Sain lukea raporttia kolarista jossa kuoli paras ystäväni matkustajana takapenkillä,siis syyttömänä itse kolariin.Raportissa sanottiin turvavyön käyttö olisi melko varmasti pelastanut takapenkillä matkustaneen xx kuolemalta ja estänyt vakavien vammojen syntymisen.
Eli siis menetin ystäväni AIVAN TURHAAN kuten raportissa sanotaan hän olisi selvinnyt ilman vakavia vammoja.Surun vähitellen helpottaessa olen mennyt itseeni,eli en aina itsekään käyttänyt turvavyötä takapenkillä,ja silloin olisi voinut käydä toisinkin päin.Eli ystäväni surisi minua nyt.
Hyvät ihmiset ajatelkaa ystäviänne kun astutte autoon niin laittakaa turvavyöt kiinni ettei turhan takia aiheuteta surua läheisille.
Minä tein uudenvuoden lupauksen että käytän turvavyötä AINA myös bussissakin.
Menetin parhaan ystäväni
6
1888
Vastaukset
- tsige
Paskat sä mitää kaverias oo menettäny, on toiki kuule tuttu tapa yrittää vaikuttaa ihmisiin: "menetin kaverini" -HAH
- okuy
Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.
- Tiia
okuy kirjoitti:
Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.
Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.
- justjoo
Tiia kirjoitti:
Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.
Sulla kenties joku pakkomielle?
- Tiia
justjoo kirjoitti:
Sulla kenties joku pakkomielle?
Jos se on pakkomielle että on huolissaan kavereista jotka eivät tajua suojata itseään,niin olkoon sitten.Kyllä terveenä elämä on sentään mukavampaa.
- minä
Minun autossani ei kukaan istu ilman turvavyötä.
Ulos jos eivät laita. Minun niskaani ei ihmiskuula katkaise.
Ei tosin ole tarvinnut ketään kyydistä jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389