Trademax kokemuksia

EiEnääIkinä

Olkaa tarkkoina Trademaxin kanssa. Mainostavat usein ilmaisia ja nopeita toimituksia. Täyttä tuubaa. Toimitukset vähintään 3 vkoa ja kun toimitus sitten joskus tapahtuu, jätetään se kadun varteen, oli kyseessä sitten painava sohvaryhmä, tai vaikka ruokapöytä. En suosittele, kotimaiset verkkokaupat ylivoimaisesti luotettavampia.

18

2926

Vastaukset

• Myös minä varoitan Trademaxista.Ostimme ruokaryhmän 6:lla tuolilla. Pitkä pöydän kansi alkanut taipua käytössä, tuolit kitisee, yhdestä tuolista pohjan ruuvi katkennut. Tuolit menettäneet muotonsa.Takuuaika vielä voimassa, mutta eivät kanna vastuutaan, vaan väittävät että kalustoa on käytetty väärin! Erittäin heikkolaatuinen kalusto. En todellakaan suosittele ko, verkkokauppaa.

• Välttäkää viimeiseen asti Trademaxia! Toimittavat mitä sattuu ja milloin sattuu eivätkä kanna vastuutaan. Tuotteet ovat myös erittäin heikkolaatuisia!

• Olen samaa mieltä. Minulla oli niin huono kokemus Trademaxilta, etten suosittele ketään tilaamaan sieltä.
      Ostin hyvään hintaan mustan sänkypaketin. Erittäin pitkä toimitusaika. Ensimmäisenä tuli sänky... joka oli tummanharmaa. Mietin, että onkohan tämä sävynä sitten "musta".. hieman olin kuitenkin skeptinen. Viikkoa myöhemmin tuli sängynpääty, joka oli täysin musta! Sänkypaketissa sängyllä ja päädyllä oli selvä väriero!! En voinut uskoa... tein heti reklamaation Trademaxille. Molemissa paketeissa värinä kuitenkin luki "black". Viimeinen kerta kun tilaan mitään sieltä.

• Samoin mä varoitan Trademaxista. Tilasin 50cm leveä kevyen seinähyllykön ja se toimitettiin kotiinkuljetuksella, kulut 30€!! Oma moka etten huomannut tarkistaa tilausvahvistusta, mut ihan absurdia.

• Lähetys katosi!! kuljetuksessa tai sitä ei oltu lähetetty ollenkaan !! Ulkoporeallas oli maksettu ja asialla oli kiire. Kun toimitusajaksi luvataan 8-15 päivää, sen tulisi pitää paikkansa. Meillä ajoissa ennen juhlia aloitettu terassi allasmonttuineen odotti keskeneräisenä 5 viikoa kunnes selvisi että koko lähetystä ei ole tulossakaan. Se oli kadonnut. Peruin kaupat ja sain rahani takaisin vasta 3 viikon päästä . Porvoolainen Veloxia toimi nopeasti, 2 vrk ja allas oli meillä. Luulen että mahdollisen huollon tai korjauksen - jos sellaista tarvetta onkaan , saa myös nopeammin kuin Trademaxilta.

• Niin se on munkin paketti kadonnut eikä puhettakaan että rahat tulisi takas asap

• Asiakaspalvelun puhelinnumerossa on vain tiedo milloin heille voi soittaa. Myös silloin kun ilmoitettu aika on :D
      Aika metkaa touhua.

Itsellä myös rapsun kolmen tonnin hankinta puulaakilta ollut vetämässä kesäkuun alusta. Ei mitään tapahtumia alkupeäisen kuljetustilauksen lisäksi noin kuukauteen.

Suattaapi olla että joku muukin voi on kiinnostunut rahoistani jos ei ala nopeesti jotain tapahtuun..

• Ulkoporeamme tilattu ja maksettu kk sitten ja ei näytä saapuvan. En suosittele kenellekkään tätä huijari yritystä!

• Just ehin alkuviikosta sopia svea ekonomin kanssa, että maksua pitää siirtää, kun ei tunnu tuotteita tulevan. Aikeissa oli myös kaupan purku. Noh, tyypillisestihhän allas tuli sit tänään - Oh'Joy!

Kommentoinkin tuolla ylempänä tuota puhelin sekoilua mikä noilla oli. Pitää varmaan antaa mahdollisuus sillekkin, että heillä vaan sattui olemaan joku kurssitus-, tai tyhypäivä tms.

Itse tein oston (ulkoporeallas) Touko-Kesäkuun taitteessa, kun tuotteen sai vielä jollain super alennuksella. Katsoin että väittivät varastotuotteeksi, niin odottelin kyllä nopeenpaa toimitusta. Toki loppupelissä siis kuukaudessa tuli. Minä otin laskulla svea ekonomilta, niin itse en ole vielä maksanut tuotetta. Maksupäivää siirrettiin tosiaan hiljattain vielä elokuulle, eli ehtinen vielä perehtyä altaaseen ennenkuin luovun rahoistani. Toki luottokortilla olisi ehkä ollut paremmat kuluttajan suoja-asiat. Masterilla kait joku takuukin tms.

Vielä tässä vaiheessa kuitenkin kohtuu myönteisin mielin. ..katotaan tarkemmin muuttuuko ääni kellossa kunhan saadaan vielä lopulliselle paikalleen ja ihan kylpykuntoon asti.

• Minulla ihan ok kokemus Trademaxista. Tilasin polyrottinkisia terassikalusteita 3 kpl ja toimitus kesti 15 vuorokautta. Paketit tuli ehjinä perille ja laatu vaikuttaa hyvältä edulliseen hintaan nähden. Tilausta pystyi seuraamaan DHL:n palvelusta. Ei nopein toimitus, mutta pysyi heidän antaman toimitusajan puitteissa. Uskaltaa tilata jatkossakin.

• Todella hidas toimitus, kesti 3 viikkoa saada yhdet verhot! Trademaxin etusivulla lukee vielä että nopea toimitus, just...en tilaa enää sieltä mitään.

• Tilasin ja maksoin sohvapöydän 2.8.2019. Tuotiin kotiin 12.9.2019. Toimitusaika 6 viikkoa! Kehuvat mainoksessaan nopeaa toimitusta.

• Tilasin varastotuotteen 3.9.2019 ...edelleen 24.9 odottelen mahtaakohan tällä viikolla saapua. Että se siitä nopeasta toimituksesta. On jo kohta maannut 4vrk Helsingin päässäkin paketit.

Marika

• Jos huomaatte niin trademax taitaa olla sama firma kuin kodin1. Ihan samanlaiset sivut. Ja kodin1 löytyy huonot arvostelut jo googlessakin. Älkää oikeasti pelätkö vaatia kaupalta vastuuta ja ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen!

• Tilasin sängynpäädyn Trademaxilta- sovin kuljetuksen kanssa puhelimessa tuontipäivämäärän. Ääni kertoi asian olevan sovittu ja ed.päivänä tulevan tekstarin.
      No- koko illan odottelin eikä minkäännököistä yhteydenottoa.

Lisäksi kaikki kadunvarsikuljetuksia- jättävät kadulle, eli joudut itse raahaamaan kaiken kotiin ja purkamaan kaiken.

Peruin koko homman, ei edes pahoittelua ja nyt saan maksaa kuljetuksesta ja palautuksesta yli viiskymppiä

VAROKAA NÄITÄ- TOINEN SAMANLAINEN ON KODIN YKKÖSEN NETTIKAUPAA

• Tilasin kaappisängyn jonka toimitus kesti n 3 vk ja sitten tuli patja ja viikko sen jälkeen sänky. Kun pääsimme kasaamaan sänkyä totesimme että kahteen kohtaan kiinnitys tapit liian lyhyet.
        Teimme reklamaation joka kesti ja kesti. Aina vaan pyysivät vielä tarkistamaan onko oikeat osat. Ei enään jaksanut sitä sähköposti rumbaa viikko tolkulla kun sänky levällään yhdessä huoneessa.
        Teimme päätöksen kasata sänky omalla tavalla. Eipä ole kuulunut sieltä reiluun viikkoon mitään. Eipähän tarvitse enää tilata mitään tuosta kaupasta!!!

• Joo meillä sama tilasin heiltä en suositelle tätä firma

• Tilattu 2 eri puutarhakaluste ryhmää. Toinen peruttiin kuukauden päästä ja toinen 3kk kuluttua. Selitys oli, että tuotetta ei ole enään saatavilla vaikka sitä myytiin monta viikkoa. sen jälkeen kun olin sen ostanut. Hyvin saivat korotonta lainaa minulta monta tonnia.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Kohukaunotar Sofia Belórf paljastaa urasuunnitelmansa Seiskalle: Bisnes käyntiin ennen lapsia!
    • Näistä vaatteista Johanna Tukiainen haaveilee lapsensa syntymän jälkeen: ”Kun olen päässyt takaisin kuosiin…”
    • Jännittävä pudotus Tähdet, tähdet -lähetyksessä - suosikkiartisti ulos kilpailusta!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia taas Stefun kanssa. Bailaamassa

Stefu pisti kuvia ig storyyn. Juhlat jatkuuuuu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1883