Nyt pyrkivät ajamaan kainuulaisia Naton kannattajaksi?
Kainuun Sanomilla uusi provokaation kohde?
7
275
Vastaukset
- natoonEI
Kainuun Sanomat kumartaa kokoomuksen suuntaan ja pyllistää muille puolueille.
- Kostamuksen_kohinaa
Törkeäähän tuo on. Ei Suomi tietenkään saa Volodja-sedän kiusaksi hankkia mikäänlaista sotilaallista apua puhumattakaan liittolaisista. Eikä tuollaisesta saisi oikeastaan puhuakaan.
- Sotajärjestö
Ennen oli varovaisen myönteinen Natolle, mutta kun olen nähnyt kuinka Usa omaa etupiiriään laajentaessaan järjestelee vallankaappauksia.\sisällis-sotiaan Syyriaan ja Ukrainaan niin olen tullut siihen tulokseen että tästä sotajärjestöstä on pysyttävä erossa.
- Rauhanjärjestö
Onneksi venäläiset saivat omat rauhanaseensa Itä-Ukrainaan. Milloinkahan he tuovat ne Suomeen?
- lehdistöneuvos
Kainuun Sanomaton säälittävä läpyskä
- Haihtuvia
No jos on provokaatio, niin missä kohdeyleisö? Ihan sama, mitä kirjoittelevat, meillä ei lueta eikä naapurissakaan.
Jotain maakunnalle tärkeää olisivat voineet äänekkäästi puolustaa, kuten OKLää.
Mutta yhteisvoimaa ei enää löydy, Kainuun radiokin on ihan paskanjauhaja.
Toista oli ennen, kun täältä voimat kerättiin yhteisen päämäärän eteen, jotain saatiin aikaiseksikin. Maakuntahenkeä oli.
Nyt vaan kaikki haihtuu ilman vastalauseita. - eisotaa
Nato on puolustusliitto. Suomen pitää itse puolustaa itseään, mutta ei enää koskaan yksin (Talvisota).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618490- 1384810
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.364190- 213478
- 233012
- 292897
- 602892
- 252360
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4102264- 322229