Apua tarvitaan. Oon yläasteikänen poika ja olen ihastunut samanikäseen ja samaa sukupuolta olevaan mun hyvään kaveriin. Olen kaappihomo ja oon ollu ihastunu jo pidemmän aikaa, enkä vaan voi sille mitään, että nautin sen kanssa olemisesta ja sen komeudesta. Hän on aikas urheilullinen, mutta itse en kovin. Meillä on hyviä juttuja keskenämme. Menen hieman mustasukkaiseksi ku näen, että sillä on hauskaa myös muidenkin kuin mun seurassa. Olen kai itsekäs. No mutta ihastus häneen on kova, joten kysyisin neuvoja tai rohkaistusta, kuinka voisin lähestyä häntä rohkeammin, ettei hän kuitenkaan järkyttyisi paljastuksesta. Millä tavalla voisin hoitaa asian? Hänellä itsellään ei luultavasti ole ollut mitään suhteita kenenkään kanssa, koska luulen sen olevan vielä aika kokematon. Pidän häntä kuitenkin hyvänä ystävänä ja jotain haluaisin tehdä sen eteen, että hän tajuaisi hiljalleen minun aikeet.
Poika ihastunut poikaan
poikaihastunutpoikaan
2
457
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kerro sille nyt, jos pelottaa nii kerro vaikka viestillä. Jos on hyvä kaveri niin pitäis ymmärtää.
- Anonyymi
haram
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1132004- 691596
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251139- 851044
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 961034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271032Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta363970