Kuulin että eräs tunnettu henkilö oli aikanaan aktiivi perustamaan SUT:in, mutta eipä kauan mennyt kun sukset menivät ristiin muiden henkilöiden kanssa. Lähtöhän siitä sitten tuli.
Nykyään kyseinen hemmo on niin kyrsiintynyt koko ufoilmiöihin kaikkine juttuineen, hänelle tuli tuosta erittäin vakava mieltä rasittava rakkaus-vihasuhde. Hänen elämänsä pyörii nykyään pelkästää ufoilmiöiden systemaattiseen herjaamiseen ja jopa henkilökohtaisiin loukkauksiin. Se jätti todella syvät jäljet hänen psyykkeensä ja pikku egoonsa, eikä hän pääse siitä mitenkään irti. Onhan se aika uskomatonta ollakseen totta!
Eräs SUTin perustaja sai lähtöpassit !
11
350
Vastaukset
- dor.gezy
Jos en pahasti erehdy kyseessä on se eräs jatkuvasti inisevä insirööri, meniköhän oikein?
Tuo ei tosiaanka tule monien kanssa toimeen, aina pitäisi olla samaa mieltä asioista.- 1X2
Sanoisin 64-binäärijärjestelmän todennäköisyydellä, että kyseessä on se kaikkien tuntema liiterimies ex-varaktori. Ehkä muutamat henkilöt edelleenkin ihannoivat sitä maasta taivaaseen, vaikka hän on pesunkestävä ateisti. Hänen missionsa on pelkästään manipuloiva, häiriköidä ja trollata palstalta kaikki asiallinen keskustelu ufoilmiöistä.
- Väärinmenikaikki
1X2 kirjoitti:
Sanoisin 64-binäärijärjestelmän todennäköisyydellä, että kyseessä on se kaikkien tuntema liiterimies ex-varaktori. Ehkä muutamat henkilöt edelleenkin ihannoivat sitä maasta taivaaseen, vaikka hän on pesunkestävä ateisti. Hänen missionsa on pelkästään manipuloiva, häiriköidä ja trollata palstalta kaikki asiallinen keskustelu ufoilmiöistä.
Sinä et näköjään tiedä edes mitä tarkoittaa binäärijärjestelmä joka opetetaan jo peruskoulussa ylä-asteella. Ilmeisesti kompetenssisi ei riittänyt peruskoulun oppimäärän sisäistämiseen. Ei Varaktorilla taida ikä riittää ollakseen SUTin perustajajäsen. Liekö kukaan heistä enää edes hengissä? Itsesi kanssa näköjään osaat keskustella...
Väärinmenikaikki kirjoitti:
Sinä et näköjään tiedä edes mitä tarkoittaa binäärijärjestelmä joka opetetaan jo peruskoulussa ylä-asteella. Ilmeisesti kompetenssisi ei riittänyt peruskoulun oppimäärän sisäistämiseen. Ei Varaktorilla taida ikä riittää ollakseen SUTin perustajajäsen. Liekö kukaan heistä enää edes hengissä? Itsesi kanssa näköjään osaat keskustella...
Olen ollut 4v kun SUT perustettiin joten rohkenen epäillä, että minulla olisi ollut jotain tekemistä asian kanssa.
- joooko
BFO kirjoitti:
Olen ollut 4v kun SUT perustettiin joten rohkenen epäillä, että minulla olisi ollut jotain tekemistä asian kanssa.
Etkä ole ollut misään tekemisessä ko. seuran kanssa?
- voipiolla
Saattaahan olla toinen insinöörikin.
- tutkitaanasiaa
Aloitetaan tästä ketjusta. Kumpi tässä esittää herjaavia ja loukkaavia väitteitä, ketjun aloittaja vaiko Varaktori?
- VaraktofiiliAsialla
Ainakin eräs kymmenen vuotta varaktoria pakkomielteenään pitänyt luku- ja kirjoitushäiriöinen sekä vainoharhainen ufoääliö luulee olevansa jokin suurikin inkvisiittori.
VaraktofiiliAsialla kirjoitti:
Ainakin eräs kymmenen vuotta varaktoria pakkomielteenään pitänyt luku- ja kirjoitushäiriöinen sekä vainoharhainen ufoääliö luulee olevansa jokin suurikin inkvisiittori.
Kaikkein erikoisemmaksi tämän asian tekee se, että tyyppi ei ilmeisesti kykene kirjoittamaan palstan aiheesta eli ufoista yhtään mitään. On vaikea ymmärtää miten pystyy noin verisesti suututtamaan jonkun aiheella josta tämä ei tiedä mitään.
- asiallinenko
Onko koskaan varaktori sanonut toisia kirjoittajia esim. idiooteiksi ?
- Vanhakokemus
En tunne näitä sisäpiirin juttuja mutta nähtyäni jonkun videon epäilisin täällä olevan joku kynttilämies hääräämässä kaikenaikaa eri nikeillä ja tunnuksilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223