Sain lukea raporttia kolarista jossa kuoli paras ystäväni matkustajana takapenkillä,siis syyttömänä itse kolariin.Raportissa sanottiin turvavyön käyttö olisi melko varmasti pelastanut takapenkillä matkustaneen xx kuolemalta ja estänyt vakavien vammojen syntymisen.
Eli siis menetin ystäväni AIVAN TURHAAN kuten raportissa sanotaan hän olisi selvinnyt ilman vakavia vammoja.Surun vähitellen helpottaessa olen mennyt itseeni,eli en aina itsekään käyttänyt turvavyötä takapenkillä,ja silloin olisi voinut käydä toisinkin päin.Eli ystäväni surisi minua nyt.
Hyvät ihmiset ajatelkaa ystäviänne kun astutte autoon niin laittakaa turvavyöt kiinni ettei turhan takia aiheuteta surua läheisille.
Minä tein uudenvuoden lupauksen että käytän turvavyötä AINA myös bussissakin.
Menetin parhaan ystäväni
6
1925
Vastaukset
- tsige
Paskat sä mitää kaverias oo menettäny, on toiki kuule tuttu tapa yrittää vaikuttaa ihmisiin: "menetin kaverini" -HAH
- okuy
Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.
- Tiia
okuy kirjoitti:
Olkoot vaikka vedetty hiasta jos oot sitte tyytyväinen,kirjottaja pyrkii vaikuttamaan oikeaan asiaan.Tarkoitus on ainakin hyvä,uskon sinuun ..voimia koeta jaksaa.
Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.
- justjoo
Tiia kirjoitti:
Niin on se kumma kun kuolema kolarissa on kun joku luonnonlaki,hei!!! ne voitaisiin monesti estää kymmeniä nuoria kuolee ja vielä useimmat loukkaantuu vain sen takia kun ei ole viitsitty laittaa TURVAVÖITÄ KIINNI. Hyvää yötä ..minä.
Sulla kenties joku pakkomielle?
- Tiia
justjoo kirjoitti:
Sulla kenties joku pakkomielle?
Jos se on pakkomielle että on huolissaan kavereista jotka eivät tajua suojata itseään,niin olkoon sitten.Kyllä terveenä elämä on sentään mukavampaa.
- minä
Minun autossani ei kukaan istu ilman turvavyötä.
Ulos jos eivät laita. Minun niskaani ei ihmiskuula katkaise.
Ei tosin ole tarvinnut ketään kyydistä jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4033362Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151561- 1101357
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841353Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991328Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591276- 481189
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811095Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26990- 34883