Trademax kokemuksia

EiEnääIkinä

Olkaa tarkkoina Trademaxin kanssa. Mainostavat usein ilmaisia ja nopeita toimituksia. Täyttä tuubaa. Toimitukset vähintään 3 vkoa ja kun toimitus sitten joskus tapahtuu, jätetään se kadun varteen, oli kyseessä sitten painava sohvaryhmä, tai vaikka ruokapöytä. En suosittele, kotimaiset verkkokaupat ylivoimaisesti luotettavampia.

37

18906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • decoration

      Myös minä varoitan Trademaxista.Ostimme ruokaryhmän 6:lla tuolilla. Pitkä pöydän kansi alkanut taipua käytössä, tuolit kitisee, yhdestä tuolista pohjan ruuvi katkennut. Tuolit menettäneet muotonsa.Takuuaika vielä voimassa, mutta eivät kanna vastuutaan, vaan väittävät että kalustoa on käytetty väärin! Erittäin heikkolaatuinen kalusto. En todellakaan suosittele ko, verkkokauppaa.

    • Petetty

      Välttäkää viimeiseen asti Trademaxia! Toimittavat mitä sattuu ja milloin sattuu eivätkä kanna vastuutaan. Tuotteet ovat myös erittäin heikkolaatuisia!

    • ÄläTilaa

      Olen samaa mieltä. Minulla oli niin huono kokemus Trademaxilta, etten suosittele ketään tilaamaan sieltä.
      Ostin hyvään hintaan mustan sänkypaketin. Erittäin pitkä toimitusaika. Ensimmäisenä tuli sänky... joka oli tummanharmaa. Mietin, että onkohan tämä sävynä sitten "musta".. hieman olin kuitenkin skeptinen. Viikkoa myöhemmin tuli sängynpääty, joka oli täysin musta! Sänkypaketissa sängyllä ja päädyllä oli selvä väriero!! En voinut uskoa... tein heti reklamaation Trademaxille. Molemissa paketeissa värinä kuitenkin luki "black". Viimeinen kerta kun tilaan mitään sieltä.

    • Anonyymi

      Samoin mä varoitan Trademaxista. Tilasin 50cm leveä kevyen seinähyllykön ja se toimitettiin kotiinkuljetuksella, kulut 30€!! Oma moka etten huomannut tarkistaa tilausvahvistusta, mut ihan absurdia.

    • Anonyymi

      Lähetys katosi!! kuljetuksessa tai sitä ei oltu lähetetty ollenkaan !! Ulkoporeallas oli maksettu ja asialla oli kiire. Kun toimitusajaksi luvataan 8-15 päivää, sen tulisi pitää paikkansa. Meillä ajoissa ennen juhlia aloitettu terassi allasmonttuineen odotti keskeneräisenä 5 viikoa kunnes selvisi että koko lähetystä ei ole tulossakaan. Se oli kadonnut. Peruin kaupat ja sain rahani takaisin vasta 3 viikon päästä . Porvoolainen Veloxia toimi nopeasti, 2 vrk ja allas oli meillä. Luulen että mahdollisen huollon tai korjauksen - jos sellaista tarvetta onkaan , saa myös nopeammin kuin Trademaxilta.

      • Anonyymi

        Niin se on munkin paketti kadonnut eikä puhettakaan että rahat tulisi takas asap


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelun puhelinnumerossa on vain tiedo milloin heille voi soittaa. Myös silloin kun ilmoitettu aika on :D
      Aika metkaa touhua.

      Itsellä myös rapsun kolmen tonnin hankinta puulaakilta ollut vetämässä kesäkuun alusta. Ei mitään tapahtumia alkupeäisen kuljetustilauksen lisäksi noin kuukauteen.

      Suattaapi olla että joku muukin voi on kiinnostunut rahoistani jos ei ala nopeesti jotain tapahtuun..

    • Anonyymi

      Ulkoporeamme tilattu ja maksettu kk sitten ja ei näytä saapuvan. En suosittele kenellekkään tätä huijari yritystä!

    • Anonyymi

      Just ehin alkuviikosta sopia svea ekonomin kanssa, että maksua pitää siirtää, kun ei tunnu tuotteita tulevan. Aikeissa oli myös kaupan purku. Noh, tyypillisestihhän allas tuli sit tänään - Oh'Joy!

      Kommentoinkin tuolla ylempänä tuota puhelin sekoilua mikä noilla oli. Pitää varmaan antaa mahdollisuus sillekkin, että heillä vaan sattui olemaan joku kurssitus-, tai tyhypäivä tms.

      Itse tein oston (ulkoporeallas) Touko-Kesäkuun taitteessa, kun tuotteen sai vielä jollain super alennuksella. Katsoin että väittivät varastotuotteeksi, niin odottelin kyllä nopeenpaa toimitusta. Toki loppupelissä siis kuukaudessa tuli. Minä otin laskulla svea ekonomilta, niin itse en ole vielä maksanut tuotetta. Maksupäivää siirrettiin tosiaan hiljattain vielä elokuulle, eli ehtinen vielä perehtyä altaaseen ennenkuin luovun rahoistani. Toki luottokortilla olisi ehkä ollut paremmat kuluttajan suoja-asiat. Masterilla kait joku takuukin tms.

      Vielä tässä vaiheessa kuitenkin kohtuu myönteisin mielin. ..katotaan tarkemmin muuttuuko ääni kellossa kunhan saadaan vielä lopulliselle paikalleen ja ihan kylpykuntoon asti.

    • Anonyymi

      Minulla ihan ok kokemus Trademaxista. Tilasin polyrottinkisia terassikalusteita 3 kpl ja toimitus kesti 15 vuorokautta. Paketit tuli ehjinä perille ja laatu vaikuttaa hyvältä edulliseen hintaan nähden. Tilausta pystyi seuraamaan DHL:n palvelusta. Ei nopein toimitus, mutta pysyi heidän antaman toimitusajan puitteissa. Uskaltaa tilata jatkossakin.

      • Anonyymi

        Mutta auta armias jos joudut palauttamaan. Ole varovainen!


    • Anonyymi

      Todella hidas toimitus, kesti 3 viikkoa saada yhdet verhot! Trademaxin etusivulla lukee vielä että nopea toimitus, just...en tilaa enää sieltä mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin sohvapöydän 2.8.2019. Tuotiin kotiin 12.9.2019. Toimitusaika 6 viikkoa! Kehuvat mainoksessaan nopeaa toimitusta.

    • Anonyymi

      Tilasin varastotuotteen 3.9.2019 ...edelleen 24.9 odottelen mahtaakohan tällä viikolla saapua. Että se siitä nopeasta toimituksesta. On jo kohta maannut 4vrk Helsingin päässäkin paketit.

      Marika

    • Anonyymi

      Jos huomaatte niin trademax taitaa olla sama firma kuin kodin1. Ihan samanlaiset sivut. Ja kodin1 löytyy huonot arvostelut jo googlessakin. Älkää oikeasti pelätkö vaatia kaupalta vastuuta ja ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen!

    • Anonyymi

      Tilasin sängynpäädyn Trademaxilta- sovin kuljetuksen kanssa puhelimessa tuontipäivämäärän. Ääni kertoi asian olevan sovittu ja ed.päivänä tulevan tekstarin.
      No- koko illan odottelin eikä minkäännököistä yhteydenottoa.

      Lisäksi kaikki kadunvarsikuljetuksia- jättävät kadulle, eli joudut itse raahaamaan kaiken kotiin ja purkamaan kaiken.

