Menetin parhaan ystäväni

ottanut opiksi

Sain lukea raporttia kolarista jossa kuoli paras ystäväni matkustajana takapenkillä,siis syyttömänä itse kolariin.Raportissa sanottiin turvavyön käyttö olisi melko varmasti pelastanut takapenkillä matkustaneen xx kuolemalta ja estänyt vakavien vammojen syntymisen.

Eli siis menetin ystäväni AIVAN TURHAAN kuten raportissa sanotaan hän olisi selvinnyt ilman vakavia vammoja.Surun vähitellen helpottaessa olen mennyt itseeni,eli en aina itsekään käyttänyt turvavyötä takapenkillä,ja silloin olisi voinut käydä toisinkin päin.Eli ystäväni surisi minua nyt.

Hyvät ihmiset ajatelkaa ystäviänne kun astutte autoon niin laittakaa turvavyöt kiinni ettei turhan takia aiheuteta surua läheisille.

Minä tein uudenvuoden lupauksen että käytän turvavyötä AINA myös bussissakin.

6

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsige

      Paskat sä mitää kaverias oo menettäny, on toiki kuule tuttu tapa yrittää vaikuttaa ihmisiin: "menetin kaverini" -HAH

      • okuy

        Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.


      • Tiia
        okuy kirjoitti:

        Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.

        Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.


      • justjoo
        Tiia kirjoitti:

        Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.

        Sulla kenties joku pakkomielle?


      • Tiia
        justjoo kirjoitti:

        Sulla kenties joku pakkomielle?

        Jos se on pakkomielle että on huolissaan kavereista jotka eivät tajua suojata itseään,niin olkoon sitten.Kyllä terveenä elämä on sentään mukavampaa.


      • minä

        Minun autossani ei kukaan istu ilman turvavyötä.
        Ulos jos eivät laita. Minun niskaani ei ihmiskuula katkaise.
        Ei tosin ole tarvinnut ketään kyydistä jättää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe