Apua tarvitaan. Oon yläasteikänen poika ja olen ihastunut samanikäseen ja samaa sukupuolta olevaan mun hyvään kaveriin. Olen kaappihomo ja oon ollu ihastunu jo pidemmän aikaa, enkä vaan voi sille mitään, että nautin sen kanssa olemisesta ja sen komeudesta. Hän on aikas urheilullinen, mutta itse en kovin. Meillä on hyviä juttuja keskenämme. Menen hieman mustasukkaiseksi ku näen, että sillä on hauskaa myös muidenkin kuin mun seurassa. Olen kai itsekäs. No mutta ihastus häneen on kova, joten kysyisin neuvoja tai rohkaistusta, kuinka voisin lähestyä häntä rohkeammin, ettei hän kuitenkaan järkyttyisi paljastuksesta. Millä tavalla voisin hoitaa asian? Hänellä itsellään ei luultavasti ole ollut mitään suhteita kenenkään kanssa, koska luulen sen olevan vielä aika kokematon. Pidän häntä kuitenkin hyvänä ystävänä ja jotain haluaisin tehdä sen eteen, että hän tajuaisi hiljalleen minun aikeet.
Poika ihastunut poikaan
poikaihastunutpoikaan
2
252
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kerro sille nyt, jos pelottaa nii kerro vaikka viestillä. Jos on hyvä kaveri niin pitäis ymmärtää.
- Anonyymi
haram
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008