonee sinusta = Yleiset sanasi kun olet Laiffi.

        Aloitukseni oli tarkoitettu ihan kaikille kavereilleni täällä.
        Mitä ilmeisemmin sinä et halua olla kaverini? Kuinka ikävää, kuinka sääli.
        Mai Pen Rai - ihan varmasti pystyt kuitenkin vastaamaan varsinaisiin kysymyksiini, etkö vain?


    • KääLäy

      Jaahas ja morjens kaverit!

      Taidanpa mennä tästä jo nukkumaan....

      Mutta pitäisköhän vielä laittaa kello herättämään, että heti aamusta ehtisin lukemaan Pattayan tärkeimmät uutiset?

      • untaJaPuuroa

        Hienoa Lerppa. Aamu seiskalta tulee sitten puuro ja kaikilla on älyttömästi sihteereitä armeijassa. Minä olin ihan vaan TST pioneeri ja minulla oli kolme sihteeriä kirjaamassa miinan raivaukset ja sulutukset. Oi niitä aikoja kun säähavaintopallolla paineltiin pitkin taivaita.


    • KääLäy

      Dr. Aviomies, I Presume.

      Mikähän sinua oikeastaan nyppii?

      Kerro, ole ystävällinen?

    • OtaHanuriinPoju

      Sihteeri armeijassa leidiboy?

    • KääLäy

      Morjens kaverit!

      Mielenkiintoisia keskusteluita täällä tänään, taas. Joku alkaa olla epätoivoinen aloituksiensa ja kommenttiensa suhteen. Tämä on minun ensimmäinen kommentti tänään, mutta joku on jo "ansiokkaasti" nimimerkilläni kirjoitellut. Pitäisiköhän itkeä vai nauraa?

    • KääLäy

      Arvoisa aviomies. Hassua kuinka sinä et ole vieläkään pystynyt vastaamaan kysymyksiini. Miksi?

      • rekrek

        Rekisteröi nimimerkki, jos haluat ettei aviomies sitä käytä.


      • KääLäy
        rekrek kirjoitti:

        Rekisteröi nimimerkki, jos haluat ettei aviomies sitä käytä.

        Hyvä kommetti. Näin jo ajattelin tehdäkin, mutta huomasin että on mielenkiintoista seurata kuinka Aviomies reagoi kommentteihini ;)


    • pihvipaikka

      otsikko on jo tuttua tarkkislaisen käsialaa. täynnä virheitä. Puhutaan Pattayan menestyjästä, nuorekkaasta virillistä businessmiehestä.

    • KääLäy

      Hyvää iltapäivää ystävät hyvät!

      Kuinka imartelevaa onkaan, kun joku on taas tänään ehtinyt kirjoittaa nimimerkilläni. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe