Eräs SUTin perustaja sai lähtöpassit !

onkohan-näin

Kuulin että eräs tunnettu henkilö oli aikanaan aktiivi perustamaan SUT:in, mutta eipä kauan mennyt kun sukset menivät ristiin muiden henkilöiden kanssa. Lähtöhän siitä sitten tuli.
Nykyään kyseinen hemmo on niin kyrsiintynyt koko ufoilmiöihin kaikkine juttuineen, hänelle tuli tuosta erittäin vakava mieltä rasittava rakkaus-vihasuhde. Hänen elämänsä pyörii nykyään pelkästää ufoilmiöiden systemaattiseen herjaamiseen ja jopa henkilökohtaisiin loukkauksiin. Se jätti todella syvät jäljet hänen psyykkeensä ja pikku egoonsa, eikä hän pääse siitä mitenkään irti. Onhan se aika uskomatonta ollakseen totta!

11

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dor.gezy

      Jos en pahasti erehdy kyseessä on se eräs jatkuvasti inisevä insirööri, meniköhän oikein?
      Tuo ei tosiaanka tule monien kanssa toimeen, aina pitäisi olla samaa mieltä asioista.

      • 1X2

        Sanoisin 64-binäärijärjestelmän todennäköisyydellä, että kyseessä on se kaikkien tuntema liiterimies ex-varaktori. Ehkä muutamat henkilöt edelleenkin ihannoivat sitä maasta taivaaseen, vaikka hän on pesunkestävä ateisti. Hänen missionsa on pelkästään manipuloiva, häiriköidä ja trollata palstalta kaikki asiallinen keskustelu ufoilmiöistä.


      • Väärinmenikaikki
        1X2 kirjoitti:

        Sanoisin 64-binäärijärjestelmän todennäköisyydellä, että kyseessä on se kaikkien tuntema liiterimies ex-varaktori. Ehkä muutamat henkilöt edelleenkin ihannoivat sitä maasta taivaaseen, vaikka hän on pesunkestävä ateisti. Hänen missionsa on pelkästään manipuloiva, häiriköidä ja trollata palstalta kaikki asiallinen keskustelu ufoilmiöistä.

        Sinä et näköjään tiedä edes mitä tarkoittaa binäärijärjestelmä joka opetetaan jo peruskoulussa ylä-asteella. Ilmeisesti kompetenssisi ei riittänyt peruskoulun oppimäärän sisäistämiseen. Ei Varaktorilla taida ikä riittää ollakseen SUTin perustajajäsen. Liekö kukaan heistä enää edes hengissä? Itsesi kanssa näköjään osaat keskustella...


      • Väärinmenikaikki kirjoitti:

        Sinä et näköjään tiedä edes mitä tarkoittaa binäärijärjestelmä joka opetetaan jo peruskoulussa ylä-asteella. Ilmeisesti kompetenssisi ei riittänyt peruskoulun oppimäärän sisäistämiseen. Ei Varaktorilla taida ikä riittää ollakseen SUTin perustajajäsen. Liekö kukaan heistä enää edes hengissä? Itsesi kanssa näköjään osaat keskustella...

        Olen ollut 4v kun SUT perustettiin joten rohkenen epäillä, että minulla olisi ollut jotain tekemistä asian kanssa.


      • joooko
        BFO kirjoitti:

        Olen ollut 4v kun SUT perustettiin joten rohkenen epäillä, että minulla olisi ollut jotain tekemistä asian kanssa.

        Etkä ole ollut misään tekemisessä ko. seuran kanssa?


    • voipiolla

      Saattaahan olla toinen insinöörikin.

    • tutkitaanasiaa

      Aloitetaan tästä ketjusta. Kumpi tässä esittää herjaavia ja loukkaavia väitteitä, ketjun aloittaja vaiko Varaktori?

      • VaraktofiiliAsialla

        Ainakin eräs kymmenen vuotta varaktoria pakkomielteenään pitänyt luku- ja kirjoitushäiriöinen sekä vainoharhainen ufoääliö luulee olevansa jokin suurikin inkvisiittori.


      • VaraktofiiliAsialla kirjoitti:

        Ainakin eräs kymmenen vuotta varaktoria pakkomielteenään pitänyt luku- ja kirjoitushäiriöinen sekä vainoharhainen ufoääliö luulee olevansa jokin suurikin inkvisiittori.

        Kaikkein erikoisemmaksi tämän asian tekee se, että tyyppi ei ilmeisesti kykene kirjoittamaan palstan aiheesta eli ufoista yhtään mitään. On vaikea ymmärtää miten pystyy noin verisesti suututtamaan jonkun aiheella josta tämä ei tiedä mitään.


      • asiallinenko

        Onko koskaan varaktori sanonut toisia kirjoittajia esim. idiooteiksi ?


    • Vanhakokemus

      En tunne näitä sisäpiirin juttuja mutta nähtyäni jonkun videon epäilisin täällä olevan joku kynttilämies hääräämässä kaikenaikaa eri nikeillä ja tunnuksilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe