Sisäministeri Mykkäseltä asiallinen

lukekaavaan

19

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähden.salolle

      Vilkaisin. Mutta nyt en jaksa paneutua suurten asioiden hämmennykseen. Sen verran totean vilkaisuni perusteella, että politiikot ovat nykypäivänä kädettömiä, hieman pieleen sanovia karkeasti, noin yleensä, isoine haasteinein, ihmisten osalta. Vaikutti ihan järkevältä jutulta.

      Työministerikin tuossa telkussa asiasta just nyt pamlaa.

    • aika.nannaa

      Alkaa mieli muuttuun kokoomuksessakin, kun näkevät kuinka muut Euroopan maat haluavat lopettaa holtittoman mamutuksen.

      Järki voittaa hulluuden.

      • likaa-härpäskää

        Joo mutta huluu se on lujas sitten lieksas, kyllähän on härpäskää noille työnnetty ja aivan suotta-


    • Ei kuulu lieksan palstalle- ei jatkoon.
      Ilmo tehty.
      🐃...😲

      • poistata.pois

        Sinun ja sen toisen terroristin kirjoituksetko on parempi vaihtoehto?


      • rtrtrtrtrtrtrr
        poistata.pois kirjoitti:

        Sinun ja sen toisen terroristin kirjoituksetko on parempi vaihtoehto?

        Tämä ja se toinen ei koskaan tee avauksia Lieksaan liittyen, he vaan kyttäävät palstaa ja ilmoittelevat ylläpitoon avuksista jotka eivät sovi heidän vasemmistolaiseen maailmanparannusagendaansa.

        Näiden "suvaitsevaisten" heikko älykkyys kyllä näkyy.


      • on.se.niin.ripeä
        rtrtrtrtrtrtrr kirjoitti:

        Tämä ja se toinen ei koskaan tee avauksia Lieksaan liittyen, he vaan kyttäävät palstaa ja ilmoittelevat ylläpitoon avuksista jotka eivät sovi heidän vasemmistolaiseen maailmanparannusagendaansa.

        Näiden "suvaitsevaisten" heikko älykkyys kyllä näkyy.

        Pankko riehuu nyt toisella palstalla, odota vaan, pian joutuu tännekin.


      • mahoton.on
        on.se.niin.ripeä kirjoitti:

        Pankko riehuu nyt toisella palstalla, odota vaan, pian joutuu tännekin.

        Kyllä, kyllä, nyt julistaa jo täälläkin. Haluaa viedä leivän lastemme suusta. Lisävelallako aikoo olla maailmanparantaja.


      • hrhghrhrhrhr

        Sinä et kuulu Lieksan palstalle.


    • ruakkimon-lopetus

      Halla-ahokin meinaa hyvin Sipulin harhaopeista ja tämän EU-nuolemisista, ruotsin remokraatitkin jo melkein 30 % kannatuksissa, rupee lessukoilla köys sovitus kaulaan tulemaan lähenmäksi ja ruokittavat näin samalla pihalle suomestamme-

    • Sisäministeri Mykkänen haluaa kymmenkertaistaa Suomeen otettavien kiintiöpakolaisten määrän. Viisaita sanoja! Kyllä meille mahtuu.

      • omniapotent

        Ei, Lieksaan ei mahdu enää ainoatakaan tyhjäntoimittaja-ananastukkaa lisää.


      • fdfefddfdfdfdf

        Kannattaa lukea myös vastauksia viestiketjusta, Mykkäsen juttua ei silitellä.


      • bfbgbfbffb

        Ja sitten pitää ottaa huomioon myös se, että mitä se maksaa.


    • vahva-täytyy-olla

      “Jos olet säälittävän heikko, miljoonat ihmiset valtaavat maasi, mutta jos olet vahva, olet sydämetön. Valinta on vaikea, mutta olen mieluummin vahva. ”

      Kansalainen julkaisussa koko totuus-

    • mekastavat-näyttelijät

      Seehofer varoittaa suosiotaan kadottavaa Merkeliä kun taistelu turvapaikkapolitiikasta eskaloituu: “Missä mennään?”

      Kansalainen julkaisussa koko totuus-
      Rupee hapatus olemaan tuntuvaa ja maksajat vähissä kiekujista-

    • suomi-kituu

      Nää matu jutut on niin töpeksitty ja ryssitty, että nyt ei auta enää mitkään muut puheet vaaleja silmällä pitäen, kun matut palautetaan sinne, mistä ovat tulleetkaan.
      Ainoat poikkeukset ne, jotka tekevät työtä ja tienaavat rahaa suomalaisille heikko-osaisille.
      Muut ulos ja nopsaa. Emme aio maksaa matujen elättämistä.
      Pakolaiskeskukset jonnekin ja nämä hallitsemattomat virrat niiden kulissit kaikki tuomiolle.

    • Sukkulaanukseen

      Ruotsin tiellä ollaan eli päin persettä mennään ja vauhdilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe