Apua tarvitaan. Oon yläasteikänen poika ja olen ihastunut samanikäseen ja samaa sukupuolta olevaan mun hyvään kaveriin. Olen kaappihomo ja oon ollu ihastunu jo pidemmän aikaa, enkä vaan voi sille mitään, että nautin sen kanssa olemisesta ja sen komeudesta. Hän on aikas urheilullinen, mutta itse en kovin. Meillä on hyviä juttuja keskenämme. Menen hieman mustasukkaiseksi ku näen, että sillä on hauskaa myös muidenkin kuin mun seurassa. Olen kai itsekäs. No mutta ihastus häneen on kova, joten kysyisin neuvoja tai rohkaistusta, kuinka voisin lähestyä häntä rohkeammin, ettei hän kuitenkaan järkyttyisi paljastuksesta. Millä tavalla voisin hoitaa asian? Hänellä itsellään ei luultavasti ole ollut mitään suhteita kenenkään kanssa, koska luulen sen olevan vielä aika kokematon. Pidän häntä kuitenkin hyvänä ystävänä ja jotain haluaisin tehdä sen eteen, että hän tajuaisi hiljalleen minun aikeet.
Poika ihastunut poikaan
poikaihastunutpoikaan
2
303
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kerro sille nyt, jos pelottaa nii kerro vaikka viestillä. Jos on hyvä kaveri niin pitäis ymmärtää.
- Anonyymi
haram
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311856
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161762Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291072- 621056
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991027Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene8992- 66901
- 59878
- 2811
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi41786