      Peruin koko homman, ei edes pahoittelua ja nyt saan maksaa kuljetuksesta ja palautuksesta yli viiskymppiä

      VAROKAA NÄITÄ- TOINEN SAMANLAINEN ON KODIN YKKÖSEN NETTIKAUPAA

      • Anonyymi

        Tilasin kaappisängyn jonka toimitus kesti n 3 vk ja sitten tuli patja ja viikko sen jälkeen sänky. Kun pääsimme kasaamaan sänkyä totesimme että kahteen kohtaan kiinnitys tapit liian lyhyet.
        Teimme reklamaation joka kesti ja kesti. Aina vaan pyysivät vielä tarkistamaan onko oikeat osat. Ei enään jaksanut sitä sähköposti rumbaa viikko tolkulla kun sänky levällään yhdessä huoneessa.
        Teimme päätöksen kasata sänky omalla tavalla. Eipä ole kuulunut sieltä reiluun viikkoon mitään. Eipähän tarvitse enää tilata mitään tuosta kaupasta!!!


    • Anonyymi

      Joo meillä sama tilasin heiltä en suositelle tätä firma

    • Anonyymi

      Tilattu 2 eri puutarhakaluste ryhmää. Toinen peruttiin kuukauden päästä ja toinen 3kk kuluttua. Selitys oli, että tuotetta ei ole enään saatavilla vaikka sitä myytiin monta viikkoa. sen jälkeen kun olin sen ostanut. Hyvin saivat korotonta lainaa minulta monta tonnia.

    • Anonyymi

      Ei enää ostoksia Trademaxilta. Olen kaksi kertaa tilannut, ja molemmilla kerroilla tuli rikkinäinen tuote. Tilasin onneksi laskulla, mutta Trademax ei ilmoitakaan Svealle, että tuote on palautunut. Niinpä Svea lähettää karhut. Täysin epäluotettava firma, joka on samaa ketjua ilmeisesti KODIN1;n kanssa. En tilaa kolmatta kertaa, enkä suosittele muillekaan.

    • Anonyymi

      Vielä pahempaa. Luvattu 5-8 päivää, joka muuttui 8 viikoksi, eikä mitään tiedotusta asiakkaalle, ellen itse soittaisi ja kysyisi ei tulisi mitään tietoa. Törkeä palvelu joulupyhien tiennoilla. Oltiin uskossa että saamme sohvan, nyt Jouluna ollaan ilman, jos ilmoittaisivat voisimme hankkia muualta. TÖRKEÄ TÖRKEÄ TÖRKEÄ . EN IKINÄ SUOSITTELISI KENELLE!!!

    • Anonyymi

      Mitään isoa ei kannata tilata ! Tilasin nojatuoli, joka oli aivan kelvoton. Toimitus maksoi 49.95 ja palautus saman verran !!!

    • Anonyymi

      Voi h...kauhulla odotan tulevaa, tilasin tarvaraa Trademaxilta. Ei yhtään positiivista kirjoitusta. Jos kaikki menee hyvin kirjoitan tänne...

      • Anonyymi

        Vastaus edelliseen kommenttiini: Tilaamani pöytä saapui tänään lauantaina, pyhien jälkeen. Kaunis upea pöytä, vastaa kuvia mainoksessa. Käyttökokemuksia ei tietysti vielä ole, mutta hyvältä näyttää. Kuljetus erinomainen Hakosen laatu. Ei mitään moitittavaa. Onneksi en lukenut näitä kommentteja ennen tilaustani. Alennukset vaihtelevat, kannattaa seurata että tilaa tuotteen edullisena ajankohtana.


      • Anonyymi

        Hei ! Olen tilannut Trademaxilta erilaisia tuotteita monta kertaa vuosien varrella. Ei mitään valittamista vaan toimitus ollut suht nopeeta ja tuotteet hyvälaatuisia. Esim iso kaappi laadukas, siististi valmistettu ja ollut käytössä jo monta vuotta. Myös hylly, kellot ja sisustustuotteet ok, hyvin ovat pysyneet ns kuosissaan. Ja taatusti olisin palauttanut jos olis muuta kuin luvattu! Eli tässä nyt ainakin yksi tyytyväinen asiakas. Hyvää talven jatkoa kaikille!


      • Anonyymi

        Olen trademaxilta kaksi sohvaa ostanut. Ne olivat ainakin hyviä ja vuosia molemmissa on istuttu. Vähän on toisessa sohvassa selkänojan tyynyt menettäneet muotoaan, mutta niillä on kyllä hypitty pompittu ja tehty majoja. Ei pahaa sanottavaa, vähän näiden kommenttien jälkeen pohdin kyllä uskaltaako sänkyä sieltä tilata. Toisaalta jokainen firma mitä olen katsonut on haukuttu pystyyn. 🤣 paitsi isku


    • Anonyymi

      Ajattelin tilata, mutta asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiin 2 viikossa, niin luovun ajatuksesta, onneksi luin myös nämä tekstit

    • Anonyymi

      Heips, pelkäsin kuinka käy. Trademaxilta tilasimme ulkoporeammeen. 3vk:a meni toimituksessa. Ja vaikka kadunvarsitoimitus ,niin hakosen pojat ajoivat ovelle kun kysyin.

      Ihan paras amme mitä vaan voi olla kaikkineen lisineen😍

    • Anonyymi

      Varokaan Trademaxia. Trademax ei vastaa viallisten toimitustensa korjaamisesta. Suosittelen vahvasti harkitsemaan ennen tilaamista Trademaxinkautta.

    • Anonyymi

      Tilasin tilanjakajan/sermin ja jo tuotaessa pahvilaatikko haisi maakellarille/mullalle. Avatessa tuote oli yltäpäältä homeessa!!! Asiakaspalvelu ei vastaa. Ei enää ikinä. En suosittele.

    • Älkää ostako Trademaxilta mitään! Tuotteen kuvaus netti-sivulla on harhaanjohtava. Kyselyyn vastatiin harhaanjohtavasti. Heidän ”korkeakiilto” – tuotteilla ei ole mitään tekemistä korkeakiillon kanssa! Laatu on täysin kelvoton. Tilattiin 2 korkeakiilto senkkiä. Niin kelvotonta laatua ole koskaan nähnyt. Viimeistely on kelvotonta, ruuvit vinot, laatikkoja ei pysty normaalilla tavalla avaamaan eikä sulkemaan. Kasauksessa kaikki ruuvin ovat osoittautunee liian pitkäksi ja pinnat menivät rikki. Onneksi toista pakkausta edes avattu. Katsotaan miten vastaavat reklamaation ja kuinka nopeasti. Ei ollut edes kovin halpa tuote – 249 euroa. Mene nyt suoraan katopaikalle, jos eivät suostu hakemaan takaisiin koottuna.

    • Anonyymi

      Joo, Kos-matosta irtoaa päällikangas ja matto ollut vasta kolme viikkoa lattialla. Käyttökelvoton.
      Ei enää koskaan tätä firmaa. Alkaa olla meikäläisen nettiostokset loppusuoralla..

    • Anonyymi

      Norjassa saman firman kanssa samat ongelmat ja juuri tänä aamuna olin yhteydessä paikalliseen kuluttajasuojaan josta sain neuvoja miten toimia tuon firman kanssa että saan rahat pois sieltä.

    • Anonyymi

      Yritin kans sohvaa täältä tilata, jo tilatessa tuli ilmoitus että jokin meni pieleen ole yhteydessä asiakas tukeen. No aattelin ettei siinä mitään tilataan muualta, sitten parin päivän päästä huomasin että sähköpostiin oli tullut tilausvahvistus vaikkei tilaus mennyt edes läpi! Nyt peruutin sen ja jännityksellä odottelen et saanko 150e laskun kuljetuksesta ja palautuksesta, vaikken periaatteessa edes mitään tilannu ainakaan tietoisesti. Aikamoiselta huijari firmalta vaikuttaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilasin BeBasis joustavat tuolinpääliset. Paketti painoi alle kilon , mutta toimitus 29,95€ päälliset huonolaatuista, kuin alusvaate trikoota. Jouduin palauttamaan, palautus maksoi saman verran. Tuli huonolle kokemukselle hintaa. Älkää siis tilatko tuolta mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin pari vuotta sitten senkin, ei moitittavaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe