Nyt pyrkivät ajamaan kainuulaisia Naton kannattajaksi?
Kainuun Sanomilla uusi provokaation kohde?
7
284
Vastaukset
- natoonEI
Kainuun Sanomat kumartaa kokoomuksen suuntaan ja pyllistää muille puolueille.
- Kostamuksen_kohinaa
Törkeäähän tuo on. Ei Suomi tietenkään saa Volodja-sedän kiusaksi hankkia mikäänlaista sotilaallista apua puhumattakaan liittolaisista. Eikä tuollaisesta saisi oikeastaan puhuakaan.
- Sotajärjestö
Ennen oli varovaisen myönteinen Natolle, mutta kun olen nähnyt kuinka Usa omaa etupiiriään laajentaessaan järjestelee vallankaappauksia.\sisällis-sotiaan Syyriaan ja Ukrainaan niin olen tullut siihen tulokseen että tästä sotajärjestöstä on pysyttävä erossa.
- Rauhanjärjestö
Onneksi venäläiset saivat omat rauhanaseensa Itä-Ukrainaan. Milloinkahan he tuovat ne Suomeen?
- lehdistöneuvos
Kainuun Sanomaton säälittävä läpyskä
- Haihtuvia
No jos on provokaatio, niin missä kohdeyleisö? Ihan sama, mitä kirjoittelevat, meillä ei lueta eikä naapurissakaan.
Jotain maakunnalle tärkeää olisivat voineet äänekkäästi puolustaa, kuten OKLää.
Mutta yhteisvoimaa ei enää löydy, Kainuun radiokin on ihan paskanjauhaja.
Toista oli ennen, kun täältä voimat kerättiin yhteisen päämäärän eteen, jotain saatiin aikaiseksikin. Maakuntahenkeä oli.
Nyt vaan kaikki haihtuu ilman vastalauseita. - eisotaa
Nato on puolustusliitto. Suomen pitää itse puolustaa itseään, mutta ei enää koskaan yksin (Talvisota).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497