Sain lukea raporttia kolarista jossa kuoli paras ystäväni matkustajana takapenkillä,siis syyttömänä itse kolariin.Raportissa sanottiin turvavyön käyttö olisi melko varmasti pelastanut takapenkillä matkustaneen xx kuolemalta ja estänyt vakavien vammojen syntymisen.
Eli siis menetin ystäväni AIVAN TURHAAN kuten raportissa sanotaan hän olisi selvinnyt ilman vakavia vammoja.Surun vähitellen helpottaessa olen mennyt itseeni,eli en aina itsekään käyttänyt turvavyötä takapenkillä,ja silloin olisi voinut käydä toisinkin päin.Eli ystäväni surisi minua nyt.
Hyvät ihmiset ajatelkaa ystäviänne kun astutte autoon niin laittakaa turvavyöt kiinni ettei turhan takia aiheuteta surua läheisille.
Minä tein uudenvuoden lupauksen että käytän turvavyötä AINA myös bussissakin.
Menetin parhaan ystäväni
6
1894
Vastaukset
- tsige
Paskat sä mitää kaverias oo menettäny, on toiki kuule tuttu tapa yrittää vaikuttaa ihmisiin: "menetin kaverini" -HAH
- okuy
Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.
- Tiia
okuy kirjoitti:
Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.
Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.
- justjoo
Tiia kirjoitti:
Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.
Sulla kenties joku pakkomielle?
- Tiia
justjoo kirjoitti:
Sulla kenties joku pakkomielle?
Jos se on pakkomielle että on huolissaan kavereista jotka eivät tajua suojata itseään,niin olkoon sitten.Kyllä terveenä elämä on sentään mukavampaa.
- minä
Minun autossani ei kukaan istu ilman turvavyötä.
Ulos jos eivät laita. Minun niskaani ei ihmiskuula katkaise.
Ei tosin ole tarvinnut ketään kyydistä jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275225Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161292Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.501222Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231124PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1441000Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43929- 117887
- 37834
- 142763